To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - rozwalony akumulator

Bizi78 - 08-10-2019, 21:00

piter614 napisał/a:
Szkoda że wcześniej nie pisałem w tej sprawie nie musiał bym dziada targać po schodach do góry
Dzięki raz jeszcze

Niestety ten moduł pada też w innych modelach, np. lancerze, może kiedyś MMC się szarpnie na kampanię naprawczą, choć moduł ten nie zagraża bezpieczeństwu użytkownika :? .

piter614 - 11-10-2019, 14:27

Bizi78, proszę powiedz mi jeszcze czy w Lancer ten moduł jest w tym samym miejscu?,zgadałem się ze znajomym mówił że ma ten sam problem :o
Bizi78 - 11-10-2019, 18:07

W lancerze jest za schowkiem pasażera.


piter614 - 11-10-2019, 23:12

Dzięki bardzo przekażę znajomemu
MAL - 29-11-2020, 17:01

Sorry za odkopanie tematu, ale chyba ten problem dotyczy również mojego outlandera. W zeszłym roku, latem po powrocie z wakacji, samochód nie odpalił, akumulator był całkowicie rozładowany. Odpalił na kablach z innego auta, na drugi dzień znów nie odpalił. Szarpnąłem się kupiłem nowy akumulator - Sebang, ale po jakimś czasie miałem wrażenie że gorzej kręci (jak nie jeździłem często samochodem). Zacząłem mierzyć miernikiem prądy, akumulatora, ładowania, przejrzałem wszystkie bezpieczniki (które nie wskazywały że któryś z układów jest zepsuty) a pobór na mierniku 0.293 A :evil:
Jutro z samego rana idę wypiąć moduł bluetooth i sprawdzę jaki będzie pomiar. Jeśli to był ten złodziej prądu to czapki z głów, stawiam piwo.


BINGO. Odpiąłem moduł Bluetooth, i pomiar wskazuje pobór rzędu 0.035 A.
Liczę że akumulator będzie kręcił jak szalony jeszcze długo.
Dziękuję za opisy.

almatrah - 05-01-2024, 22:50

A gdzie w Outlanderze II jest ten modul BT. Też za schowkiem? U mnie są dwa schowki górny z nawiewem i dolny, normalny. Mój model to Clarion Intense Navi 2.0 Mivec.
Bizi78 - 06-01-2024, 08:55

almatrah, :arrow: http://mmc-manuals.ru/man...50172300ENG.HTM
almatrah - 09-01-2024, 14:13

Dziękuję, już widzę. Hands free-ECU czyli S jest u mnie za pokrętłami klimatyzacji. A jak tam najlepiej się dostać ? żeby nic nie popsuć :/

EDIT: OK, na pewnym portalu z filmami znalazłem filmiki jak zdemontować panel od radia i nawigacji, po wyciągnięciu radia jest dobry dostęp do modułu hands free. Ale teraz się tak zastanawiam, u mnie na kierownicy nie ma panelu do obsługi telefonu. Ja mam wersje Clarion. Hmmm.... czyli może nie być u mnie w ogóle tego modułu BT, a prąd coś innego kradnie ?

[ Dodano: 22-09-2024, 22:10 ]
Witam Szanownych Kolegów

Po tygodniowej nieobecności samochód nie odpalił. Jak pisałem już wcześniej, zawsze tak się dzieje, kiedy samochód stoi dłużej. Tym razem wziąłem się za śrubokręt i wykręciłem clariona. Pod clarionem, czyli za regulacją klimy, nie było modułu hands-free. Ale do clariona był podłączony tuner dvbt z dwiema zewnętrznymi antenami (NVOX DVB-T 2010HD).

1. Odłączyłem tuner, bo chyba i tak nie obsługuje dvbt2.
2. Przy okazji stwierdziłem, że clarion jest ciepły, a przecież odłączyłem minus na akumulatorze co najmniej 10 godzin temu. Być może jakoś go wieszał 128GB pendrive - odłączyłem go.
3. Przy okazji zauważyłem, że świeci mi się dioda w zamkniętym schowku. Przypuszczalnie kabel od usb jakoś blokuje wyłącznik ??? Na razie wyciągnąłem diodę.

No i teraz testuje. Za jakiś czas dopiszę dalszą część historii :) Niestety tym razem akumulator mógł już ucierpieć, bo po 10 godzinach wciąż mi ciągnął 2A (na początku poszedł na maksa na wskaźniku, chyba to 12A).

pozdrawiam wszystkich serdecznie

[ Dodano: 31-03-2025, 22:14 ]
Koledzy Forumowicze

Po czasie muszę powiedzieć, iż te moje działania nie pomogły.

Problemem okazał się oryginalny alarm Gemini. Pomógł Tokyo, który odłączył stary alarm i zakodował alarm w jednostce sterującej. Polecam kontakt z Tokyo, jak ktoś ma problemy z prądem :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group