To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Podrasowanie Galanta 2.5 v6

TommiCrazy - 04-12-2007, 21:49

zenkov napisał/a:
mam skrzynie automatyczna i instalacje gazowa, daloby rade to tez przelozyc ?

to brzmi jak prowokacja !!

Anonymous - 04-12-2007, 22:38

zenkov napisał/a:
mam skrzynie automatyczna i instalacje gazowa, daloby rade to tez przelozyc ?


Koszt instalacji LPG do auta z turbiną kolejne 6-7 tys i ten automat - sorry profanacja

Anonymous - 04-12-2007, 23:14

Autor napisz mi wszystko ile by kosztowało (zostawiam wam cała motorownie jesli by dało tak to załatwić ) a ja sie zastanowie , bo jest to całkiem możliwe ze zainwestuje w to pieniązki . :mrgreen: No dobra bez gazu hyhyhy :biggrin:
Anonymous - 05-12-2007, 07:38

Myślę że ciekawą formą modyfikacji byłaby wizyta w podwarszawskim El-tec'u. Oni wykonują tam kompletne układy dolotowe i wydechowe (z kolektorami) na zamówienie i pod konkretny samochód. Taka modyfikacja (dolot +wydech) nie da może tak porażającej mocy jak swap VR4, ale na pewno znacząco poprawi elastyczność i nie będzie problemów z trakcją. Wg informacji z ich strony koszt kompletnego wydechu (z kolektorem) to ok 5500pln. W najbliższym czasie się do nich wybiorę i wtedy zdam dokładną relację z wizyty czyli co, jak ,kiedy i za ile. pzdr
TommiCrazy - 05-12-2007, 09:41

laser28 napisał/a:
Wg informacji z ich strony koszt kompletnego wydechu (z kolektorem) to ok 5500pln.


czyli kwota tysiaca funtow, sadze ze po nizej tej kwoty znajdziesz wydech markowy dedykowany do danego modelu na internecie , no chyba ze te wydechy elteca sá takie profesjonalne ze ta cena odpowiada jego jakosci.

Anonymous - 05-12-2007, 22:27

Więc byłem i rozawiałem. Kompletny dolot (stożek + rury z kwasówki + osłona termiczna) plus wydech (kat sportowy + wydech wymieniony poza "barankami" kolektorów) oczywiście wszystko na kwasówce wychodzi około 4000pln. jakość napewno jest dobra (sprawdzone na wielu hondach). Poza tym w tej cenie masz wydech wykonany pod konkretny samochód NA konkretnym samochodzie. Chyba sie skusze i wtedy ewentualnie opowiem co i jak.
Anonymous - 05-12-2007, 22:53

A jaki przyrost mocy? Bo bez baranów słabo to widzę.
Anonymous - 06-12-2007, 06:44

Podobno seryjne barany są całkiem ok, tylko połączenie ich razem jest skopane głównie na tym elemencie się skupiają przy wykonaniu tego wydechu.
novy - 17-12-2007, 11:23

Krzys napisał/a:
To zależy co chcesz...
mieć mocną jedną ośke??(przekładasz tyko góre silnika,pare gratów i stroisz na kompie)

I ile kucy wtedy mamy? Rozumiem że zawieche też przerzucamy...no i jaka cena?
Co do skrzyni to ta w galanice w wersji manual w USA dłubią do ponad 300KM wiec nie ma strachu....

Krzys - 17-12-2007, 12:47

novy napisał/a:

I ile kucy wtedy mamy? Rozumiem że zawieche też przerzucamy...no i jaka cena?
Co do skrzyni to ta w galanice w wersji manual w USA dłubią do ponad 300KM wiec nie ma strachu....

Ile kucy??hmm.. ciężko powiedzieć,trza by na hamowni sprawdzić(ale napewno więcej od serii vr4,bo napęd będziesz miał na jedną oś,a nie rozchodził będzie się na cztery łapki,no i lżejszy będzie)
zawiecha zostaje z seryjna(chyba że jakieś "sportowe")



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group