To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Znaki na kole korbowym

R-Man - 20-06-2012, 12:59
Temat postu: [C62A 1.5] Znaki na kole korbowym
Otóż mam problem z moim 4g15. Otóż na kole pasowym wału korbowego nie widzę żadnego znaku. Tak samo jak na korpusie silnika i nie wiem jak ustawić dobrze rozrząd...
W autodacie pokazuje że znak na kole powinien być na zębie gdzieś, a na korpusie gdzieś tam, ale za cholerę ich znaleźć nie mogę. Ma ktoś jakieś pomysły? mozliwe że w autodacie jest błędny rysunek

Bazz - 20-06-2012, 13:56

znakiem na kole wału jest kołek ustalający koło pasowe
http://imageshack.us/f/137/4g15.jpg/
po założeniu koła pasowego, znak na nim będzie grał ze znakiem T na obudowie.

R-Man - 20-06-2012, 23:02

Ustawione, do tego miałem pozamieniane kable 1 cylindra z 4. Chodzi dobrze, ale jest problem. Mianowicie zapłon mam na maxa w prawo (w dół) - wtedy nie ma jako takiej zmuły po dodaniu gazu, choć imo nie jest idealnie. Rozrząd jeszcze jest o 1 ząb źle ustawiony?
Bazz - 21-06-2012, 00:30

1. może być źle spięty rozrząd (przy napinaniu paska przestawiły się znaki, zwykle na wale korbowym o 1 ząb) sprawdź, zdejm górną małą pokrywkę rozrządu, ustaw na znak wałek rozrządu, koło pasowe ma grać ze znakiem T na obudowie dolnej. pilnuj tego :)
2. benzyna czy gaz?
3. zawory ustawione?

Krzyzak - 21-06-2012, 07:22

R-Man napisał/a:
Rozrząd jeszcze jest o 1 ząb źle ustawiony?
raczej tak
wystarczy byś zdjąć górną pokrywę i ustawił na znak - wtedy koło pasowe na wale powinno być na T na dolnej obudowie rozrządu
zapłon regulowałeś? lampą? ze zmasowanym złączem?

R-Man - 21-06-2012, 10:05

Bazz napisał/a:
2. benzyna czy gaz?

Benza
Bazz napisał/a:
3. zawory ustawione?

Jeszcze nie
Krzyzak napisał/a:
zapłon regulowałeś?

Tak, bo zmieniałem głowicę i musiałem go od nowa ustawiać, bo w "nowej" głowicy nie było aparatu

Dziś jeszcze sprawdzę ten nierząd, a potem ustawię zapłon z lampą.
Tak z ciekawostek powiem że jak ustawiłem zapłon tak, że dobrze chodzi, to od razu zapalił mi się CE, błąd 15 - TPS

Krzyzak - 21-06-2012, 12:34

R-Man napisał/a:
błąd 15 - TPS
albo brudna przepustnica albo faktycznie padła ścieżka/połączenie lutowane w środku
miałem to, zmieniłem TPS (od Trawora) i po sprawie

R-Man - 21-06-2012, 14:02

a nie jest to kwestia ustawienia/regulacji czujnika?
Jak nie to zaczynam od czyszczenia

[ Dodano: 21-06-2012, 20:08 ]
Po problemie - wtyczka przy przepustnicy słabo łączyła ;)

Hugo - 23-06-2012, 00:33

R-Man napisał/a:
a nie jest to kwestia ustawienia/regulacji czujnika?
Raczej nie, jak jest sprawny, ale źle ustawiony nie zapali się CE. Dopiero jak padnie ścieżka itp.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group