To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - GDi pali jak smok reaktywacja :)

Jackie - 30-03-2005, 19:51

W zasadzie bez specjalistycznych testów nie jesteś w stanie ustalić czy były fabryczne czy nie. Jedno jest pewne - jak już się nieco wypalą odczujesz efekty.
Pozdrawiam

Bartek - 14-04-2005, 12:11

Miasto: 430 km na 58 litrach PB98 :evil:
Trasy min. 10 km - zeby nie bylo...termostat dziala perfekcyjnie a zarowaczka w GDI-eco gasnie tylko na postoju....
Z innych danych: kompresja 14,7-15 na wszystkich garach

Ale: wczoraj NIE :wink: zdobylem i NIE :wink: mam workszop manuala do Galanta GDI, gdzie z dobrze poinformowanych zrodel weim, ze kaza ustawic przerwe w swiecy na 0.5-0.6 mm - max 0.75 (str. 16-6), nowe swieczki NGK maja wyraznie napisane - ustawic przerwe miedzy elektrodami, a na silniku JAK WÓŁ napisali, zeby NIE ustawiac, wiec sie posluchalem zoltej nalepki na silniku - zwlaszcza, ze nie mialem danych jaka powinna byc. W zwiazku z tym sprawdze dzis przerwe, bo wzrockowo pamietam, ze byla spora

PS. Jeszcze jedno - czy w GDI wolno stosowac injetor-cleanery??? - silnik wyraznie przesysa benzynke nawet lubiac przydymic - do Stefana Batorego jeszcze daleko, ale w swiatlach nastepnego samochodu widac wyraznie dymka (bo nie Pudziana)

Hubeeert - 14-04-2005, 16:29

Bartek jak ruszam Astrolotem to tez mam małego Dymka za sobą w światłach następcy a jak nier użyję Injector cleanera to mam czasem Batorego (od transatlantyka a nie Króla Polski z Wegier) mimo że poruszam się na ULTIMATE GNOJÓWCE z BP.

W naszych warunkach Injector cleaner to konieczność tym bardziej że z tego co pamietam najpierw Japońce nawet nie chcieli sprzedawać GDI w Europie bo autko kochało ONLY niskosiarkową a właściwie bezsiarkową japońska benzynkę. Dopiero potem coś poprawili i zaczęli je tu sprzedawać. Problemem Twoim moim i każdego kto jeździ u nas jest barzdo niska jakość paliwa...

Jackie jak to jest? Można czy nie?

Matejko - 14-04-2005, 17:14

a jak lac to co :?: bo wydac kase i kupic g.. to nie problem, a wydac kase i kupic bajerek to problem :D , lepsze sa te srodki ktore stosuje sie raz na jakis czas na bak paliwa czy np te na 300l paliwa czyli ok. 5 tankowan pod rzad?? :)
Jackie - 14-04-2005, 17:26

w sumie na razie nie wiem. Muszę zapytać szefa serwisu aten mi na dwa dni wyjechał, więc na razie boje się coś powiedzieć. jak bedę wiedział dam znać.
Pozdrawiam

Bartek - 16-04-2005, 21:18

Przerwa byla OK - 0.55 mm, za to jest spora ilosc wegla na nich - ciagle niefajne jest spalanie
TPS sprawdzilem
Silniczek krokowy EGRu sprawdzilem, jeszcze raz oczyscilem zawor, ktory minimalnie sie nie domykal
Czujnik temperatury silnika OK
Czujnik temperatury powietrza OK
Wartosci ksiazkowe z kwitow ktorych nie mam :wink:

Aaaa i jeszcze jedno: Ile nabijacie czynnika do klimatyzacji? - Instrukcja juzera mowi 630-670g, werkstat 670-710 g - komu wierzyc?

Jackie - 16-04-2005, 22:14

No to znaczy, że ten typ tak ma :wink: (Fido_ mnie zabije....)
Co do klimy ok. 650 ale zależy to od ciośnienia w układzie więc stałych danych brak. Jak wpompują nieco więcej kłopotu nie będzie.

Pozdrawiam

Bartek - 17-04-2005, 15:22

Jackie napisał/a:
Fido_ mnie zabije....



Nie tylko Fido_ :wink: - szukam dalej :twisted:

Anonymous - 30-09-2006, 18:29

Bartek napisał/a:
szukam dalej

I co znalazleś?
Widze ,ze temat umarł a ja jestem bardzo ciekawy zakończenia ,gdyż jest duza szansa ,ze za chwile moze problem dotyczyć i mnie. :)

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group