Chcę Kupić Outlandera - Kupno benzyniaka - kilka pytań
kruhy84 - 01-06-2018, 08:15
rezon napisał/a: | Makro napisał/a: | upieram się jednak przy benzynie. | bo ma swoje plusy i dodatnie i ujemne jak mawiał klasyk wg mnie jeśli benzyna to min. 2,4. mniejszy po prostu "nie jedzie". Za słaby silnik do takiej budy i masy. Oczywiście zaraz odezwą się posiadacze benzyn 2.0 jakimi to rakietami jeżdżą, jak wyprzedzają wszystko co na drodze . Jak ktoś przesiada się z wolnossącego 1,6 na taki sam 2.0 to może mieć odczucie wgniatania w fotel ale po przesiadce z doładowanego diesla na słabą i wolnossącą benzynę miałbyś po prostu przepaść. wg mnie 2.4, a już na pewno 3.0 to znacznie bardziej odpowiednie silniki do Outka. |
to ja powiem tak. mam 2.4 benzyne i uważam że to też nie jeździ. marzeniem byłaby turbina w tym silniku i moc jakieś 230-250 km ok. 300Nm.
rezon - 01-06-2018, 22:49
Makro napisał/a: | Co do wymian w układzie hamulcowym to dobrze wiedzieć, ale nie wiem czy to nie jest też związane z masą auta ? | wystarczy przy każdej zmianie kół uważnie spojrzeć na hamulce z tyłu i będzie ich znacznie mniej niż u mnie. Ja zaufałem Autoryzowanym stacjom obsługi Mitsubishi
Makro - 18-06-2018, 00:34
Cześć,
wracam jeszcze raz do tematu - niby już było odpowiedzian, ale może jeszcze ktoś się wypowie. Czy 2.0 silnik, do tego autka, to wystarczający silnik ? z jednej strony nie jeżdżę jak rajdowiec, ale na trasie zdaża mi się wyprzedzać, po za miastem średnio jeżdżę 500-1000 km miesięcznie (w skali roku, z reguły to 500, na autostradach 160 to max jaki jadę (a z reguły i tak w granicach tych 140 się trzymaM). Nastawiłem się na 2.4, ale sam nie wiem czy na prawdę potrzebuje tego większego silnika.
Po przejsciu z turbo doładowanego diesela na pewno będę miał wrażenie że to muł, ale to raczej normalne (zakładam ze na 2.4 to samo wrazenie będę miał).
lolo.lolo - 18-06-2018, 18:14
Makro napisał/a: | Czy 2.0 silnik, do tego autka, to wystarczający silnik ? |
tak, ale tylko z turbo i uwierz mi wrażenia będziesz miał zgoła inne niż dotychczas ... - oczywiście jeżeli chodzi o wersje I
Jeżeli chodzi chodzi o II generację to brałbym 3.0 z automatem
sla - 18-06-2018, 18:29
lolo.lolo napisał/a: | tak, ale tylko z turbo i uwierz mi wrażenia będziesz miał zgoła inne niż dotychczas |
Szczególnie jak coś się popsuje. albo sprawi sobie jakiegoś ulepa, o co nie trudno, ponieważ takich jest większość. Ale kolega poszukuje II lolo.lolo napisał/a: | Jeżeli chodzi chodzi o II generację to brałbym 3.0 z automatem |
A ja bym brał 2,4 , ponieważ i tak ten samochód nie nadaje się do wyścigów. Makro napisał/a: | Czy 2.0 silnik, do tego autka, to wystarczający silnik ? | To już jest straszna słabizna.
lepszyzip - 21-06-2018, 10:30
Jest wersja Outlandera II 2.0 benzyna 147KM manual z kamerą cofania i GPS - jest w miarę tania, ale to pewnie dlatego, że napęd jest tylko na przednie koła.
Ja takim jeżdżę od 2 lat , zrobiłem ok 70 tyś km, z czego 60 tyś na LPG, przy czym niedawno do wymiany były przepalone szklanki zaworowe co nie było tanie ale i tak jestem na plusie po przejechaniu tych 60 tys km jakieś 8 tysięcy złotych.
Wrażenia z jazdy całkiem pozytywne, jeżdżę raczej spokojnie, więc mi wystarczy, a jak trzeba wyprzedzić to wkręca się silnik na wyższe obroty i nie ma wtedy z tym problemu. Outlander jest autem lekkim niecałe 1,5 tony więc silnik 2.0 jak dla mnie spokojnie daje radę. Wcześniej jeździłem silnikami 1,4 benz i 2,0 benz innych japońskich marek i nie czuję różnicy żeby Mitsu OII 2.0 był bardziej mułowaty.
|
|
|