To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - Włączyłem napęd na 4 koła i koniec - już jest rozwiązanie.

HugoOrmo - 02-02-2010, 12:37

samochod co prawda nie ma 3 lat ale ma za to 126 kkm wiec po ptokach...

pzdr

namotore - 02-02-2010, 14:46

typowa przypadlosc. 4HL nie ruszac lepiej, cala Ela...
L200 - 02-02-2010, 22:40

namotore co znaczy u mnie 3 razy .odblokowali 3 razy czy wymienili prowadnice :o
namotore - 02-02-2010, 22:58

2 razy odblokowanie 3 razy wymiana jak Ty to nazywasz prowadnic. 80kkm :shock: :badgrin:
L200 - 02-02-2010, 23:11

MNIE WYMIENILI NIE WIE JAK MAM NAZWAĆ PROWADICĘ I PO PROBLEMIE :)
namotore - 03-02-2010, 07:50

jak ruszasz wajche pare razy w tygodniu to max 6-9 m-cy i dejavu
Anonymous - 03-02-2010, 12:54

U mnie wymieniali wajchę na gwarancji w tamtym roku - wg. mechanika seryjne drążki miały wadę fabryczną - były za krótkie i po prostu wypadały z zapadki. Na razie odpukać wszystko gra.
HugoOrmo - 17-02-2010, 11:00

no i naprawione...sam nie naprawialem bo nie mam garazu i zawsze jest ciemno jak wychodze z pracy wiec dalem auto do Margo w GD...odblokowali dzwignie ale pytali sie czy mam gwarancje bo kwalifikuje sie do wymiany...nie mam wiec powiedzieli, ze gwarancji na naprawe nie dadza a nowa kosztuje 700 PLN (sic!)...jak narazie to dziala ok...
namotore - 17-02-2010, 11:11

mi wajcha wypadla 3 razy w momencie przelaczania z 4L na 4L z blokada centralnego mech.roznicowego.
metoda jest uzywanie tylko 2H i 4H. Pozdro

Anonymous - 21-03-2010, 20:49

w części elek był wadliwy mechanizm w dzwigni reduktora co było wymienianie na gwarancji, jednak w wiekszości problem leży głębiej - chodzi o pewien pierścień, który powoduje blokowanie się. On także jest wymieniany na gwarancji na zmodyfikowany żegnając już w/w problem. W tym przypadku należy wyciągać transfer.
romero - 16-03-2011, 20:45

SeBOL napisał/a:
Po ściągnięciu obudowy lewarków


SeBol wielkie dzięki.Dałem radę dzięki Tobie.W kieszeni zostało parę PLN-ów.Zajęło mi to ok.dwie godziny bez pośpiechu.
Masz u mnie dług wdzięczności,oraz bardzo dużego browara.Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Arapaho - 24-04-2011, 13:51

No i mnie to spotkało..... Dziś po świątecznym śniadanku u rodziców, skorzystałem z okazji i skoczyłem na poligon wojskowy polatać po czołgowisku. W którymś momencie drążek zablokował się miedzy pozycją 4 z blokadą systemu różnicowego a 4 z blokadą i reduktorem.

Auto teraz jeździ tylko z napędem na 4 koła z blokadą i reduktorem - strach wyjechać na asfalt..... rezygnuje ze świątecznego obiadu i lecę próbować odblokować wg. w/w wskazówek. Mam nadzieję, że się uda......

....................................... (po 1 godzinie)
No i należą się wielkie podziękowania dla Sebola.... działając wg. jego wskazówek, naprawiłem problem w ciągu jednej godziny. Wielkie dzięki!!!!

Mariusz 44 - 09-10-2011, 21:52

Witam ,mam L200 dopiero dwa miesiące ale wczoraj kolega też zamieszał lewarkiem i zablokował na 4H ,z zegarkiem na ręku 1h roboty,banalnie proste ,jedyny problem jakim miałem to mocno osadzona obudowa lewarków na silikonie ,ale położyłem się pod auto i od spodu delikatnie ją odbiłem .Jeżeli komuś będzie potrzebna pomoc to również służę.
Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group