problem z nagrzewnica:( czy ktos miał podobny |
Autor |
Wiadomość |
delbana
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Wagon 2007
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 29 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 30-12-2013, 22:05 problem z nagrzewnica:( czy ktos miał podobny
|
|
|
witam
dzis dostalem lekkiej szewskiej pasji bo trafilem na dobrego mechanika.....jak ktos sledzi to forum to zapewne widzial moj temat o chlodniy rzekomo cieknacej.otoz samochod dalej mial nieszczelny uklad mimo wymiany na nowa, wiec ja zmienilem mechanika i oddalem samochod.kolo dzwoni mi 2 godziny pozniej i opowiada w czym rzecz.otoz ktos (zapewne ktos kto sie ostatnio zajmowal samochodem) chca odpowietrzyc uklad probowal niefachowo czytaj na chama wyciagnac waz z nagrzewnicy....i mowiac wprost uwalil krociec (na 90%).niestety nie idzie tego stwierdzic na 100% bo nie widac dokladnie polaczenia z nagrzewnica tylko jak sie robi cisnienie w ukladzie to wywala wode z gabki wygluszajacej spod weza jaka jest miedzy komora silnika a kabina.gosc powiezdzial ze sama wymiana jest bardzo trudna bo trzeba rozebrac cala deske rozdzielcza:(i tu jest bol bo to bedzie kosztowac. z racji tego ze to nie jest ktos kto sie na codzien zajmuje miskami co zreszta sam przyznal,ja postanowilem ze zapytam na forum czy jest jakas instrukcja w s sprawie wymiany nagrzewnicy i czy rzeczywiscie niezbedny jest demontaz tej deski. |
Ostatnio zmieniony przez krzychu 31-12-2013, 09:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-12-2013, 09:10
|
|
|
Poprawiłem wykropkowanie, masz mało postój obejdzie się bez paseczka.
A co do rozbieranie to polecam dział download tam znajdziesz zdaje się serwis menuala tylko możliwe, że po rosyjku, ale zawsze mogą się przydać rysunki złożeniowe. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-12-2013, 09:43
|
|
|
Jest sporo pracy w rym aby to zdemontowac i niczego nie połamać, na spokojnie 2 dni powinny starczyc, co do metody odpowietrzania układu przez demontaż węza z nagrzewnicy to brzmi niewiarygodnie bo czegoś takiego sie nie robi jezeli nie ma specjalnych korków do odpowietrzania układu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
delbana
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Wagon 2007
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 29 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 31-12-2013, 20:29
|
|
|
robertdg napisał/a: | Jest sporo pracy w rym aby to zdemontowac i niczego nie połamać, na spokojnie 2 dni powinny starczyc, co do metody odpowietrzania układu przez demontaż węza z nagrzewnicy to brzmi niewiarygodnie bo czegoś takiego sie nie robi jezeli nie ma specjalnych korków do odpowietrzania układu |
ten mechanik co wykryl przeciek prawidlowo powiedzial swoja teorie ze wlasnie niedbalosc albo pospiech poprzedniego mechanika spowodowaly przeciek.dla mnie to mialo by sens bo wyciek rozpoczal sie dokladnie dwa dni po wymianie plynu w chlodnicy |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-01-2014, 15:06
|
|
|
delbana napisał/a: | chca odpowietrzyc uklad probowal niefachowo czytaj na chama wyciagnac waz z nagrzewnicy |
Wg manuala odpowietrzenie robi się bez żadnego ściagania węży. Zalewasz, odpalasz i czekasz do otworzenia termostatu. Potem pare razy pod 3000 obr/min, gasisz silnik i dolewasz płynu do chłodnicy. No chyba że źle odczytałem manuala... |
|
|
|
 |
|