To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C51A] EGR

Fragu - 09-01-2012, 13:37
Temat postu: [C51A] EGR
Ma ktoś jakieś pojęcie czy w 1.3 12V 75KM można bezkarnie wywalić EGR ? Co zrobić z rurkami od podciśnienia?
WK89 - 09-01-2012, 16:39

bezkarnie na pewno nie , jak powyciągasz rurki od podciśnienia np od pokrywy zaworów to wydmucha ci uszczelkę pod nią
Fragu - 09-01-2012, 18:28

WK89, no kumam, dlatego zapytałem co z rurkami, gdzie je mostkować czy coś... :roll:
WK89 - 09-01-2012, 18:32

czemu chcesz się pozbywać egr'a ? mostkować podciśnienia to nie będzie działać ciężko poprawiać fabrykę która dobrze przemyślała projekt
idas - 09-01-2012, 19:05

WK89 napisał/a:
ciężko poprawiać fabrykę która dobrze przemyślała projekt

Akurat EGR to pomysł "proEKO" więć niekoniecznie wpływa korzystnie na osiągi (bardziej na środowisko - choć i tu minimalnie...). Ja różnicy w osiągach nie zauważyłem, ale chociaż mam czystą przepustnicę ;-) U siebie mam blaszkę zamiast uszczelki (taka 1mm z kopert inpostu;-)) i nic więcej nie trzeba robić.

Fragu - 09-01-2012, 20:58

idas, ok ok wsio fajnie, tyle, że mamy kolektor bez wyjścia na rurkę do EGRu..więc z tej strony problemu nie ma...tylko co z rurkami podciśnienia, poprostu zaślepić ? :roll:
idas - 09-01-2012, 22:30

Rozumiem że masz kolektor bez zaworu EGR, wtedy wystarczy zaślepić rurkę sterującą EGR np. kulką łożyskową odpowiedniej średnicy. Wiem że ludzie tak mają :-)
Fragu - 10-01-2012, 07:20

idas, dzieki na info leci pomuk :) Będziemy kombinować
Krzyzak - 10-01-2012, 07:30

nie wiem po co to robić - miałem tak parę lat w E32 (zaślepiony EGR) i nie ma różnicy w pracy silnika
podciśnień nie zdejmowałem, tylko dałem "pełną" uszczelkę (na mojej WWW jest opis)

Fragu - 10-01-2012, 08:09

Krzyzak, Nie chodzi o jakieś efekty, trafił się kolektor wydechowy bez wyjścia na EGR... :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group