To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Pedał hamulca bije

xsiaze - 05-10-2013, 17:31
Temat postu: Pedał hamulca bije
Witam
Zanim zrobię coś głupiego,krótkie pytanie:podczas hamowania okropnie bije mi pedał hamulca
(a kierownica nie bije) Dodam tylko ,że noszę się z zamiarem wymiany tarcz i klocków z przodu,proszę o wskazówkę czy to dobry trop. pozdrawiam

krzychu - 05-10-2013, 17:35

Tarcze z tyłu zwichrowane. Nie ma jakiś odgłosów akustycznych? Wibracji na nadwoziu?
xsiaze - 05-10-2013, 18:01

tak ,słychać jakby pukanie, ale nie mogę zlokalizować skąd dobiega,wydawało mi się że to przednie tarcze
Bojar - 05-10-2013, 22:15

Też stawiam na przednie tarcze. Tylne raczej mocno nie biją ale kto wie
Proponuje tarcze Bosch'a i klocki TRW. (klocki Boscha są do d...)
Ten zestaw sprawuje mi się b.dobrze i tarcze po 20kkm nie bija

krzychu - 06-10-2013, 08:25

Ja miałem 3 razy zwichrowana przednie i zawsze objawiało się to bogatymi drganiami na kierownicy. Teraz mam z tyłu i słyszę łubudu, lekkie wibracje na nadwoziu i pulsowanie hamulca... Nawet jestem prawie przekonany, że to lewa tylna tarcza. A jak zwichrowały się z tyłu to stawiam na zablokowanie się prowadniczki lub tłoczka więc pomału szukam od razu zestawu naprawczego żeby za jednym zamachem zrobić.
xsiaze - 06-10-2013, 18:03

Już mam pewność że to łubudu dobiega z tyłu samochodu(pedał hamulca rytmicznie bije,kierownica ani drgnie)czyli zamawiam zestaw tylnych tarcz i klocków.Mam jeszcze tylko wątpliwość czy jak się kupuje tylne tarcze to również z całą zawartością bębnów czy wystarczą same tarcze?
krzychu - 06-10-2013, 18:23

No zależy, ja np. będę wymieniał od razu szczęki od ręcznego...

A tam wyżej się oczywiście machnąłem, jak zwichrowały się z tyłu (a nie z przodu) to pewnie tłoczek lub prowadniczka zablokowana.

xsiaze - 16-10-2013, 16:14

Dzięki serdeczne Krzychu,wymieniłem tylne tarcze z kompletem klocków i cisza na pokładzie
marcinloz - 20-12-2013, 08:11

Witam, po przebiegu 98 tys km dałem do przetoczenia przednie tarcze + nowe klocki Boscha.
Efekt super. Żadnego bicia i drgań. Efekt super.

Iwonka - 20-12-2013, 18:49

marcinloz napisał/a:
Witam, po przebiegu 98 tys km dałem do przetoczenia przednie tarcze + nowe klocki Boscha.
Efekt super. Żadnego bicia i drgań. Efekt super.

a dlugo juz tak jezdzisz?

pozdr
Alex

cefaloid - 24-12-2013, 09:27

A ja czytając ten temat doszedłem do takiego wniosku:
- Przetaczał nie chciałem, bo moje tarcze biły tylko po rozgrzaniu się. Cóż z tego, że bym je przetoczył na zimno, kiedy one po rozgrzaniu i tak by się skrzywiły i 'wyprostowały' po ostygnięciu.

- Wielu kolegów dało dobre, drogie tarcze ale i tak po jakiś czasie zaczęły bić.... więc kupiłem jakieś najtańsze zamienniki Nipparts do Galanta aby mi nie bylo żal ich wymienić kiedyś tam jak zaczną bić. Pasowały idealnie i do dziś nie biją, czyli po przebiegu 50 tys km. No ale mam na uwadze, że trzeba na tarcze uważać i nie katuję ich.

Sęk w tym że oryginalnych też nie katowałem, a zaczęły bić. Może po prostu wkładali jakieś niedoróbki?

Bojar - 24-12-2013, 13:44

Oryginalne tarcze były dobre. Za twarde były klocki co powodowało krzywienie tarcz nawet przy ostrożnej jeździe. Ja wymieniłem na tarcze Boscha i klocki TRW. Jest ok


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group