 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
pekniety tlok |
Autor |
Wiadomość |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 27-06-2016, 10:46 pekniety tlok
|
|
|
Z nieco innej beczki.. ale wciaz w temacie:
Kumpel mial remontowany silnik w Mondeo 2.0 Ecoboost..(26o KM)
auto z przebiegiem 50tys km,. 2013 r. Zaczelo sie klasycznie, podszarpywanie, kontrolki etcm brak cisnienia na dwoch garach.. suma sumarum okazalo sie, ze pekl jeden z tlokow.. Silnik zrobiony, tloki wymienione wszystkie, panewki, glowica po szlifie etc.. i dalej jezdzi zle.
Poza ZLE zrobione- macie moze jakies pomysly co to moze byc?
Teraz kontrolki sie nie swieca ale nie ma mocy, muli itd. |
_________________
 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 27-06-2016, 15:36
|
|
|
Podciśnienia albo dolot gdzieś nieszczelny i doładowanie ucieka, lub problem w elektronice, która odcina doładowanie. Podobne objawy były u mnie na źle ustawionej instalacji LPG - silnik pracował w trybie serwisowym, mimo, że CE nie świecił. Okazało się, że po spalaniu stukowym silnik sobie obliczał oktanowość paliwa i mu sie nie zgadzało. Odcinał doładowanie, opóźniał zapłon i ogólnie mulił. Ja bym pojechał do ASO i podpiął się i sprawdził elektronikę. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 30-06-2016, 09:37
|
|
|
widzisz, caly problem w tym, ze auto jest w tzw "lepszym swiecie"- konkretnie w Szkocji.. tam wiedza mechaniczna jest podobna do medycznej gdzie na otwarte zlamanie reki daje sie paracetamol a hiv diagnozuje sie przez telefon:))
I tak kumpel robil to "u polaka". Obawiam sie, ze porzadnych narzedzi diagnostycznych tam nie maja. Auto praktycznie nowe, wziete bylo od dealera forda.. jak sie pozniej okazalo turbiaki od dorda, zarwono maly litraz jak i wiekszy- mialy wady fabryczne.
Jeszcze jedna rzecz- twierdzi, ze wyrazna zmula silnika wystepuje gdy jest bardzo cieplo na zewnatrz. Troche to dziwne nie? Jak jest chlodno jest ok, jak cieplo- muli.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 01-07-2016, 10:27
|
|
|
Ja bym zaczął pytać na jakimś forum fanów Forda, skoro problem ma range wady fabrycznej to napewno ktoś potrafi pomóc w diagnozowaniu usterki. |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 04-07-2016, 11:59
|
|
|
wada fabryczna byly slabe tloki (jak napisalem)
Wymieniono.
Remonty glowicy/ i pozniejsze kulawe chodzenie silnika sa tozsame dla roznych marek.
Dlatego zapytalem- moze ktos mial podobnie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|