[97-04]Galant EAxA/W - a ten drazek wciaz luzny po prawej...
seir - 13-02-2009, 22:02
Nowa część jest o wiele sztywniejsza, obciąża tą słabszą, już lekko zużytą.
Na TVN Turbo o tym nie mówili, po co o tym mówić skoro chyba wszyscy wiedzą i nierównomierniej eksploatacji pozespołów i to jeszcze tak bardzo obciążonych części jak drążki kierownicze...
mayer - 14-02-2009, 13:59
to jeszcze tylko mi powiedz ze zużycie prawej końcówki drążka ma wpływ na lewą....
Wg tej pokrętnej logiki to końcówki należy wymieniać tylko w komplecie z drążkami i przekładnia kierowniczą - wszak to ona powinna przenosić obciążenia z prawej na lewa końcówkę.
Końcówki kierownicze nie są "parą współpracującą"
Jak dla mnie - totalna bzdura godna Ziętarskiego i TVN Turbo i ich specjalistów z programu Garaż....
Własnie sobie przejrzałem dzisiaj "SM-y" nissana, PSA, Scanii, DAFa .. jakoś zaden z producentów nawet nie sugeruje takiej procedury.. Ale wiadomo krajowi internauci....
seir - 14-02-2009, 14:31
To my nie mówimy o drążkach kierowniczych?
|
|
|