Archiwum - [Cari 1.8 GDI] Zerkniecie to?
loki7777 - 31-10-2008, 21:52
to co piszesz Cichanos wydaje mi sie bzdura totalna - czesci moze sa drozsze niz od punto ale bez przesaday - od forda modneo sa o wiele tansze - np rozrzad. Co do mechanikow to mozna sie zgodzic z gdi bo ze zwyklymi 16 to raczej problemow nie maja
wichura1 - 31-10-2008, 23:41
Co do cen części się nie zgodzę do europejskich są równie drogie, a co do mechaników poprę kolegę Cichanos. W naszym pięknym kraju mechanicy zatrzymali się na VW GOLF II. Z 16 zaworowym silnikiem posiadającym wielopunktowy wtrysk, sterowany komputerem, mają bardzo duże problemy. Powiem więcej większość nie jest w stanie zrozumieć co to jest internet, a co dopiero poszukać w nim serwisówki.
Anonymous - 01-11-2008, 02:41
Hehe takie dywagacje do niczego nie prowadzą... Mam cari króciutko - raptem ponad rok i ok 40 tys km, NIC się nie sypie. Części są tańsze niż do forda (mondeo którego mam od nowości 270 tys przebiegu), moja carisma jest powypadkowa, z wystrzelonymi poduchami, które sam wstawiłem po kilku miesiącach posiadania...nic nie stuka, nie puka, miód malina, gdybym wiedział wcześniej że to tak dobre auto forda nigdy bym nie kupił... a np dla taksówkarzy to dosyć częste autko... zupełnie nie zgadzam się dlatego z kolegą Cichanos
Przede wszystkim - carisma jest autem które tylko w salonie stało obok japończyków. Większość części jest rodem z volvo i mechanicy bez problemu radzą sobie z wszelkimi problemami, a części są dobrze dostępne i tanie (np w porównaniu z nissanem prawie 2 razy)
Kupując auto bardzo często szukamy czegoś "w naszej cenie" którą chcemy zapłacić i carisma jest autem które przy większości innych wypada w rocznikowo - klasowym porównaniu nad wyraz korzystnie.[/b]
Morfi - 01-11-2008, 09:59
Cichanos nie wiem jak u ciebie ale są juz Mechanicy z prawdziwego zdarzenia, którzy specjalizuja sie w Japonczykach i niektórzy nawet mają MUT- a.
Ceny cześci sa juz podobne....
.....Tylko płacić za nie bedziesz rzadziej
Moomin - 01-11-2008, 19:13
andy1 napisał/a: |
Przede wszystkim - carisma jest autem które tylko w salonie stało obok japończyków. Większość części jest rodem z volvo i mechanicy bez problemu radzą sobie z wszelkimi problemami, a części są dobrze dostępne i tanie (np w porównaniu z nissanem prawie 2 razy)
|
Nie przesadzaj z tym Volvo. To raczej Volvo zostało zbudowane na płycie Carismy. A części są wspólne dla diesli głównie. GDI ma silnik i skrzynię japońska czyli cały trzon samochodu jest jednak japoński. Silniki benzynowe 1.6 i 1.8 też są japońskie. Natomiast skrzynie biegów w tych modelach oraz silniki diesla pochodzą od Renault, także z Volvo to niewiele ma wspólnego. Raczej w drugą stronę.
|
|
|