EVO Ogólne - TEST LANSA EVO X W MOTO ON :) 
						
												 banzajek - 09-12-2009, 18:31
 
  	  | Nikoś napisał/a: | 	 		  | Bo jak dlamnie focus ma w sobie to coś co miał w sobie FORD GT 40, a chyba wiecie co dokonano tym autkiem.  | 	   ma - to samo tandetne wykonanie    Evo też nie grzeszy precyzją i jakością materiałów,ale mimo wszystko  
												 j-rules - 09-12-2009, 18:33
 
  	  | Cytat: | 	 		  | gównianymi pompowtryskami pomyliłeś pojemność | 	  dla scislosci to pompowtryski chyba byly w TDI z grupy VW. TDCi to common rail (chociaz fakt, wtryskiwacze siadały przez slabe paliwo)
												 tommyc1 - 10-12-2009, 20:33
  Przepraszam, że się wtrącam, nie jestem znawcą tej materii, ale chyba porównywanie forda GT40 z focusem RS to jakaś pomyłka... to jakby się szczycić posiadaniem Saaba 9-3, bo JAS-39 jest świetnym odrzutowcem...  
												 banzajek - 10-12-2009, 21:45
  Ale Scania robi też fajne ciągniki siodłowe więc pewnie i na Saaba cos spłyneło    Zresztą Saab 9-3 to naprawdę fajny samochód jak na Opla!
												 Hubeeert - 10-12-2009, 21:48
 
  	  | banzajek napisał/a: | 	 		  | le Scania robi też fajne ciągniki siodłowe więc pewnie i na Saaba cos spłyneło  | 	  Marka SAAB została sprzedana przez Scanię juz dawno temu. Oprócz tego, że powstają w Szwecji nie maja juz dużo wspólnego
												 banzajek - 10-12-2009, 21:51
  Ale znaczek nadal mają bardzo podobny    Nie wiedziałem że nie są już spokrewnione ...  a swoją drogą to temat mocno offtopowy się zrobił  
												 Hubeeert - 10-12-2009, 22:29
 
  	  | banzajek napisał/a: | 	 		  | temat mocno offtopowy się zrobił | 	  
 
Nie przejmuj się to Ogólne  
												 swinks_UK - 11-12-2009, 00:51
  Dla ostudzenia zapałów wychwalaczy Focusa RS, takie małe info:
 
w 2008 na Japfest na torze w sesji popołudniowej Club VR4 i Evo zaplątał się Focus ze stajni wyścigowej Halfordsa (team startuje w jakieś mniejszej torowej klasie wyścigowej). No więc, generalnie chłopaki z Evo zdążyli go objechać 2 razy w ciągu sesji, co lepsi w VR4 zdążyli go raz dublować, a mi jako niedoświadczonemu udało się trzymać mu na ogonie. Więc albo auto było do..., albo kierowca do bani.
 
Szczególna masakra na ciasnych łukach.
												 banzajek - 11-12-2009, 06:54
  No skoro mowisz ze jestes niedoswiadczony a auto mialo tak miazdzyc niby no to wychodzi ze RS jest do pupy    CHociaz jakby darmo dawali to bym i tak wzial...a potem sprzedal i kupil nowy zawias i heble do Evo  
												 swinks_UK - 11-12-2009, 12:14
  Po pierwsze, mowa o I-generacji Focusa.
 
 
Po drugie II-gen Focusa RS weszła dopiero pod koniec 2008. Ale wciąż ma badziewny napęd na przednią oś, więc tak naprawdę jest tylko mistrzem prostej   
												 ROMEL - 11-12-2009, 15:10
  Co do tej przedniej osi to tak mocno nie narzekajcie...
 
przypomnijcie sobie co robił "Panizzi" ośką na suchych asfatach...
 
 
Z drugiej strony - wiadoma sprawa że, 4X4 będzie rządzić w trudniejszych warunkach, innych niż suchy dobrze klejący asfalt - dwa razy więcej punktów do pchania auta w zamierzonym kierunku... dla mnie jest to bezdyskusyjne.
 
 
Co do porównywania EVO i RS - ehhh dajecie się prowokować "pismakom" dla mnie oba te auta mają mocno zakreślony charakterek, ale totalnie w innym świetle lub cieniu... Bardzo mi się podobają oba... ale mając gotówkę na nowe wybrałbym EVO - fajniejsza zabawa... no i na znaczku w "grilu" są trzy diamenty.
 
 
Pozdrawiam
												 Nikoś - 16-12-2009, 20:59
  Mi podoba się RS i tyle, wiem że reszta mitsumaniaków by mnie        
 
 No ale kazdy przeciesz moze mieć swoje własne poglądy. Prawda   
 
Ciekawe jakby lancerowi odcieli tylni napęd i zostawili tylko przod  
												 banzajek - 16-12-2009, 21:45
  To bylby beznadziejny... jak kazdy mocny przednionapedowiec,ale NIE ucieli i ma swietny naped co jest jego wielkim atutem. Ja zaluje tylko ze nie kupilem RSa ale Evo X RS    zamiast GSRa bo troche za ciezki jest .
												 Paweł_BB - 17-12-2009, 05:42
  Ja będę brał RSa jak będę kupował drugie Evo  
												 Pieniek - 05-01-2010, 22:55
  Wtrącę swoje trzy grosze do tematu , który mocno skręcił w stronę porównania EVO X vs RS gdyż ostatnio miałem okazję przejechać się najnowszym RS-em. Wcześniej jeździłem Evo X w serii oraz GT 350 i jestem zdania, że na asfalcie seryjna dziesiątka  niestety dostanie baty od RS-a. Poza nieco wolniejszym startem z uwagi na poślizg ośki od trzeciego biegu RS jest wyraźnie szybszy a precyzja w zakrętach jest niesamowita. Nawet na szóstce ciągnie jak wściekły, no ale nawet seryjne 440 Nm robi swoje. Myślę, że dopiero GT 350 przy wyższych prędkościach mógłby mu dorównać. A u Forda jest jeszcze dostępny podstawowy, dedykowany kit dający 370 KM i 540 Nm. Oczywiście na śliskiej/luźnej nawierzchni EVO rządzi, ale na codzień lepiej wypada RS, zwłaszcza jak wziąć pod uwagę koszty utrzymania i spalanie. Jedyny poważny minus to promień skrętu ale z tym w Evo jest niewiele lepiej. 
 
Całym sercem jestem za Mitsubishi ale nieuczciwie byłoby nie docenić zalet RS-a. Dla mnie to obecnie najlepsza ośka na świecie.
 
 
Ps. Mam nadzieję , że nie wsadziłem kija w mrowisko.
 
 
Pozdrawiam.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |