Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
TEST LANSA EVO X W MOTO ON :)
Autor Wiadomość
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 03-11-2009, 02:19   TEST LANSA EVO X W MOTO ON :)

WARTO OBLOOKAĆ CAŁKIEM CIEKAWIE KORNACKI NAWIJA :)
 
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-11-2009, 20:11   

No właśnie moim zdaniem się nie popisał a sam test był kiepski :( Bardzo lubię Adama i jako że jeździł kiedyś STI miałem nadzieję że powie coś ciekawego tymczasem powtarzał bzdury innych dziennikarzy, a to że moc i moment są przekazywana na poszczególne koła itp. bzdety, zapomniał chyba też że nowe STI ma już aktywne dyfry. Wspomniał też że chyba są tylko 3 czy 5 poduszek (wspomniał o kolanowej) ale poduszek jest chyba więcej. Szkoda, ze nie porównał cen bo Evo X jest duuużo tańsze od STI. Nie pamiętam więcej co on tam gadał ale bzdur było wiele, niestety zawiedziony jestem i to chyba był najgorszy test programu Moto-On :? Moim zdaniem powinni polatać bo jakichś fajnych zakrętach lub szuterkach - pzynajmniej byłoby na co popatrzeć.
Jedynie zakończenie było z sensem że to jest auto do amatorskich startów a nie codziennej jazdy dla zwykłych zjadaczy chleba, zwłaszcza testowany egzemplarz z twardym sprzęgłem jak sądzę był upierdliwy w zwykłej jeździe.
 
 
Schakal 
Nowy Forumowicz


Auto: aktualnie brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11-11-2009, 07:44   

No ogólnie to jak zapowiadali ten odcinek na reklamówkach to się ucieszyłem bo myślałem, że będzie fajny teścik. A się okazało, że fajerwerków nie było - a szkoda :cry:
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2009, 22:05   

A Adaś brał zakręty jak emeryt.Moze własciciel Evo zabronił mu szaleć.
 
 
Shaker 
Nowy Forumowicz

Auto: Moze evo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-11-2009, 13:39   

niestety nie widzialem tego odcinka, czy mozna go gdzies zobaczyc w necie?

a z tego co widzialem, to GTR tez jakos krzywo ocenil. Nie cisnal go za bardzo (bo pewnie nie mogl) i do tego robil recenzje w nocy i niczego nie bylo widac, bo samochod byl czarny :P

oni powinni pokazywac co te samochody moga zrobic na torze!

dodam jeszcze, ze bardziej mi sie podoba program 'zakup kontrolowany'. Tam bardziej oceniaja samochod i daja wiecej informacji. Czasami moze zalezy od osoby, ktora jezdzi tymi samochodami.

Jesli ktos oglada na youtubie everyday driver to maja tam odcinek o evo x. Tu macie link:

EVO X REVIEW
_________________
Just another maniac
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-11-2009, 20:49   

Tak jak już Paweł napisał ten test był jakąś wielką ściemą. Ja tylko czekałem jak doda za chwilę ze i tak Focus RS rzadzi tak jak zwykło się pisać ostatnio we wszystkich gazetach moto. Pełno błędów , nieścisłości i emeryckiego stylu. Nie popisał się chłopak.
 
 
sith
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2009, 20:11   

banzajek, masz racje :) Ja niedawno się dowiedziałem, ze moje Evo nie ma szans z nowym Focusem RS. Tak mi głosił koleś co jeździ Focusem 1,9. Powiedziałem mu, że jak kogoś zna z tym autem to zapraszam na wszelkie testy :)
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 14-11-2009, 19:40   

Merytorycznie nie przygotowany - mówił o 3 poduszkach a miał ich w aucie 9. Mówił o głośnosci Yokohamy, gdy tymczasem to co dudni w aucie najbardziej to praca dyfrów i silnika. Twirdził, ze radia nie da sie posłuchać w samochodzie - z czym też sie nie zgadzam, bo mimo iz jest głośno jak siepodkręci Volume - to sie da ., co sie ma nie dać :mrgreen: Nie jest autem dla przecietnego zjadacza chleba - no cóż, moje właśnie takiemu służy i nigdy i niogdzie nie czułem się tak bezpiecznie w samochodzie jak w EVO X. To że parkuję pod marketem i pakuje zakupy nikogo nie dziwi, a jak mam ochotę bączka skręcić na placu - to jest czym.
Podejrzewam, że moją nędzną serią na podpalonym wydechu stanąłbym do testów z Focusem RS i nie sądzę bym wąchał dymy. Po remapie - a wiekszość takich tu jeździ powinno zmłócić każdego fordka.
_________________
...biała strona mocy....
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2009, 19:49   

Jezeli chcą porównywać najmocniejszego Forda z najmocniejszym EVO to niech wezmą EVO GT 340, albo FQ-400.Wiadomo,że 4x4 z taka sama mocą w pewnych warunkach może tracic troche.
 
 
pepo 
Nowy Forumowicz

Auto: EVO X GT 350
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Borne Sulinowo
Wysłany: 14-11-2009, 22:37   

sith napisał/a:
Focusem 1,9.

chyba 2.0 i mysle że mowisz o dieslu Tdci z gównianymi pompowtryskami pomyliłeś pojemność
 
 
Schakal 
Nowy Forumowicz


Auto: aktualnie brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-11-2009, 07:31   

A propo Forda to w najnowszym odcinku Moto On tam gdzie testował A.Kornacki KTM X-bow to jego kolega Marcin testował Focusa RS na jakimś torze kartingowym. Ogólnie to go zachwalał itp. Same pozytywy. Jednak uważam, że do Evo mu daleko. Szkoda, że przy teście Lancera nie było takich fajerwerków jak każdy z nas się spodziewał...
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-11-2009, 14:23   

Schakal napisał/a:
Szkoda, że przy teście Lancera nie było takich fajerwerków jak każdy z nas się spodziewał...

No właśnie, szkoda.
 
 
sith
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2009, 00:45   

pepo napisał/a:
chyba 2.0 i mysle że mowisz o dieslu Tdci z gównianymi pompowtryskami pomyliłeś pojemność
Nie bardzo rozumiem co miałem pomylić. Człowiek ma Focusa (służbowego zresztą) 1,9 TDCi. Co w tym dziwnego?
Może nie ma takich silników w Focusach twoim zdaniem?
 
 
michalp 
Mitsumaniak
Moderator CZx


Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 512
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-12-2009, 10:17   

sith napisał/a:
1,9 TDCi


1.8 TDCi lub 2.0 TDCi - tak dla sprostowania.
_________________
michalp
 
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 09-12-2009, 10:29   

http://www.youtube.com/wa...feature=related


Evo jest super, mocniejsze, lepsze przyspieszenie itd. Ale ja osobiście chciałbym mieć Focusa RS. A dlaczego? Bo jak dlamnie focus ma w sobie to coś co miał w sobie FORD GT 40, a chyba wiecie co dokonano tym autkiem. Mianowicie wygrał dwa razy wyścig la maunsz ( jak źle napisałem to sorki) z słynnym lamborgini. Auta z stajni forda bardzo mi się podobają jak również mitsubishi GT 3000.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.