Outlander II GEN Techniczne - Kilka spraw, które martwią mnie, jak jest u Was?
dab - 26-06-2009, 17:44
toru napisał/a: | 1-banke 4 l zawsze musisz mieć na stanie bo zalezy od stylu jazdy ale zawsze cos łyknie |
chyba 1l buteleckaa styknie....no cyba ze robisz trasy na syberii
a jak dugo nasz outka?
toru - 26-06-2009, 17:46
dab napisał/a: | toru napisał/a: | 1-banke 4 l zawsze musisz mieć na stanie bo zalezy od stylu jazdy ale zawsze cos łyknie |
chyba 1l buteleckaa styknie....no cyba ze robisz trasy na syberii
a jak dugo nasz outka? |
niedawno puknał roczek
mnie chodzolo o 4l oleju na 20 tys km miedzy przegladami
KowaliK - 26-06-2009, 18:44
Jeśli chodzi o hamowanie we Wrocławiu -> KLIK
jmgmotocykle - 26-06-2009, 22:42
...lub zadzwoń do chłopaków z pod wrocławia - 607455637 - okolice długołęki - spr. moc, moment i przyśpieszenie ... maja super ceny - myslę że 200-300zł. styknie...a to mega niska cena....
krzychu - 26-06-2009, 22:56
jmgmotocykle napisał/a: | myslę że 200-300zł. styknie...a to mega niska cena.... |
Nie wiem jak hamownie 4x4 ale jak ja pytałem to gość w jastrzębiu dla "klubowiczów" ma po 80zł pomiar, a jak jest zlot np. hondy lub innego klubu to 50zł 2 pomiary.....
Gunner - 27-06-2009, 04:18
Witam
Jesli bierze troche oleju,1l na 10000 tkm to jest oki ,szczegolnie ze moze jeszcze sie motor uklada.
Ja mam 60 tys ,sprawdzam raz na miesiac poziom ,ubytki sa minimalne,ale do oklo 6-10tys km auto nie bylo katowane.
AW napisał/a:
Po każdej jeździe zanim wyłączysz silnik odczekaj 40 - 50 sekund zanim go wyłączysz. Ponoć też ma to wpływ na "branie" przez silnik oleju.
DAB napisal
to jakis kolejny mit...
o ile powszechnie wiadomo, jedynm celem nie wylaczania silnika od razu jest ochrona turbiny - poprzez jej wychlodzenie. ?Nie wiem co to mialo by wspolnego z pozniejszym braniem oleju ...chyba ze dalsza koncowa tresc tej teorii to: branie oleju - wycieki wskutek nieszczelnosci na turbinie
To nie mit!!!
Do turbiny dołaczone są przewody olejowe ktorymi pod wysokim cisnieniem tloczony jest olej zebys nie zajechal turbiny,nawet słabo wyeksplatowana turbina przepuszcza olej i to jest naturalne,gdy po szybkiej jezdzie za wczas zgasisz silnik turbina obraca sie jeszcze w zakresie od 100000 do 300000 obr/min to wówczas nie ma już smarowania,resztki oleju spalaja sie a turbina sie zaciera i uszkadza z powodu braku smarowania przepuszczajac duże ilosci oleju.(LOZYSKA ,uszczelniacze)
Rada jest taka:
1 Nie depcz na zimnym
2 Studz TURBO po szybszej jezdzie.Albo przez ostatnie kilka set metrow utrzymuj nizsze obroty.
Pozdrawiam
mitsu00 - 28-06-2009, 23:03
Ciekawe co piszecie o pobieraniu oleju przez TDI. Mój przejechał dotychczas 50 kkm i jak dotychczas nie dolewałem ani kropli między przeglądami. A muszę zaznaczyć że sprawdzam poziom oleju regularnie co jakieś 2-3 kkm.
/D
bob - 29-06-2009, 14:08 Temat postu: Witam ponownie już w lepszym nastroju
Witam ponownie juz w lepszym nastroju.
