Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z nagrzewnica:( czy ktos miał podobny
Autor Wiadomość
delbana 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Wagon 2007
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 29
Skąd: Irlandia
Wysłany: 30-12-2013, 22:05   problem z nagrzewnica:( czy ktos miał podobny

witam
dzis dostalem lekkiej szewskiej pasji bo trafilem na dobrego mechanika.....jak ktos sledzi to forum to zapewne widzial moj temat o chlodniy rzekomo cieknacej.otoz samochod dalej mial nieszczelny uklad mimo wymiany na nowa, wiec ja zmienilem mechanika i oddalem samochod.kolo dzwoni mi 2 godziny pozniej i opowiada w czym rzecz.otoz ktos (zapewne ktos kto sie ostatnio zajmowal samochodem) chca odpowietrzyc uklad probowal niefachowo czytaj na chama wyciagnac waz z nagrzewnicy....i mowiac wprost uwalil krociec (na 90%).niestety nie idzie tego stwierdzic na 100% bo nie widac dokladnie polaczenia z nagrzewnica tylko jak sie robi cisnienie w ukladzie to wywala wode z gabki wygluszajacej spod weza jaka jest miedzy komora silnika a kabina.gosc powiezdzial ze sama wymiana jest bardzo trudna bo trzeba rozebrac cala deske rozdzielcza:(i tu jest bol bo to bedzie kosztowac. z racji tego ze to nie jest ktos kto sie na codzien zajmuje miskami co zreszta sam przyznal,ja postanowilem ze zapytam na forum czy jest jakas instrukcja w s sprawie wymiany nagrzewnicy i czy rzeczywiscie niezbedny jest demontaz tej deski.
Ostatnio zmieniony przez krzychu 31-12-2013, 09:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-12-2013, 09:10   

Poprawiłem wykropkowanie, masz mało postój obejdzie się bez paseczka.

A co do rozbieranie to polecam dział download tam znajdziesz zdaje się serwis menuala tylko możliwe, że po rosyjku, ale zawsze mogą się przydać rysunki złożeniowe.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-12-2013, 09:43   

Jest sporo pracy w rym aby to zdemontowac i niczego nie połamać, na spokojnie 2 dni powinny starczyc, co do metody odpowietrzania układu przez demontaż węza z nagrzewnicy to brzmi niewiarygodnie bo czegoś takiego sie nie robi jezeli nie ma specjalnych korków do odpowietrzania układu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
delbana 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Wagon 2007
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 29
Skąd: Irlandia
Wysłany: 31-12-2013, 20:29   

robertdg napisał/a:
Jest sporo pracy w rym aby to zdemontowac i niczego nie połamać, na spokojnie 2 dni powinny starczyc, co do metody odpowietrzania układu przez demontaż węza z nagrzewnicy to brzmi niewiarygodnie bo czegoś takiego sie nie robi jezeli nie ma specjalnych korków do odpowietrzania układu

ten mechanik co wykryl przeciek prawidlowo powiedzial swoja teorie ze wlasnie niedbalosc albo pospiech poprzedniego mechanika spowodowaly przeciek.dla mnie to mialo by sens bo wyciek rozpoczal sie dokladnie dwa dni po wymianie plynu w chlodnicy
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-01-2014, 15:06   

delbana napisał/a:
chca odpowietrzyc uklad probowal niefachowo czytaj na chama wyciagnac waz z nagrzewnicy


Wg manuala odpowietrzenie robi się bez żadnego ściagania węży. Zalewasz, odpalasz i czekasz do otworzenia termostatu. Potem pare razy pod 3000 obr/min, gasisz silnik i dolewasz płynu do chłodnicy. No chyba że źle odczytałem manuala...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.