Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerywana praca i delikatne dławienie przy 1200-1400 obr
Autor Wiadomość
fuss383 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2010r. 2.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-10-2014, 15:10   Przerywana praca i delikatne dławienie przy 1200-1400 obr

Tak jak w temacie. W momencie delikatnego przyspieszania (z gazem w podłodze objawów brak) z niskich obrotów pojawia się delikatna czkawka i dławienie w przedziale ok 1200-1400 obrotów. Powyżej wszystko jest ok. Okazjonalnie wywala mi też "check engine" które mi potem gaśnie. Nie zauważyłem spadków mocy. Jakieś pomysły? Może np EGR? Chociaż był przekładany od sprawnego L200 i nie było zmiany.
 
 
thekingisback 
Forumowicz


Auto: l200 2007
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 56
Skąd: kevelaer
Wysłany: 24-10-2014, 13:06   

proponuje podłączyc kompa i zobaczyc co to za błąd, a te obawy to sa jak jedziesz na 1 biegu przy obrotach 1200 czy na 2 czy 3
_________________
Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy...
 
 
fuss383 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2010r. 2.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-10-2014, 10:28   

nie ma to nic wspólnego z biegiem, a z obrotami o których pisałem wcześniej. Najgorsze jest jest to że objawy nie są stałe. Jeden dzień ok, a następnego szarpie od pierwszego odpalenia. Obserwując pracę sprężarki z podłączonym komputerem, można zaobserwować że się czasem jakby "podwiesza" na niskich obrotach.
 
 
Patel 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI L200 2,5 DID HP 178
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: Lębork
Wysłany: 26-10-2014, 07:51   

A kiedy wymieniałeś olej i filtry. I czy nie tankowałeś ostatnio w jakimś innym miejscy niż zazwyczaj.

[ Dodano: 26-10-2014, 07:53 ]
Powinien tez zapytać czy to samochód z DPF-me.
 
 
fuss383 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2010r. 2.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2014, 19:58   

niestety nie ma związku. Jestem świeżo po przeglądzie, a tankuje zawsze na tych samych dwóch stacjach. A może gdzieś łapie jakieś "lewe" powietrze na dolocie?
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 29-10-2014, 08:34   

mam to samo (tak od 80 000 km), zwłaszcza na zimnym
komp błędów nie zgłasza ale są "piki" na ciśnieniu paliwa -
czyli w grę wchodzą:
-pompa wys ciśnienia +/-
-czujnik cinienia paliwa na listwie ++/-
-zawór scv na pompie ---- (bo dałem nowy)
- dopisywać co jeszcze

(aha złe paliwo ma na to wpływ bo zjawisko narasta, filtr paliwa zmieniany był profilaktycznie jak i na bieżąco)
 
 
 
fuss383 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2010r. 2.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-10-2014, 13:48   

Jak sobie teraz przypominam, to moje problemy tez zaczęły się w okolicy 80 tys przebiegu. Poradziłeś sobie z tym problemem? Jakie koszty?
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 30-10-2014, 14:17   

nie to trwa już 80000 km czyli zaczęło się przy ok 140 tys
nie poradziłem sobie ale jest to duży problem bo gdyby nie to że mam A/T to nie dało by się jeździć a tak automat to wyrównuje
 
 
 
maćko z lubań 
Forumowicz


Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 69
Skąd: Lubań
Wysłany: 30-10-2014, 19:04   

Też mam to u siebie, zaczęło się w okolicach właśnie 80000 km jakoś rok temu, stawiałem i właściwie dalej stawiam na jakiś wtrysk bo czasami puszcza chmurę za sobą jak zły, ale póki co serwis nic nie stwierdził, ja mam 142000 km na blacie i jakoś czkawka się ani nie nasila, ani nie znika.
_________________
Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było :(
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto :)
 
 
 
Lukas82 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2007r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 25
Skąd: B-stok
Wysłany: 30-10-2014, 19:42   

Witam. Z tym czujnikiem ciśnienia na listwie i ja miałem problem - podobne objawy jak u Was opisane wyżej, ale dodatkowo zaświecał się"check". Odpiąłem fabrycznego "boxa" i problem zniknął - w sumie to mi ten box aż tak bardzo nie jest potrzebny do życia :) Od 2-ch lat objawów nie zaobserwowałem. Pozdrawiam.
_________________
L200 SuperSelect '07
 
 
fuss383 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2010r. 2.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2014, 14:15   

Możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie lub okolicach, który mógłby mi zdiagnozować co jest nie tak ???
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 05-11-2014, 08:38   

Witaj sproboj w Warszawie na garazowej 4,tel.jest w internecie,maja swoja strone.Jak jestes z okolic Radzymina,to jest jeszcze pan Wlodek z miejscowosci Czarna, tel.601729003,moze bedzie mogl pomoc.U mnie np. wyjal i zamontowal pompe wtryskows jak w fabryce,dziala bez zazutu.Poszukaj jeszcze w dziale warsztaty ,jest tam forumowiczMaretzky85.Powodzenia.
_________________

 
 
fuss383 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2010r. 2.5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2015, 21:44   

Zamykając temat napiszę co okazało się przyczyną przerywanej pracy w moim przypadku. Głównym winowajcą był uszkodzony zawór EGR. Sytuacji nie poprawiał zasyfiony przepływomierz, który został umyty. Odpowiedzialnym za czasowe zapalanie się "check engine" był też słabiutki akumulator, któremu mocno spadało napięcie w momencie odpalania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.