[92-96]Galant E5xA - [E52A 1.8] Sprężyny zawieszenia
TheSowi - 13-03-2014, 18:03 Temat postu: [E52A 1.8] Sprężyny zawieszenia Witajcie, sporo się naszukał ale znaleźć odpowiedzi nie mogłem. Znalazłem zestaw sprężyn i pytanie czy będą pasowały do mojego Gala. Dodam, że jestem zielony w tych sprawach gdyż dopiero zaczynam zabawę w temacie mechaniki.
Link do aukcji: Sprężyny
jacek11 - 13-03-2014, 20:09
Nie będą pasowały.To sprężyny do EA.
Krzyzak - 13-03-2014, 20:59
Zawieszenie jest to samo, jestem przekonany, że będą pasować.
jacek11 - 13-03-2014, 21:36
Darek,tylne sprężyny są inne.Wszystkie zwoje są jednakowej średnicy.W EA jedna strona się zwęża.
http://sklep.intercars.co...O&towkod=A9F037
Hugo - 13-03-2014, 22:25
Przednie będą pasować, tylne nie.
Krzyzak - 14-03-2014, 07:43
A to ok, nie wiedziałem. Jednak gdyby amorek tylny wymienić, to by pasowało?
Hugo - 14-03-2014, 07:54
Krzyzak napisał/a: | Jednak gdyby amorek tylny wymienić, to by pasowało? | Oczywiście, że tak
jacek11 - 14-03-2014, 07:55
Trzeba porównać amory,i jeśli są takie same to jest to opcja
To dobry pomysł jest.Do EA jest większy wybór sprężyn,i nawet można zaadoptować przednie na tył
Wszyc - 14-03-2014, 12:24
jacek11 napisał/a: | To dobry pomysł jest.Do EA jest większy wybór sprężyn, |
Mało wam zawieszeń sportowych do galantów? ( Mitsubishi Eclipse 2g )
areksz121 - 26-03-2014, 01:33
Trzeba by prownac dlugosc amorow i odleglosci montazowe sprezyn w obu modelach...ja jak zalozylem tak sobie przednie sprezyny na tyl ( sprezyny i amory z E5 na probe) to przy oponie 205/55/16 dziura byla chyba na jakies 12 cm Co najlepsze, ze przy opuszczaniu na kola wcale nie chcial klapnac. Byc moze w EA podparcie dolne sprezyny jest nieco nizej, sprezyna jest wstepnie mniej napieta i dlatego taka operacja sie udaje i tylek tak nie sterczy. Moim idealem byloby 4-6cm (na trzy palce ) wolnej przestrzeni od rantu blotnika, z mala zmiana w zaleznosci od zaladunku Chociaz jakby wykonac specjalne podklady na amory i wstepnie scisnac ori sprezyne, to tez by chyba zle nie wyszlo. Sprezyna bylaby wtedy przy pustym aucie scisnieta jak przy zaladowanym, a samo auto staloby wyzej.
|
|
|