To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - problem z nagrzewnica:( czy ktos miał podobny

delbana - 30-12-2013, 22:05
Temat postu: problem z nagrzewnica:( czy ktos miał podobny
witam
dzis dostalem lekkiej szewskiej pasji bo trafilem na dobrego mechanika.....jak ktos sledzi to forum to zapewne widzial moj temat o chlodniy rzekomo cieknacej.otoz samochod dalej mial nieszczelny uklad mimo wymiany na nowa, wiec ja zmienilem mechanika i oddalem samochod.kolo dzwoni mi 2 godziny pozniej i opowiada w czym rzecz.otoz ktos (zapewne ktos kto sie ostatnio zajmowal samochodem) chca odpowietrzyc uklad probowal niefachowo czytaj na chama wyciagnac waz z nagrzewnicy....i mowiac wprost uwalil krociec (na 90%).niestety nie idzie tego stwierdzic na 100% bo nie widac dokladnie polaczenia z nagrzewnica tylko jak sie robi cisnienie w ukladzie to wywala wode z gabki wygluszajacej spod weza jaka jest miedzy komora silnika a kabina.gosc powiezdzial ze sama wymiana jest bardzo trudna bo trzeba rozebrac cala deske rozdzielcza:(i tu jest bol bo to bedzie kosztowac. z racji tego ze to nie jest ktos kto sie na codzien zajmuje miskami co zreszta sam przyznal,ja postanowilem ze zapytam na forum czy jest jakas instrukcja w s sprawie wymiany nagrzewnicy i czy rzeczywiscie niezbedny jest demontaz tej deski.

krzychu - 31-12-2013, 09:10

Poprawiłem wykropkowanie, masz mało postój obejdzie się bez paseczka.

A co do rozbieranie to polecam dział download tam znajdziesz zdaje się serwis menuala tylko możliwe, że po rosyjku, ale zawsze mog± się przydać rysunki złożeniowe.

robertdg - 31-12-2013, 09:43

Jest sporo pracy w rym aby to zdemontowac i niczego nie połamać, na spokojnie 2 dni powinny starczyc, co do metody odpowietrzania układu przez demontaż węza z nagrzewnicy to brzmi niewiarygodnie bo czego¶ takiego sie nie robi jezeli nie ma specjalnych korków do odpowietrzania układu
delbana - 31-12-2013, 20:29

robertdg napisał/a:
Jest sporo pracy w rym aby to zdemontowac i niczego nie połamać, na spokojnie 2 dni powinny starczyc, co do metody odpowietrzania układu przez demontaż węza z nagrzewnicy to brzmi niewiarygodnie bo czego¶ takiego sie nie robi jezeli nie ma specjalnych korków do odpowietrzania układu

ten mechanik co wykryl przeciek prawidlowo powiedzial swoja teorie ze wlasnie niedbalosc albo pospiech poprzedniego mechanika spowodowaly przeciek.dla mnie to mialo by sens bo wyciek rozpoczal sie dokladnie dwa dni po wymianie plynu w chlodnicy

Hornet - 01-01-2014, 15:06

delbana napisał/a:
chca odpowietrzyc uklad probowal niefachowo czytaj na chama wyciagnac waz z nagrzewnicy


Wg manuala odpowietrzenie robi się bez żadnego ¶ciagania węży. Zalewasz, odpalasz i czekasz do otworzenia termostatu. Potem pare razy pod 3000 obr/min, gasisz silnik i dolewasz płynu do chłodnicy. No chyba że Ľle odczytałem manuala...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group