Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
a ten drazek wciaz luzny po prawej...
Autor Wiadomość
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
  Wysłany: 15-09-2008, 20:19   a ten drazek wciaz luzny po prawej...

a ja mam taki ZONK:

w zeszlym roku, gdy chcialem podbic rejestracje na stacji powiedziano mi, ze mam luz na prawej koncowce drazka kierowniczego>pojechalem do zaprzyjaznionego warsztatu (;)), wymieniono mi, wracam na stacje a tam gosc mi mowi, ze mam luz na prawym...ja na to, ze to niemozliwe, bo dopiero co wymienione, ale gosc uparty, wiec wracam do warsztatu

...panopwie nie wierza, ale sprawdzaja raz,drugi-RZECZYWISCIE, wielkie zdziwienie na buziach, ale przyznali, ze luz jest i za darmo mi znow wymieniaja (tu dwa duze plusy dla tych panow-jeden za przyznanie sie do bledu,drugi za ponowna wymiane gratis)

mija wlasnie rok od tego wydarzenia...i pewnie sie dziwicie, ze ciagne te historie, ale...tak, wlasnie wrocilem ze stacji diagnostycznej bez stempelka,bo...co? LUZ NA PRAWYM...

i moje pytanie teraz: czy to mozliwe zebym mial az takiego pecha i wciaz trafial na wadliwa czesc (wada producenta) czy tez moze byc w zawieszeniu cos takiego, co mi "luzuje" wciaz te prawe koncowki drazka???

czy ktos z was przerabial podobne pierepalki z drazkami?
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-09-2008, 20:23   

A co z lewa ? Takie rzeczy wymienai sie zawsze parami. Gdzies jeszcze masz luz skoro Ci wybija koncowke
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 15-09-2008, 20:29   

lewej nigdy nie robilem, bo podobno jest ok
 
 
 
Daniel
[Usunięty]

Wysłany: 17-09-2008, 13:50   

a jakiego producenta były te końcówki?
sprzedaje na codzień cześci samochodowe i widziałem już różne jaja: sworznie trzymające się w wahaczu na samej gumce itd.
Jeśli za kazdym razem wkładano ci badziewie to mogło tak być
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 17-09-2008, 20:08   

nie pamietam co to za firma byla, powiedziano mi tylko w warsztacie, ze juz nie zakladaja koncowek tej firmy...moze nie tylko u mnie byly problemy
 
 
 
danielm777
[Usunięty]

Wysłany: 17-09-2008, 21:57   

prawa strona zawsze cierpi bardziej - koło częściej wpada w dziure.
ja u siebie też wymieniałem 2 razy prawą i raz lewą.
Pomjam już fakt ewentualnej kiepskiej jakości części :-)
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 18-09-2008, 09:39   

przerabiałem, praktycznie co roku prawy leci... wina - polskie drogi i kiepska jakość części zamiennych. W końcu zainwestowałem w firmy 555 i zobaczymy, niebawem przegląd. Nie mniej namacalnie wygląda, że jest OK, auta nie znosi, kierownica wraca po skręcie i nie znosi przy jeździe na wprost.
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 18-09-2008, 11:48   

he he, takich objawow to u mnie tez nie ma i nie bylo, ale na "trzepakach" czepliwy pan kontroler sie dopatrzyl i juz

przy czym musze dodac, ze specjalnie na te stacje jezdze bo dosc drobiazgowo auto sprawdzaja :)
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2008, 12:46   

a moze to nie luz na koncowce drazka ...tylko na wyjsciu drazka z listwy
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2008, 16:01   

Sprawdz maglownice.
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 19-09-2008, 08:21   

tez mam zakladany 555

a co do innych luzow, mechanik obejrzal dokladnie i nie stwierdzil innych luzow, uczulalem na to szczegolnie, bo to wkurzajaca sprawa...
 
 
 
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 12-02-2009, 17:38   

Też mam do wymiany końcówkę drążka kierowniczego z prawej stron . Jakiej firmy polecacie i ile kosztuje taka końcówka.???
_________________
Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 12-02-2009, 19:59   

Pamiętaj, by wymienić obie strony na raz :wink: .
Nie wiem jak w Polsce, ale same końcówki nie kosztują majątku, a i tak po jakimś czasie będą wybite. Moim zdaniem dzwoń do Japaneze po poradę, jakiś rozsądny balans jakości i ceny.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 12-02-2009, 22:31   

KamilR10 napisał/a:
Też mam do wymiany końcówkę drążka kierowniczego z prawej stron . Jakiej firmy polecacie i ile kosztuje taka końcówka.???


Osobiście polecam "555". W IC kupisz je po rabatach za 25zł do 35zł/szt. zwróć tylko uwagę na stożek bo czasami sa odstępstwa (jak u mnie).
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
mayer 
Forumowicz
heja banana

Auto: Galant 2,4 GDI, Y60, 806
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-02-2009, 19:33   

swinks_UK napisał/a:
Pamiętaj, by wymienić obie strony na raz :wink: .
.

Chyba obie prawe strony...
Skad ten pomysł ze to zawsze parami sie wymienia??
Ktos na onecie napisał czy było w TVN Turbo??? :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.