Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Sprężyny zawieszenia
Autor Wiadomość
TheSowi 
Nowy Forumowicz
Świeżak

Auto: E52A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-03-2014, 18:03   [E52A 1.8] Sprężyny zawieszenia

Witajcie, sporo się naszukał ale znaleźć odpowiedzi nie mogłem. Znalazłem zestaw sprężyn i pytanie czy będą pasowały do mojego Gala. Dodam, że jestem zielony w tych sprawach gdyż dopiero zaczynam zabawę w temacie mechaniki.
Link do aukcji: Sprężyny
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-03-2014, 20:09   

Nie będą pasowały.To sprężyny do EA.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-03-2014, 20:59   

Zawieszenie jest to samo, jestem przekonany, że będą pasować.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-03-2014, 21:36   

Darek,tylne sprężyny są inne.Wszystkie zwoje są jednakowej średnicy.W EA jedna strona się zwęża.
http://sklep.intercars.co...O&towkod=A9F037
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-03-2014, 22:25   

Przednie będą pasować, tylne nie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-03-2014, 07:43   

A to ok, nie wiedziałem. Jednak gdyby amorek tylny wymienić, to by pasowało?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-03-2014, 07:54   

Krzyzak napisał/a:
Jednak gdyby amorek tylny wymienić, to by pasowało?
Oczywiście, że tak :D
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 14-03-2014, 07:55   

Trzeba porównać amory,i jeśli są takie same to jest to opcja :)
To dobry pomysł jest.Do EA jest większy wybór sprężyn,i nawet można zaadoptować przednie na tył :)
_________________

 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-03-2014, 12:24   

jacek11 napisał/a:
To dobry pomysł jest.Do EA jest większy wybór sprężyn,


Mało wam zawieszeń sportowych do galantów? :P ( Mitsubishi Eclipse 2g )
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 26-03-2014, 01:33   

Trzeba by prownac dlugosc amorow i odleglosci montazowe sprezyn w obu modelach...ja jak zalozylem tak sobie przednie sprezyny na tyl ( sprezyny i amory z E5 na probe) to przy oponie 205/55/16 dziura byla chyba na jakies 12 cm :mrgreen: Co najlepsze, ze przy opuszczaniu na kola wcale nie chcial klapnac. Byc moze w EA podparcie dolne sprezyny jest nieco nizej, sprezyna jest wstepnie mniej napieta i dlatego taka operacja sie udaje i tylek tak nie sterczy. Moim idealem byloby 4-6cm (na trzy palce :mrgreen: ) wolnej przestrzeni od rantu blotnika, z mala zmiana w zaleznosci od zaladunku :wink: Chociaz jakby wykonac specjalne podklady na amory i wstepnie scisnac ori sprezyne, to tez by chyba zle nie wyszlo. Sprezyna bylaby wtedy przy pustym aucie scisnieta jak przy zaladowanym, a samo auto staloby wyzej. :roll:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.