To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 TD] Pajero V20 Long - Lift +2" , bodylift +6cm + 3

zunmen - 30-10-2013, 10:50
Temat postu: [2.8 TD] Pajero V20 Long - Lift +2" , bodylift +6cm + 3
Witam
Założenia jak w temacie czyli +2" na zawieszeniu , 6cm body lift i koła 33" jakiś simex na 15 calowej feldze
Dziś przyszedł kurierem komplet zawieszenia +2" Trail Master.




Poliamid Fi 70 do wycięcia podkładek między budę a ramę. Materiał to PA6G+MoS2. Używałem tego wcześniej do toczenia crash padów do motocykli i zdało egzamin

Podkładki mają być gotowe dziś. Postaram się w miare aktualizować temat i zamieszczać jak najwięcej zdjęć z montażu

szatan666 - 25-11-2013, 19:33

Opisuj proszę bo tez sie przymierzam , tyle że mam wersje 3d , same podkładki pod bude nie filozofia , ale interesują mnie bardziej punkty w kabinie i komorze silnika do przerobienia zeby czegos nie urwać.
Zawieche tez opisz jak możesz, śledzę temat e takim razie ;)

zunmen - 26-11-2013, 17:40

Autko już przerobione. Nie miałem za bardzo czasu tego relacjonować
Przy body lifcie 6cm trzeba opuścić chłodnicę bo jest przykręcona do nadwozia . Ja u siebie zostawiłem w oryginalnym miejscy tylko przewody podorabiane są dłuższe . Powyginać drążki od biegów i reduktora. Przewody hamulcowe przód nowe. Zderzaki do podniesienia o 6 cm.
Wymiana amortyzatorów i sprężyn to prosta sprawa bez żadnych problemów
No i jeszcze dochodzi wyrównanie przodu na drążkach skrętnych. Ja podniosłem przód o 3,5 cm i wszystko jak narazie jest OK. Autko optycznie się wyrównało i w terenie jest OK

szatan666 - 30-11-2013, 00:18

A mógłbys opisać punkty ktore trzeba przerobić ? Ciekaw jestem paru rzeczy.

1. Czy przy podniesieniu tyłu nie przesuneło mostu w bok ? ponieważ trzyma go taki pręt z tyłu (nie wiem jak to sie zwie ? no chyba ze niewiele podnosiłeś problem można chyba pominąć
2.Co z kolumną kierowniczą ?
3. Jakieś punkty instalacji elektrycznej , nic nie grozi urwaniem ?

nielda - 02-01-2014, 21:52

Witam
Daj jakiś kontakt do Ciebie. Chciałbym zobaczyć Twoje Pajero
mój mail: nielda@wp.pl
Pozdrawiam

zunmen,

Marcus65 - 03-01-2014, 00:17

Ze swojego doświadczenia wiem, że przy takim lifcie warto zastosować dłuższe przewody hamulcowe. Na którejś imprezie urwał mi się przewód z tyłu, jak mi doopa ostro wyskoczyła w górę.
Szatan, ten pręt to tzw. drążek Panharda.

Pozdro
Marcus

zunmen - 07-01-2014, 19:51

Przednie przewody wymieniłem na dłuższe bo faktycznie przy takim lifcie były za krótkie.
Poszła jeszcze korekta na drążkach skrętnych +1,5 cm i teraz jest całości + 5cm. Nic się nie dzieje. W codziennej jeździe nie odczuwam różnicy. Teraz podniósł bym nawet budę o 8 cm. Przydały by się te 2 cm żeby podnieść bak może udało by się wtedy wsadzić go między bude a ramę.

[ Dodano: 09-01-2014, 15:43 ]
Mała zmiana . Pajero dostało nowe opony - silverstone 35x11,5r15 felga z ET -25
Do podcięcia przedni zderzak i nadkole tak około 3/4 cm. Do jazdy po asfalcie wystarczyło miejsca ale jest na styk Przydała by się felga z większym ET np - 45 ale daje 30mm dystanse i powinno być nawet przy maksymalnym skręcie OK. Z tyłu koło weszło bez problemu ale tez podetnę nadkola tak około 2/3 cm żeby był zapas miejsca.

[ Dodano: 14-01-2014, 14:39 ]
Tak to wygląda na 35" przód podcięty na szybko aby nie obcierało


Kod:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group