Po zmianie stacji paliw dynamika zmieniła się nie do poznania. Dzisiaj jechałem licznikowe 185km/h i mogłem jeszcze szybciej ale miałem stracha (strasznie miota na nierównościach,może na autobanie jest inaczej).
Co do dymu to, przygwałtownym ruszaniu lub przy wyprzedzaniu (pedał w podłogę) jest niewielki czarny dymek,chyba jak w większości diesli? mam taka nadzieję, że nie jest to feler.
Olej: czytając Wasze posty to chyba "zniknięcie" 1 l na 10tkm to norma
pozdrawiam
dab - 29-06-2009, 19:11
Gunner napisał/a: | To nie mit!!!
Do turbiny dołaczone są przewody olejowe ktorymi pod wysokim cisnieniem tloczony jest olej zebys nie zajechal turbiny,nawet słabo wyeksplatowana turbina przepuszcza olej i to jest naturalne,gdy po szybkiej jezdzie za wczas zgasisz silnik turbina obraca sie jeszcze w zakresie od 100000 do 300000 obr/min to wówczas nie ma już smarowania,resztki oleju spalaja sie a turbina sie zaciera i uszkadza z powodu braku smarowania przepuszczajac duże ilosci oleju.(LOZYSKA ,uszczelniacze) |
Nie zrozumiales mnie....ja wlasnie o tym pisalem
Anonymous - 30-06-2009, 17:39
Witam
A ja od piątku jestem szczęśliwym właścicielem Outka 2.0DID i powiem tylko jedno
REWELACJA
U dealera nie wskórałem za dużo a i trwało to zdecydowanie za długo ale i tak jestem zadowolony..........Jak będę potrzebował sobie coś dokupić to se dokupie.........nie jestem żebrakiem...........
I w sumie mogę pozdrowić pana Sebastiana z Marek...........Autko wybrał mi pan ELEGANCKIE...........
dab - 01-07-2009, 23:32
AlCapone napisał/a: | Jak będę potrzebował sobie coś dokupić to se dokupie.........nie jestem żebrakiem. |
wow!
a jaka masz wersje?
Anonymous - 02-07-2009, 19:50
2.0 DID SE.....kicha......ale se poradze..........cziorny.....:lol:
dab - 03-07-2009, 16:50
AlCapone napisał/a: | 2.0 DID SE.....kicha......ale se poradze..........cziorny.....:lol: |
A masz w tej wersji czujnik sciemniania wstecznego lusterka czy jest cybancik do recznego przekladania?
Bo podobno ta wersja SE od tej pelnej intense plus miala sie roznic tym ze nie miala srebrnych lamek, systemu KOS oraz ksenonow....a tu sie okazuje ze jeszcze rozni sie kilkoma detalami....
Anonymous - 04-07-2009, 13:46
dab napisał/a: | AlCapone napisał/a: | 2.0 DID SE.....kicha......ale se poradze..........cziorny.....:lol: |
A masz w tej wersji czujnik sciemniania wstecznego lusterka czy jest cybancik do recznego przekladania?
Bo podobno ta wersja SE od tej pelnej intense plus miala sie roznic tym ze nie miala srebrnych lamek, systemu KOS oraz ksenonow....a tu sie okazuje ze jeszcze rozni sie kilkoma detalami.... |
Będę się musiał zagłębić........ Ale ta książka mnie przeraża.......... Jak Pan Tadeusz........cztery razy podchodziłem.........
Na razie opijamy........
kaliszanin1980 - 09-07-2009, 12:44
Witam. Mój Outlanderek ma przejechane 16tyś i już 1 literek oleju wypił, ale ponoc TDI tak ma. Co do predkości maksymalnej to rozwinąłem się do 195km. Auto nie ma filtra cząstek stałych wiec przy ostrym wciskaniu pedału gazu dymi. Moim zdanie to normalne.
|
|
|