To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Przewód z impulsem plusowym podczas włączonych św

West - 14-01-2007, 11:06
Temat postu: [C62A 1.5] Przewód z impulsem plusowym podczas włączonych św
Witam i pozdrwiam. Mam drobny problem z moim Lancerkiem 1.5 GLXi z 90r.: otóż założyłem sobie centralny zamek - wszystko pięknie ładnie, auto się teraz zamyka pilotem ale nie sygnalizuje tego: nie "mignie" kierunkami. Mam wielki problem ze znalezieniem "przewodu w którym pojawia się impuls plusowy podczas włączonych świateł awaryjnych".
Który to przewód jak ktoś wie?? Będe wdzięczny za każdą radę.

Serek - 14-01-2007, 21:43

Poszukaj pod kierownicą kostek - albo raczej złączy kilkupinowych ( mogą być dwa )- łączących wiązkę elektryczną ( grubą ). Poszukaj przewodów o zbliżonych kolorach ( pary ) a następnie za pomocą miernika lub "neonówki" sprawdź pojawiające się napięcie impulsowe przy uruchomionych św. awaryjnych.
Anonymous - 14-01-2007, 21:57

Ja raczej dobrałbym się do włącznika od awaryjnych i podpiął bym do kostki tuż za włącznikiem. U siebie tak zrobiłem i działa dobrze. Nie pamiętam dokładnie do którego kabla trzeba sie podłączyć, ale to łatwo sprawdzić. Ja użyłem do tego kawałka kabla z małym bezpiecznikiem. Podłanczasz kabel 12V i po kolei sprawdzasz dotykajac do pinów we wtyczce co się zapali, aż znajdziesz ten co zapala lewa strone i ten co prawą. Bezpiecznik po to, ze jak trafisz na gołą mase to zeby sie cos nie zjaralo.
Pewno jest jeszcze jakis inny sposob, ale ja zrobilem wlasnie tak bo przy wcisnieciu guzika napiecie pojawia sie na wszystkich przewodach i trudno dojsc miernikiem do tego ktory jest wlasnie tym co nam potrzeba.
Mam nadzieje, że ci to pomoze.
Pozdrawiam

Serek - 14-01-2007, 22:05

Oczywiście można też i tak. Nie jestem zwolennikiem ściągania napięcia z przełączników, więc nie pisałem.
Anonymous - 14-01-2007, 22:16

Można tez sprobować zobaczyć jakiego koloru przewody dochodzą do żarówek od kierunkowskazów w tylnych lampach, odnaleźć je w wiazce w okolicach lewego progu i tam sie gdzies podlaczyć. To chyba nawet łatwiejszy sposób. Wtedy proponuje jednak dla pewności właczyc awaryjne i za pomocą szpilki i miernika sprawdzić czy obstawiane przewody w wiazce sa napewno tymi o jakie nam chodzi zeby jakiejs skuchy nie bylo.

I nie chodziło mi o ciągniecie napiecia z przelacznika od awaryjnych, ale o doprowadzenie tam go z centraliki strujacej zamkami, bo chyba o to wlasnie koledze chodzilo.

tomusn - 14-01-2007, 22:28

West, odezwij się do mnie na GG, powiem Ci jaki kolor kabla od kierunków...
albo ściągnij manual elektryczny z działu FAQ (tam jest do wersji USA ale powinno byc ok)

Serek - 15-01-2007, 00:32

Cytat:
albo ściągnij manual elektryczny z działu FAQ (tam jest do wersji USA ale powinno byc ok)

... i wszystko jasne...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group