Przesunięty przez: Hubeeert 15-01-2007, 12:08 |
[C62A 1.5] Przewód z impulsem plusowym podczas włączonych św |
Autor |
Wiadomość |
West
Mitsumaniak Mitsubishi forever!

Auto: Mitsubishi Grandis 2.4, 2005r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 195 Skąd: Gryfów Śląski
|
Wysłany: 14-01-2007, 11:06 [C62A 1.5] Przewód z impulsem plusowym podczas włączonych św
|
|
|
Witam i pozdrwiam. Mam drobny problem z moim Lancerkiem 1.5 GLXi z 90r.: otóż założyłem sobie centralny zamek - wszystko pięknie ładnie, auto się teraz zamyka pilotem ale nie sygnalizuje tego: nie "mignie" kierunkami. Mam wielki problem ze znalezieniem "przewodu w którym pojawia się impuls plusowy podczas włączonych świateł awaryjnych".
Który to przewód jak ktoś wie?? Będe wdzięczny za każdą radę. |
_________________ Był Lancer, był Galant jest Grandis
 |
Ostatnio zmieniony przez akbi 23-06-2007, 22:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-01-2007, 21:43
|
|
|
Poszukaj pod kierownicą kostek - albo raczej złączy kilkupinowych ( mogą być dwa )- łączących wiązkę elektryczną ( grubą ). Poszukaj przewodów o zbliżonych kolorach ( pary ) a następnie za pomocą miernika lub "neonówki" sprawdź pojawiające się napięcie impulsowe przy uruchomionych św. awaryjnych. |
_________________
 |
|
|
|
 |
abbadona [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2007, 21:57
|
|
|
Ja raczej dobrałbym się do włącznika od awaryjnych i podpiął bym do kostki tuż za włącznikiem. U siebie tak zrobiłem i działa dobrze. Nie pamiętam dokładnie do którego kabla trzeba sie podłączyć, ale to łatwo sprawdzić. Ja użyłem do tego kawałka kabla z małym bezpiecznikiem. Podłanczasz kabel 12V i po kolei sprawdzasz dotykajac do pinów we wtyczce co się zapali, aż znajdziesz ten co zapala lewa strone i ten co prawą. Bezpiecznik po to, ze jak trafisz na gołą mase to zeby sie cos nie zjaralo.
Pewno jest jeszcze jakis inny sposob, ale ja zrobilem wlasnie tak bo przy wcisnieciu guzika napiecie pojawia sie na wszystkich przewodach i trudno dojsc miernikiem do tego ktory jest wlasnie tym co nam potrzeba.
Mam nadzieje, że ci to pomoze.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-01-2007, 22:05
|
|
|
Oczywiście można też i tak. Nie jestem zwolennikiem ściągania napięcia z przełączników, więc nie pisałem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
abbadona [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2007, 22:16
|
|
|
Można tez sprobować zobaczyć jakiego koloru przewody dochodzą do żarówek od kierunkowskazów w tylnych lampach, odnaleźć je w wiazce w okolicach lewego progu i tam sie gdzies podlaczyć. To chyba nawet łatwiejszy sposób. Wtedy proponuje jednak dla pewności właczyc awaryjne i za pomocą szpilki i miernika sprawdzić czy obstawiane przewody w wiazce sa napewno tymi o jakie nam chodzi zeby jakiejs skuchy nie bylo.
I nie chodziło mi o ciągniecie napiecia z przelacznika od awaryjnych, ale o doprowadzenie tam go z centraliki strujacej zamkami, bo chyba o to wlasnie koledze chodzilo. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 14-01-2007, 22:28
|
|
|
West, odezwij się do mnie na GG, powiem Ci jaki kolor kabla od kierunków...
albo ściągnij manual elektryczny z działu FAQ (tam jest do wersji USA ale powinno byc ok) |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-01-2007, 00:32
|
|
|
Cytat: | albo ściągnij manual elektryczny z działu FAQ (tam jest do wersji USA ale powinno byc ok) |
... i wszystko jasne... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|