To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - Przerywana praca i delikatne dławienie przy 1200-1400 obr

fuss383 - 22-10-2014, 15:10
Temat postu: Przerywana praca i delikatne dławienie przy 1200-1400 obr
Tak jak w temacie. W momencie delikatnego przyspieszania (z gazem w podłodze objawów brak) z niskich obrotów pojawia się delikatna czkawka i dławienie w przedziale ok 1200-1400 obrotów. Powyżej wszystko jest ok. Okazjonalnie wywala mi też "check engine" które mi potem gaśnie. Nie zauważyłem spadków mocy. Jakieś pomysły? Może np EGR? Chociaż był przekładany od sprawnego L200 i nie było zmiany.
thekingisback - 24-10-2014, 13:06

proponuje podłączyc kompa i zobaczyc co to za błąd, a te obawy to sa jak jedziesz na 1 biegu przy obrotach 1200 czy na 2 czy 3
fuss383 - 25-10-2014, 10:28

nie ma to nic wspólnego z biegiem, a z obrotami o których pisałem wcześniej. Najgorsze jest jest to że objawy nie są stałe. Jeden dzień ok, a następnego szarpie od pierwszego odpalenia. Obserwując pracę sprężarki z podłączonym komputerem, można zaobserwować że się czasem jakby "podwiesza" na niskich obrotach.
Patel - 26-10-2014, 07:51

A kiedy wymieniałeś olej i filtry. I czy nie tankowałeś ostatnio w jakimś innym miejscy niż zazwyczaj.

[ Dodano: 26-10-2014, 07:53 ]
Powinien tez zapytać czy to samochód z DPF-me.

fuss383 - 26-10-2014, 19:58

niestety nie ma związku. Jestem świeżo po przeglądzie, a tankuje zawsze na tych samych dwóch stacjach. A może gdzieś łapie jakieś "lewe" powietrze na dolocie?
Witold_Rybarz - 29-10-2014, 08:34

mam to samo (tak od 80 000 km), zwłaszcza na zimnym
komp błędów nie zgłasza ale są "piki" na ciśnieniu paliwa -
czyli w grę wchodzą:
-pompa wys ciśnienia +/-
-czujnik cinienia paliwa na listwie ++/-
-zawór scv na pompie ---- (bo dałem nowy)
- dopisywać co jeszcze

(aha złe paliwo ma na to wpływ bo zjawisko narasta, filtr paliwa zmieniany był profilaktycznie jak i na bieżąco)

fuss383 - 30-10-2014, 13:48

Jak sobie teraz przypominam, to moje problemy tez zaczęły się w okolicy 80 tys przebiegu. Poradziłeś sobie z tym problemem? Jakie koszty?
Witold_Rybarz - 30-10-2014, 14:17

nie to trwa już 80000 km czyli zaczęło się przy ok 140 tys
nie poradziłem sobie ale jest to duży problem bo gdyby nie to że mam A/T to nie dało by się jeździć a tak automat to wyrównuje

maćko z lubań - 30-10-2014, 19:04

Też mam to u siebie, zaczęło się w okolicach właśnie 80000 km jakoś rok temu, stawiałem i właściwie dalej stawiam na jakiś wtrysk bo czasami puszcza chmurę za sobą jak zły, ale póki co serwis nic nie stwierdził, ja mam 142000 km na blacie i jakoś czkawka się ani nie nasila, ani nie znika.
Lukas82 - 30-10-2014, 19:42

Witam. Z tym czujnikiem ciśnienia na listwie i ja miałem problem - podobne objawy jak u Was opisane wyżej, ale dodatkowo zaświecał się"check". Odpiąłem fabrycznego "boxa" i problem zniknął - w sumie to mi ten box aż tak bardzo nie jest potrzebny do życia :) Od 2-ch lat objawów nie zaobserwowałem. Pozdrawiam.
fuss383 - 03-11-2014, 14:15

Możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie lub okolicach, który mógłby mi zdiagnozować co jest nie tak ???
satyricon - 05-11-2014, 08:38

Witaj sproboj w Warszawie na garazowej 4,tel.jest w internecie,maja swoja strone.Jak jestes z okolic Radzymina,to jest jeszcze pan Wlodek z miejscowosci Czarna, tel.601729003,moze bedzie mogl pomoc.U mnie np. wyjal i zamontowal pompe wtryskows jak w fabryce,dziala bez zazutu.Poszukaj jeszcze w dziale warsztaty ,jest tam forumowiczMaretzky85.Powodzenia.
fuss383 - 24-01-2015, 21:44

Zamykając temat napiszę co okazało się przyczyną przerywanej pracy w moim przypadku. Głównym winowajcą był uszkodzony zawór EGR. Sytuacji nie poprawiał zasyfiony przepływomierz, który został umyty. Odpowiedzialnym za czasowe zapalanie się "check engine" był też słabiutki akumulator, któremu mocno spadało napięcie w momencie odpalania.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group