Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] brak reakcji na pedał gazu!zero przyspieszenia!!
Autor Wiadomość
merolek666 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant2,0 benz.91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 25 Lut 2013
Posty: 6
Skąd: Czeladź
Wysłany: 01-03-2013, 12:27   [E33A 2.0] brak reakcji na pedał gazu!zero przyspieszenia!!

moj galant benz 2,0 1991 czasem traci moc,traci całą dynamikę,nie reaguje na pedał gazu.Przykładowo,zatrzymuję się na czerwonym świetle,zapala się zielone,jedyneczka,gaz i...zero mocy,gaz do dechy i jak żółw,prędkościomierz nawet nie drgnie.Masakra.I tak jakieś 30-50 metrów,w końcu nabiera prędkości.Obroty gdy stoję są ok.Próbowałam wrzucić na luz i przegazować (obroty bez zarzutu)ale to nie pomagało,po wrzuceniu biegu znów to samo.O dziwo nie dzieje się tak ciągle ale co jakiś czas,na tyle często,że zaczynam się bać wyjeżdżać normalnie ze skrzyżowań.Byłam dzisiaj u mechanika,wymieniłam filtr powietrza,filtr paliwa ,pompa ciśnieniowa w porządku.POMOCY!!!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-03-2013, 13:32   

komputer był już robiony? - od niego bym zaczał, bo wkrótce może się okazać nienaprawialny
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-03-2013, 08:26   

Może być jeszcze problem z czujnikiem spalania stukowego, regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 27-12-2013, 20:02   

Hejo wszystkim, dzis dokladnie ten sam problem mnie spotkal :cry: co autor artykułu pisze.

Tylko mi dziwnie zawor(y) <biją>
Mam wrazenie ze jakby samochód dostawał zbyt bogatą mieszkanke lub zbyt ubogą.
Btw, sonda Lambda wymieniana pół roku temu.
Autko oleju nie bierze, (poci się) ale to przy misce oleju.

Czyżby tutaj coś z zaworami???

[ Dodano: 27-12-2013, 20:45 ]
merolek666, A u Cb co było :?:

Mi ludzie podpowiadają:
Rozrząd mógł przeskoczyć

http://www.youtube.com/watch?v=zqfLj7BCciE
Czujnik temp.
Osobiście sądze że to zawory, gdyż jest efekt diesela :!:
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-12-2013, 23:17   

2.0 ma hydraulicznie regulowane zawory, więc jeśli stało się to nagle, to raczej coś innego
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 28-12-2013, 02:37   

Krzyzak,
Dokładnie, to się stało tak nagle. Chodź było wcześniej tak, na ssaniu. Ale ja przydusiłem to dawałem do odcięcia i znikał problem.
A dziś tak nagle dupa, słabizna

Golega mówi że to uszczelka pod głowicą :P
Mi niby dużo kopcił na aut ssaniu, ale nie zbytnio po rozgrzaniu silnika.

Może ten przeciek płychu chłodzącego być logiczną przyczyną !
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-12-2013, 08:29   

Sprawdź cechy rozrządu to jedną rzecz przynajmniej wyjaśnisz.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.