To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Ogólne - OPINIE NA TEMAT MITSUBISHI PAJERO 2006 3.2 DISEL

Anonymous - 09-07-2008, 21:42

L200 ma napęd taki jak Pajero (wersja SS) z tą różnicą że posiada jeszcze blokade tylnego mostu.

pozdrawiam

Anonymous - 09-07-2008, 21:53

Elili,
sorry, że tak na Ciebie wyskoczyłem :oops:

Proponuje, żebyś przeczytał cały tekst tego testu prasowego. Jest tam opis opcji terenowych napędu.

Ja tam znajduje jedynie taką drobną nieścisłość, że autor pisze o "blokadzie tylnego mostu", a ja bym wolał żeby napisał "blokada tylnego mechanizmu różnicowego"...
:wink:

[ Dodano: 09-07-2008, 22:07 ]
Herkules13 napisał/a:
L200 ma napęd taki jak Pajero (wersja SS) z tą różnicą że posiada jeszcze blokade tylnego mostu.
L200 nie znam z własnego doświadczenia, ale jak rozumiem to jest tam albo Easy Select + blokada tylnego dyferencjału lub Super Select bez blokady tylnego dyferencjału?
Szyszkowa - 10-07-2008, 10:38

Herkules13 napisał/a:
L200 ma napęd taki jak Pajero (wersja SS) z tą różnicą że posiada jeszcze blokade tylnego mostu.

pozdrawiam


Która w Pajero również występuje.

Anonymous - 10-07-2008, 15:46

gootek napisał/a:
Elili,
sorry, że tak na Ciebie wyskoczyłem :oops:

Proponuje, żebyś przeczytał cały tekst tego testu prasowego.

OK.
Przepraszałem bo przeczytałem najpierw tylko tabelkę :oops:
A po upomnieniu resztę. W tekscie jak byk stoi ta blokada (w tabelce tylko o blokadzie międzyosiowej).

gootek napisał/a:
L200 nie znam z własnego doświadczenia, ale jak rozumiem to jest tam albo Easy Select + blokada tylnego dyferencjału lub Super Select bez blokady tylnego dyferencjału?

Dokładnie tak jest w L 200. Choć podobno jest wersja z SS i blokadą tyłu ale bez ASTC.

Anonymous - 10-07-2008, 16:27

gootek napisał/a:
Ja tam znajduje jedynie taką drobną nieścisłość, że autor pisze o "blokadzie tylnego mostu", a ja bym wolał żeby napisał "blokada tylnego mechanizmu różnicowego"...

A co to za różnica ? Przecież chodzi o to samo, pełną blokadę tylnej osi

[ Dodano: 10-07-2008, 16:34 ]
Mikrusek napisał/a:
Która w Pajero również występuje.


tak, tak Mikrusek
chodziło mi o Pajero - SS + blokada tyłu

Anonymous - 16-07-2008, 15:11

Co do Pajero IV GENERACJI to uważam że jeśli chodzi o asfalt to lepszy jest Outlander II(lepsze kopyto :) ) a jeśli chodzi o teren odrobine sprawny wydaje mi sie L200 chodzi mi głównie o zawieszenie jest bardziej miękkie W PAJERO podczas jazdy w terenie troche hałasuje (troche twarde zawieszenie) a l200 jest bardziej komfortowy jeśli chodzi o wybieranie nierówności ale podczas szybkiej jazdy po czarnym to raczej lipnie. DLATEGO UWAżAM żE PAJERO TO DOBRA ALTERNATYWA MIEDZY OUTLANDEREM A L200 ( CHODZI MI O WNęTRZE CZY KOMFORT i przestrzeń NO PAJERO POD TYM WZGLęDEM PRZEBIJA L200 I OUTKA)

A no i mimo przygód w serwisie z tym samochodem i z jego eksloatacją to polecam PAJERO IV



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group