Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podrasowanie Galanta 2.5 v6
Autor Wiadomość
zenkov
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 00:12   Podrasowanie Galanta 2.5 v6

Wysłąłem emila do vtg i otrzymałem odpowiedz i chyba nie obraża sie jak to umieszcze ...

Witam, dobrze znamy tš jednostkę napędowš i z pzykro�ciš stwierdzam,
że w jej przypadku ( tak jak w większo�ci silników wolnossšcych )
tuning elektroniczny nie ma sensu. Jego koszt wyniesie ok 2tys zł a
spodziewane efekty to przyrost 2-3% mocy i momentu. Także naprawdę nie
ma to sensu.
Lepszym rozwišzaniem jest delikatny tuning mechaniczny. Zmiana ukladu
wydechowegon od kolektora do końca i ukł. dolotowego napewno doda Panu
kilka KM i może kilkana�cie
Nm momentu. Koszt takiej operacji to ok 4000zł
Pozatym można zrobić obróbkę silnika, czyli obróbke głowicy, kanałów
dolotowych itd ale to już koszt ok 6000zł. Wówczas może liczyć Pan na
przyrost rzędu 10-15% mocy i momentu.
Najbardziej radykalnym rozwišzaniem jest montaż kompresora lub systemu
turbo, wówczas może Pan liczyć na przyrost od kilkudziesięciu do nawet
paruset KM ale koszt podstawowej instalacji to ok 15tys zł.
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 00:43   

I co zdziwiony jesteś? Bo ja wcale. Dobrze, że chłopaki sprowadzją na ziemię. W przypadku tego silnika zgadza się wszycho. Wg mnie jedyna droga do mocy to VR4 Panie Szanowny Kolego :finga:


P.S.A jeżeli turbo nie pyka to żeń 6a12 w mivecu ze swoim bo z dwóch idzie złożyć jeden. Na zmiennych fazach 6a13 + wydech + dolot + elektronika = >200 ale nie wiem dokładnie ile, takie hybrydy robi podobno australia i nowa zelandia. Jak chcesz drążyć temat mocnej N/A dam Ci namiary. A swoją drogą można sprawdzić czy łeb z miveca 6a12 podejdzie pod 6a13. Słyszał ktoś o jeżdżących bo ja tylko o takich co kombinują? Mam niby oba w posiadaniu :roll:
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-12-2007, 11:11   

A ja mam odpowiedź JC auto:
Witam serdecznie.



Niestety jak Pan zauważył mało jest dedykowanych do tego silnika części tuningowych podnoszących moc.

Aby podnieść moc o 30KM należało by wymienić wałki na sportowe, obrobić głowicę, wymienić układ wydechowy oraz dostosować elektronikę.

Takie modyfikacje mogą osiągnąć koszta zbliżone do 8-9 tysięcy pln.

Ze swojej strony proponowałbym relatywnie najtańszy sposób osiągnięcia żądanej przez Pana mocy a jest nim system NITRO.

System do tego auta może kosztować w okolicach 3500-5000pln, do tego montaż i zatankowanie butli i bez problemu osiągamy moc +50KM.

System taki pozostaje już na całe życie więc raz wydane pieniądze możemy wykorzystać w każdym aucie jakie będziemy posiadali a moc będziemy mieli w nich już za darmo ;-)



Systemy o jakich mówię są produkowane przez firmę HIGHPOWER WIZARDS OF NOS i są najbezpieczniejszymi i najwydajniejszymi na świecie. Posiadają możliwość dodania aż do 150 dodatkowych koni mechanicznych!!



Biorąc pod uwagę iż inne środki nie będą w stanie pomóc nam osiągnąć upragnionej mocy – system nitro jest najlepszym rozwiązaniem.
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 11:14   

Hehehe, dobre dobre Krzys. :wink:
 
 
zenkov
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 11:14   

To możesz dać namiary a właśnie jak byś miał vr4 to sie odezwij na zbyciu :) To ja w zamian daje swojego gala i mozna sie dogadać :) hyhyhy
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 11:16   

Gadaj z Krzysiem, on już jedną nogą ma dwa VR4 :wink:
 
 
zenkov
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 11:17   

Krzysiu Gadam z tobą , to jak z tymi vr4 hyhyhy:)
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-12-2007, 11:28   

Gadaj,gadaj :wink:
To zależy co chcesz...
mieć mocną jedną ośke??(przekładasz tyko góre silnika,pare gratów i stroisz na kompie)
albo chcesz "całego" VR-a w tiptronicu... tyle że czeka Cie swap całego silnika i napędów(pierwsza opcja dużo tańsza i do ogarnięcia) 8)
Tak czy inaczej to potrzebujesz swojego Gala do tych modyfikacji :)
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 13:04   

Opcja ośki jest najtańsza. Bierz od Krzysia kompletny motor z turbinami(kat'a może nie być lecz sonda tak), orurowaniem, i intercoolerem lecz bez skrzyni(Ty masz manual?). Wrzucasz go zamiast Twojego, odpalasz na swoim ECU + świnka. Dobrym rozwiazaniem byłoby zamontowanie kontrolera doładowania cobyś se mógł ustawić doładowanie na każdym biegu w celu oszczędzania skrzyni i półosi. A swoje 6a13 sprzedajesz.To by było na tyle.



P.S. Swap kompletu z VR4 najbidniej x2 kosztowo.
 
 
zenkov
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 16:55   

Krzys napisałem na gg do ciebie odezwij sie ale ja raczej przystał bym na 1wszej opcji .
Jakie to by były koszty ????.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-12-2007, 20:43   

A nie lepiej kupić tego VR4 z allegro za 13 tyś i zrobic modyfikację kiery.... wiesz wtedy co masz. na 1 osi 280 koni .. jak dla mnie nie do utrzymania....:)
Pozdr
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-12-2007, 20:49   

Jak dlamnie to pierwsza opcja jest najprostsza i najtańsza żeby osiągnąć 280kucy...
a żeby to wszystko chodziło to się dorzuca pare gadżetów i ani nieukręcisz półosiek anie niezarżniesz skrzyni...
Co do przeróbki VR-a to trzeba mieć dużo więcej kasy :roll:
no i liczyć się z tym że może coś nietak puść i kolejne koszta.
Niebawem autoR dokładną wycenę podrzuci...
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 21:01   

Marcino napisał/a:
A nie lepiej kupić tego VR4 z allegro za 13 tyś i zrobic modyfikację kiery.... wiesz wtedy co masz. na 1 osi 280 koni .. jak dla mnie nie do utrzymania....:)
Pozdr


To wizyta na siłowni potrzebna, mój kolega ma 440 w Civicu i daje radę. :wink:
Oto koszta:
1.Opcja powinna sie zamknąć silnik+montaż+świnia +strojenie w 10tys.zł. Zostaje Twoja kompletna motorownia na sprzedaż.
2.Do ceny VR4 (np.13tys.zł)musisz dodać robociznę i części serwisowe, oleje = 10tys.zł.(SWAP) I pozostaje Twoja kompletna mechanika i kompletne zawieszenia(przód i tył) + nadwozie na sprzedaż(cały galant). Przerzutki kiery nie biorę pod uwagę. Tu rośnie nam specjalista Kochajj.
 
 
zenkov
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 21:21   

mam skrzynie automatyczna i instalacje gazowa, daloby rade to tez przelozyc ?
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 21:40   

Jeżeli ma 6a13tt pracować w gazie to ja wysiadam. Nie biorę udziału w tej zbrodni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.