To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - pekniety tlok

heer75 - 27-06-2016, 10:46
Temat postu: pekniety tlok
Z nieco innej beczki.. ale wciaz w temacie:

Kumpel mial remontowany silnik w Mondeo 2.0 Ecoboost..(26o KM)
auto z przebiegiem 50tys km,. 2013 r. Zaczelo sie klasycznie, podszarpywanie, kontrolki etcm brak cisnienia na dwoch garach.. suma sumarum okazalo sie, ze pekl jeden z tlokow.. Silnik zrobiony, tloki wymienione wszystkie, panewki, glowica po szlifie etc.. i dalej jezdzi zle.

Poza ZLE zrobione- macie moze jakies pomysly co to moze byc?
Teraz kontrolki sie nie swieca ale nie ma mocy, muli itd.

W@sio - 27-06-2016, 15:36

Podciśnienia albo dolot gdzieś nieszczelny i doładowanie ucieka, lub problem w elektronice, która odcina doładowanie. Podobne objawy były u mnie na źle ustawionej instalacji LPG - silnik pracował w trybie serwisowym, mimo, że CE nie świecił. Okazało się, że po spalaniu stukowym silnik sobie obliczał oktanowość paliwa i mu sie nie zgadzało. Odcinał doładowanie, opóźniał zapłon i ogólnie mulił. Ja bym pojechał do ASO i podpiął się i sprawdził elektronikę.
heer75 - 30-06-2016, 09:37

widzisz, caly problem w tym, ze auto jest w tzw "lepszym swiecie"- konkretnie w Szkocji.. tam wiedza mechaniczna jest podobna do medycznej gdzie na otwarte zlamanie reki daje sie paracetamol a hiv diagnozuje sie przez telefon:))

I tak kumpel robil to "u polaka". Obawiam sie, ze porzadnych narzedzi diagnostycznych tam nie maja. Auto praktycznie nowe, wziete bylo od dealera forda.. jak sie pozniej okazalo turbiaki od dorda, zarwono maly litraz jak i wiekszy- mialy wady fabryczne.

Jeszcze jedna rzecz- twierdzi, ze wyrazna zmula silnika wystepuje gdy jest bardzo cieplo na zewnatrz. Troche to dziwne nie? Jak jest chlodno jest ok, jak cieplo- muli..

elektryk - 01-07-2016, 10:27

Ja bym zaczął pytać na jakimś forum fanów Forda, skoro problem ma range wady fabrycznej to napewno ktoś potrafi pomóc w diagnozowaniu usterki.
heer75 - 04-07-2016, 11:59

wada fabryczna byly slabe tloki (jak napisalem)
Wymieniono.

Remonty glowicy/ i pozniejsze kulawe chodzenie silnika sa tozsame dla roznych marek.
Dlatego zapytalem- moze ktos mial podobnie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group