Outlander II GEN Techniczne - rozwalony akumulator
Bizi78 - 08-10-2019, 21:00
piter614 napisał/a: | Szkoda że wcześniej nie pisałem w tej sprawie nie musiał bym dziada targać po schodach do góry
Dzięki raz jeszcze |
Niestety ten moduł pada też w innych modelach, np. lancerze, może kiedyś MMC się szarpnie na kampanię naprawczą, choć moduł ten nie zagraża bezpieczeństwu użytkownika .
piter614 - 11-10-2019, 14:27
Bizi78, proszę powiedz mi jeszcze czy w Lancer ten moduł jest w tym samym miejscu?,zgadałem się ze znajomym mówił że ma ten sam problem
Bizi78 - 11-10-2019, 18:07
W lancerze jest za schowkiem pasażera.
piter614 - 11-10-2019, 23:12
Dzięki bardzo przekażę znajomemu
MAL - 29-11-2020, 17:01
Sorry za odkopanie tematu, ale chyba ten problem dotyczy również mojego outlandera. W zeszłym roku, latem po powrocie z wakacji, samochód nie odpalił, akumulator był całkowicie rozładowany. Odpalił na kablach z innego auta, na drugi dzień znów nie odpalił. Szarpnąłem się kupiłem nowy akumulator - Sebang, ale po jakimś czasie miałem wrażenie że gorzej kręci (jak nie jeździłem często samochodem). Zacząłem mierzyć miernikiem prądy, akumulatora, ładowania, przejrzałem wszystkie bezpieczniki (które nie wskazywały że któryś z układów jest zepsuty) a pobór na mierniku 0.293 A
Jutro z samego rana idę wypiąć moduł bluetooth i sprawdzę jaki będzie pomiar. Jeśli to był ten złodziej prądu to czapki z głów, stawiam piwo.
BINGO. Odpiąłem moduł Bluetooth, i pomiar wskazuje pobór rzędu 0.035 A.
Liczę że akumulator będzie kręcił jak szalony jeszcze długo.
Dziękuję za opisy.
almatrah - 05-01-2024, 22:50
A gdzie w Outlanderze II jest ten modul BT. Też za schowkiem? U mnie są dwa schowki górny z nawiewem i dolny, normalny. Mój model to Clarion Intense Navi 2.0 Mivec.
Bizi78 - 06-01-2024, 08:55
almatrah, http://mmc-manuals.ru/man...50172300ENG.HTM
almatrah - 09-01-2024, 14:13
Dziękuję, już widzę. Hands free-ECU czyli S jest u mnie za pokrętłami klimatyzacji. A jak tam najlepiej się dostać ? żeby nic nie popsuć :/
EDIT: OK, na pewnym portalu z filmami znalazłem filmiki jak zdemontować panel od radia i nawigacji, po wyciągnięciu radia jest dobry dostęp do modułu hands free. Ale teraz się tak zastanawiam, u mnie na kierownicy nie ma panelu do obsługi telefonu. Ja mam wersje Clarion. Hmmm.... czyli może nie być u mnie w ogóle tego modułu BT, a prąd coś innego kradnie ?
[ Dodano: 22-09-2024, 22:10 ]
Witam Szanownych Kolegów
Po tygodniowej nieobecności samochód nie odpalił. Jak pisałem już wcześniej, zawsze tak się dzieje, kiedy samochód stoi dłużej. Tym razem wziąłem się za śrubokręt i wykręciłem clariona. Pod clarionem, czyli za regulacją klimy, nie było modułu hands-free. Ale do clariona był podłączony tuner dvbt z dwiema zewnętrznymi antenami (NVOX DVB-T 2010HD).
1. Odłączyłem tuner, bo chyba i tak nie obsługuje dvbt2.
2. Przy okazji stwierdziłem, że clarion jest ciepły, a przecież odłączyłem minus na akumulatorze co najmniej 10 godzin temu. Być może jakoś go wieszał 128GB pendrive - odłączyłem go.
3. Przy okazji zauważyłem, że świeci mi się dioda w zamkniętym schowku. Przypuszczalnie kabel od usb jakoś blokuje wyłącznik ??? Na razie wyciągnąłem diodę.
No i teraz testuje. Za jakiś czas dopiszę dalszą część historii Niestety tym razem akumulator mógł już ucierpieć, bo po 10 godzinach wciąż mi ciągnął 2A (na początku poszedł na maksa na wskaźniku, chyba to 12A).
pozdrawiam wszystkich serdecznie
[ Dodano: 31-03-2025, 22:14 ]
Koledzy Forumowicze
Po czasie muszę powiedzieć, iż te moje działania nie pomogły.
Problemem okazał się oryginalny alarm Gemini. Pomógł Tokyo, który odłączył stary alarm i zakodował alarm w jednostce sterującej. Polecam kontakt z Tokyo, jak ktoś ma problemy z prądem
|
|
|