L200 Ogólne - Witam wszystkich MitsuManiakow!!!!!
Anonymous - 15-12-2006, 00:47 Temat postu: Witam wszystkich MitsuManiakow!!!!! Witam wszystkich!!!
Jestem nowy ,nigdy nie bralem udzialu w zadnym forum jezeli popelnie jakis blad to z gory chcialbym przeprosic i prosze o wyrozumialosc.
Mieszkam w Anglii i jezdze na codzien mercedesem vito ktory jest niestety 3-osobowy.
W kwietniu powieksza mi sie rodzina i z zona i 2 dzieci sie do Vitka nie zmieszcze.
Nigdy nie jezdzilem samochodem 4x4,bardzo podoba mi sie l200 warrior.Mam nadzieje ze
uda mi sie kupic auto z rocznika 2002-2004.
Czy moglby mi ktos powiedziec cos o tych autach??? Patrzylem na forum ale tutaj wszyscy
teraz pisza o nowym l200.
Chcialbym wiedziec jakie sa wady i zalety tego auta,dane techniczne, silniki,jakie sa rodzaje napedu w tamtych rocznikach itp.Ja jestem w tym temacie zielony
Moze ktos wie czym rozni sie l200 warrior od l200 animal?
Pozdrawiam wszystkich!!!
Gene - 15-12-2006, 07:26
Witaj,
mysle, ze troche informacji o starszym L200 jednak wyczytasz na tym forum. Obawiam sie, ze powinienes zadawac bardziej precyzyjne pytania. To o co prosisz swiadczy troszke o Twoim nazwijmy to "malym zaangazowaniu".
Tak czy siak witam i pozdrawiam serdecznie.
http://www.mitcar.pl/Mitcar/l200_dt.htm
Nowy Mitsubishi L200
2004-11-25
W polskich salonach pojawił się właśnie zmodernizowany model znanego już od 1978 roku pick-upa Mitsubishi.
Wprowadzany właśnie do sprzedaży samochód to nowa wersja trzeciej już generacji produkowanego od 26 lat modelu. Klasyczny pick-up o niezłych zdolnościach transportowych i świetnych terenowych znalazł od początku produkcji ponad 2,3 mln nabywców.
Trzecia wersja L200 jest w sprzedaży od roku 1995 i do końca roku 2003 sprzedano 890 000 tych aut. Wraz z wprowadzeniem roku modelowego 2005 auto poddane zostało delikatnemu liftingowi, który ma stylistycznie upodobnić L200 do obowiązującego obecnie w Mitsubishi designu.