L200 Techniczne od 2006r - Włączyłem napęd na 4 koła i koniec - już jest rozwiązanie.
HugoOrmo - 02-02-2010, 12:37
samochod co prawda nie ma 3 lat ale ma za to 126 kkm wiec po ptokach...
pzdr
namotore - 02-02-2010, 14:46
typowa przypadlosc. 4HL nie ruszac lepiej, cala Ela...
L200 - 02-02-2010, 22:40
namotore co znaczy u mnie 3 razy .odblokowali 3 razy czy wymienili prowadnice
namotore - 02-02-2010, 22:58
2 razy odblokowanie 3 razy wymiana jak Ty to nazywasz prowadnic. 80kkm
L200 - 02-02-2010, 23:11
MNIE WYMIENILI NIE WIE JAK MAM NAZWAĆ PROWADICĘ I PO PROBLEMIE
namotore - 03-02-2010, 07:50
jak ruszasz wajche pare razy w tygodniu to max 6-9 m-cy i dejavu
Anonymous - 03-02-2010, 12:54
U mnie wymieniali wajchę na gwarancji w tamtym roku - wg. mechanika seryjne drążki miały wadę fabryczną - były za krótkie i po prostu wypadały z zapadki. Na razie odpukać wszystko gra.
HugoOrmo - 17-02-2010, 11:00
no i naprawione...sam nie naprawialem bo nie mam garazu i zawsze jest ciemno jak wychodze z pracy wiec dalem auto do Margo w GD...odblokowali dzwignie ale pytali sie czy mam gwarancje bo kwalifikuje sie do wymiany...nie mam wiec powiedzieli, ze gwarancji na naprawe nie dadza a nowa kosztuje 700 PLN (sic!)...jak narazie to dziala ok...
namotore - 17-02-2010, 11:11
mi wajcha wypadla 3 razy w momencie przelaczania z 4L na 4L z blokada centralnego mech.roznicowego.
metoda jest uzywanie tylko 2H i 4H. Pozdro
Anonymous - 21-03-2010, 20:49
w części elek był wadliwy mechanizm w dzwigni reduktora co było wymienianie na gwarancji, jednak w wiekszości problem leży głębiej - chodzi o pewien pierścień, który powoduje blokowanie się. On także jest wymieniany na gwarancji na zmodyfikowany żegnając już w/w problem. W tym przypadku należy wyciągać transfer.
romero - 16-03-2011, 20:45
SeBOL napisał/a: | Po ściągnięciu obudowy lewarków |
SeBol wielkie dzięki.Dałem radę dzięki Tobie.W kieszeni zostało parę PLN-ów.Zajęło mi to ok.dwie godziny bez pośpiechu.
Masz u mnie dług wdzięczności,oraz bardzo dużego browara.Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Arapaho - 24-04-2011, 13:51
No i mnie to spotkało..... Dziś po świątecznym śniadanku u rodziców, skorzystałem z okazji i skoczyłem na poligon wojskowy polatać po czołgowisku. W którymś momencie drążek zablokował się miedzy pozycją 4 z blokadą systemu różnicowego a 4 z blokadą i reduktorem.
Auto teraz jeździ tylko z napędem na 4 koła z blokadą i reduktorem - strach wyjechać na asfalt..... rezygnuje ze świątecznego obiadu i lecę próbować odblokować wg. w/w wskazówek. Mam nadzieję, że się uda......
....................................... (po 1 godzinie)
No i należą się wielkie podziękowania dla Sebola.... działając wg. jego wskazówek, naprawiłem problem w ciągu jednej godziny. Wielkie dzięki!!!!
Mariusz 44 - 09-10-2011, 21:52
Witam ,mam L200 dopiero dwa miesiące ale wczoraj kolega też zamieszał lewarkiem i zablokował na 4H ,z zegarkiem na ręku 1h roboty,banalnie proste ,jedyny problem jakim miałem to mocno osadzona obudowa lewarków na silikonie ,ale położyłem się pod auto i od spodu delikatnie ją odbiłem .Jeżeli komuś będzie potrzebna pomoc to również służę.
Pozdrawiam.
|
|
|