To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] brak reakcji na pedał gazu!zero przyspieszenia!!

merolek666 - 01-03-2013, 12:27
Temat postu: [E33A 2.0] brak reakcji na pedał gazu!zero przyspieszenia!!
moj galant benz 2,0 1991 czasem traci moc,traci całą dynamikę,nie reaguje na pedał gazu.Przykładowo,zatrzymuję się na czerwonym świetle,zapala się zielone,jedyneczka,gaz i...zero mocy,gaz do dechy i jak żółw,prędkościomierz nawet nie drgnie.Masakra.I tak jakieś 30-50 metrów,w końcu nabiera prędkości.Obroty gdy stoję są ok.Próbowałam wrzucić na luz i przegazować (obroty bez zarzutu)ale to nie pomagało,po wrzuceniu biegu znów to samo.O dziwo nie dzieje się tak ciągle ale co jakiś czas,na tyle często,że zaczynam się bać wyjeżdżać normalnie ze skrzyżowań.Byłam dzisiaj u mechanika,wymieniłam filtr powietrza,filtr paliwa ,pompa ciśnieniowa w porządku.POMOCY!!!
Krzyzak - 01-03-2013, 13:32

komputer był już robiony? - od niego bym zaczał, bo wkrótce może się okazać nienaprawialny
Maretzky85 - 08-03-2013, 08:26

Może być jeszcze problem z czujnikiem spalania stukowego, regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu...
franek1994 - 27-12-2013, 20:02

Hejo wszystkim, dzis dokladnie ten sam problem mnie spotkal :cry: co autor artykułu pisze.

Tylko mi dziwnie zawor(y) <biją>
Mam wrazenie ze jakby samochód dostawał zbyt bogatą mieszkanke lub zbyt ubogą.
Btw, sonda Lambda wymieniana pół roku temu.
Autko oleju nie bierze, (poci się) ale to przy misce oleju.

Czyżby tutaj coś z zaworami???

[ Dodano: 27-12-2013, 20:45 ]
merolek666, A u Cb co było :?:

Mi ludzie podpowiadają:
Rozrząd mógł przeskoczyć

http://www.youtube.com/watch?v=zqfLj7BCciE
Czujnik temp.
Osobiście sądze że to zawory, gdyż jest efekt diesela :!:

Krzyzak - 27-12-2013, 23:17

2.0 ma hydraulicznie regulowane zawory, więc jeśli stało się to nagle, to raczej coś innego
franek1994 - 28-12-2013, 02:37

Krzyzak,
Dokładnie, to się stało tak nagle. Chodź było wcześniej tak, na ssaniu. Ale ja przydusiłem to dawałem do odcięcia i znikał problem.
A dziś tak nagle dupa, słabizna

Golega mówi że to uszczelka pod głowicą :P
Mi niby dużo kopcił na aut ssaniu, ale nie zbytnio po rozgrzaniu silnika.

Może ten przeciek płychu chłodzącego być logiczną przyczyną !

robertdg - 28-12-2013, 08:29

Sprawdź cechy rozrządu to jedną rzecz przynajmniej wyjaśnisz.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group