 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] brak reakcji na pedał gazu!zero przyspieszenia!! |
Autor |
Wiadomość |
merolek666
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant2,0 benz.91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 25 Lut 2013 Posty: 6 Skąd: Czeladź
|
Wysłany: 01-03-2013, 12:27 [E33A 2.0] brak reakcji na pedał gazu!zero przyspieszenia!!
|
|
|
moj galant benz 2,0 1991 czasem traci moc,traci całą dynamikę,nie reaguje na pedał gazu.Przykładowo,zatrzymuję się na czerwonym świetle,zapala się zielone,jedyneczka,gaz i...zero mocy,gaz do dechy i jak żółw,prędkościomierz nawet nie drgnie.Masakra.I tak jakieś 30-50 metrów,w końcu nabiera prędkości.Obroty gdy stoję są ok.Próbowałam wrzucić na luz i przegazować (obroty bez zarzutu)ale to nie pomagało,po wrzuceniu biegu znów to samo.O dziwo nie dzieje się tak ciągle ale co jakiś czas,na tyle często,że zaczynam się bać wyjeżdżać normalnie ze skrzyżowań.Byłam dzisiaj u mechanika,wymieniłam filtr powietrza,filtr paliwa ,pompa ciśnieniowa w porządku.POMOCY!!! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-03-2013, 13:32
|
|
|
komputer był już robiony? - od niego bym zaczał, bo wkrótce może się okazać nienaprawialny |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-03-2013, 08:26
|
|
|
Może być jeszcze problem z czujnikiem spalania stukowego, regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 27-12-2013, 20:02
|
|
|
Hejo wszystkim, dzis dokladnie ten sam problem mnie spotkal co autor artykułu pisze.
Tylko mi dziwnie zawor(y) <biją>
Mam wrazenie ze jakby samochód dostawał zbyt bogatą mieszkanke lub zbyt ubogą.
Btw, sonda Lambda wymieniana pół roku temu.
Autko oleju nie bierze, (poci się) ale to przy misce oleju.
Czyżby tutaj coś z zaworami???
[ Dodano: 27-12-2013, 20:45 ]
merolek666, A u Cb co było
Mi ludzie podpowiadają:
Rozrząd mógł przeskoczyć
http://www.youtube.com/watch?v=zqfLj7BCciE
Czujnik temp.
Osobiście sądze że to zawory, gdyż jest efekt diesela |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-12-2013, 23:17
|
|
|
2.0 ma hydraulicznie regulowane zawory, więc jeśli stało się to nagle, to raczej coś innego |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 28-12-2013, 02:37
|
|
|
Krzyzak,
Dokładnie, to się stało tak nagle. Chodź było wcześniej tak, na ssaniu. Ale ja przydusiłem to dawałem do odcięcia i znikał problem.
A dziś tak nagle dupa, słabizna
Golega mówi że to uszczelka pod głowicą
Mi niby dużo kopcił na aut ssaniu, ale nie zbytnio po rozgrzaniu silnika.
Może ten przeciek płychu chłodzącego być logiczną przyczyną ! |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-12-2013, 08:29
|
|
|
Sprawdź cechy rozrządu to jedną rzecz przynajmniej wyjaśnisz. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|