Komputery, RTV, AGD, Komorki - Problem z drukowaniem
Olivia - 09-03-2013, 20:59 Temat postu: Problem z drukowaniem Witam
Potrzebuję pomocy związanej z moją drukarką. Problem leży w tym że nie drukuje. Skaner, ksero działa. Gdy chce wydrukować dokument, np. z Word`a pojawia się dymek o treści "Drukowanie nie powiodło się".
Tusze są, drukarka również jest podłączona Drukarki nie podłączałam do innego komputera. Ale wydaje mi się że problem leży po stronie softu niżeli mechanicznej.
Czy będę zmuszona odinstalować sterowniki i zainstalować je s powrotem ?
Dzięki
RalfPi - 09-03-2013, 21:03
A czy wcześniej drukarka drukowała?
Drukarka jak mniema jest laserowa..
Jeżeli nie spróbuj:
wyjąć tusz z "kasetki" i włożyć go z powrotem.
Może pomoże:)
PS Jaka to drukarka w ogóle?
Firma, model..
Olivia - 09-03-2013, 21:31
W podtytule jest napisane, to Epson XP-205. Drukarka jest atramentowa. Wcześniej drukowała. Nic z tuszami nie robiłam. Jedynie wymieniłam tusz czarny ponieważ oryginał się skończył. Na oryginale również ten problem występował.
Na co dzień używam ksera i wszystko ładnie się drukuje.
Marcin-Krak - 09-03-2013, 21:52
Drukarka jest podpięta do usb od razu, czy przez huba?
Możesz spróbować podpiąć do innego usb.
U siebie w Lexmarku miałem kiedyś tak, ze po napełnieniu ponownym pojemnika nie chciał działać, zamiennik także - działa tylko przy oryginalnym pojemniku z tuszem.
Olivia - 09-03-2013, 22:21
Ale nie drukowała już na oryginalnym tuszu.
Jest podpięta bezpośrednio pod USB.
Bizi78 - 10-03-2013, 00:18
A czy w przeszłości miałaś podpinane inne drukarki do tego kompa .
Jeśli tak to może trzeba ustawić tego epsona jako domyślną .
Ewentualnie podepnij pod inne USB jak napisał wyżej Marcin.
mjsystem - 10-03-2013, 11:04
Bizi78 napisał/a: | A czy w przeszłości miałaś podpinane inne drukarki do tego kompa .
Jeśli tak to może trzeba ustawić tego epsona jako domyślną .
Ewentualnie podepnij pod inne USB jak napisał wyżej Marcin. |
A przy okazji reinstalacja sterowników nie zaszkodzi. Może nawet i zapobiegnie podobnym sytuacjom.
Olivia - 10-03-2013, 15:40
Dziękuje za pomoc.
Proste rozwiązania się najlepsze. Pomogło przełożenie kabelka do innego portu USB
|
|
|