Galant - Ogólne - Podrasowanie Galanta 2.5 v6
TommiCrazy - 04-12-2007, 21:49
zenkov napisał/a: | mam skrzynie automatyczna i instalacje gazowa, daloby rade to tez przelozyc ? |
to brzmi jak prowokacja !!
Anonymous - 04-12-2007, 22:38
zenkov napisał/a: | mam skrzynie automatyczna i instalacje gazowa, daloby rade to tez przelozyc ? |
Koszt instalacji LPG do auta z turbiną kolejne 6-7 tys i ten automat - sorry profanacja
Anonymous - 04-12-2007, 23:14
Autor napisz mi wszystko ile by kosztowało (zostawiam wam cała motorownie jesli by dało tak to załatwić ) a ja sie zastanowie , bo jest to całkiem możliwe ze zainwestuje w to pieniązki . No dobra bez gazu hyhyhy
Anonymous - 05-12-2007, 07:38
Myślę że ciekawą formą modyfikacji byłaby wizyta w podwarszawskim El-tec'u. Oni wykonują tam kompletne układy dolotowe i wydechowe (z kolektorami) na zamówienie i pod konkretny samochód. Taka modyfikacja (dolot +wydech) nie da może tak porażającej mocy jak swap VR4, ale na pewno znacząco poprawi elastyczność i nie będzie problemów z trakcją. Wg informacji z ich strony koszt kompletnego wydechu (z kolektorem) to ok 5500pln. W najbliższym czasie się do nich wybiorę i wtedy zdam dokładną relację z wizyty czyli co, jak ,kiedy i za ile. pzdr
TommiCrazy - 05-12-2007, 09:41
laser28 napisał/a: | Wg informacji z ich strony koszt kompletnego wydechu (z kolektorem) to ok 5500pln. |
czyli kwota tysiaca funtow, sadze ze po nizej tej kwoty znajdziesz wydech markowy dedykowany do danego modelu na internecie , no chyba ze te wydechy elteca sá takie profesjonalne ze ta cena odpowiada jego jakosci.
Anonymous - 05-12-2007, 22:27
Więc byłem i rozawiałem. Kompletny dolot (stożek + rury z kwasówki + osłona termiczna) plus wydech (kat sportowy + wydech wymieniony poza "barankami" kolektorów) oczywiście wszystko na kwasówce wychodzi około 4000pln. jakość napewno jest dobra (sprawdzone na wielu hondach). Poza tym w tej cenie masz wydech wykonany pod konkretny samochód NA konkretnym samochodzie. Chyba sie skusze i wtedy ewentualnie opowiem co i jak.
Anonymous - 05-12-2007, 22:53
A jaki przyrost mocy? Bo bez baranów słabo to widzę.
Anonymous - 06-12-2007, 06:44
Podobno seryjne barany są całkiem ok, tylko połączenie ich razem jest skopane głównie na tym elemencie się skupiają przy wykonaniu tego wydechu.
novy - 17-12-2007, 11:23
Krzys napisał/a: | To zależy co chcesz...
mieć mocną jedną ośke??(przekładasz tyko góre silnika,pare gratów i stroisz na kompie) |
I ile kucy wtedy mamy? Rozumiem że zawieche też przerzucamy...no i jaka cena?
Co do skrzyni to ta w galanice w wersji manual w USA dłubią do ponad 300KM wiec nie ma strachu....
Krzys - 17-12-2007, 12:47
novy napisał/a: |
I ile kucy wtedy mamy? Rozumiem że zawieche też przerzucamy...no i jaka cena?
Co do skrzyni to ta w galanice w wersji manual w USA dłubią do ponad 300KM wiec nie ma strachu.... |
Ile kucy??hmm.. ciężko powiedzieć,trza by na hamowni sprawdzić(ale napewno więcej od serii vr4,bo napęd będziesz miał na jedną oś,a nie rozchodził będzie się na cztery łapki,no i lżejszy będzie)
zawiecha zostaje z seryjna(chyba że jakieś "sportowe")
|
|
|