Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A] EGR
Autor Wiadomość
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 09-01-2012, 13:37   [C51A] EGR

Ma ktoś jakieś pojęcie czy w 1.3 12V 75KM można bezkarnie wywalić EGR ? Co zrobić z rurkami od podciśnienia?
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
WK89 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 110
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 09-01-2012, 16:39   

bezkarnie na pewno nie , jak powyciągasz rurki od podciśnienia np od pokrywy zaworów to wydmucha ci uszczelkę pod nią
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 09-01-2012, 18:28   

WK89, no kumam, dlatego zapytałem co z rurkami, gdzie je mostkować czy coś... :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
WK89 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 110
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 09-01-2012, 18:32   

czemu chcesz się pozbywać egr'a ? mostkować podciśnienia to nie będzie działać ciężko poprawiać fabrykę która dobrze przemyślała projekt
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 09-01-2012, 19:05   

WK89 napisał/a:
ciężko poprawiać fabrykę która dobrze przemyślała projekt

Akurat EGR to pomysł "proEKO" więć niekoniecznie wpływa korzystnie na osiągi (bardziej na środowisko - choć i tu minimalnie...). Ja różnicy w osiągach nie zauważyłem, ale chociaż mam czystą przepustnicę ;-) U siebie mam blaszkę zamiast uszczelki (taka 1mm z kopert inpostu;-)) i nic więcej nie trzeba robić.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 09-01-2012, 20:58   

idas, ok ok wsio fajnie, tyle, że mamy kolektor bez wyjścia na rurkę do EGRu..więc z tej strony problemu nie ma...tylko co z rurkami podciśnienia, poprostu zaślepić ? :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 09-01-2012, 22:30   

Rozumiem że masz kolektor bez zaworu EGR, wtedy wystarczy zaślepić rurkę sterującą EGR np. kulką łożyskową odpowiedniej średnicy. Wiem że ludzie tak mają :-)
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 10-01-2012, 07:20   

idas, dzieki na info leci pomuk :) Będziemy kombinować
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-01-2012, 07:30   

nie wiem po co to robić - miałem tak parę lat w E32 (zaślepiony EGR) i nie ma różnicy w pracy silnika
podciśnień nie zdejmowałem, tylko dałem "pełną" uszczelkę (na mojej WWW jest opis)
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 10-01-2012, 08:09   

Krzyzak, Nie chodzi o jakieś efekty, trafił się kolektor wydechowy bez wyjścia na EGR... :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.