Chcę kupić Lancera! - Sportback 2.0 DID
gzesiolek - 08-04-2010, 09:36
Trik napisał/a: | Oj będzie się działo, Podejrzewam, że jeszcze w tym roku sporo Lancerów SB 1,8 i SD 1,5 może być dostępnych w komisach przy salonowych. |
Patrzac na to ze wnetrze dosc znacznie maja poprawic w ASX to moze kusic
z silniczkiem benzynowym 1,6 ma miec osiagi i spalanie na poziomie mojego sedanika
czyli cos dla mnie
na 100% wzialbym go miast SB, gdybym chciał SB
krzychu - 08-04-2010, 09:44
Temat zbacza z tego co był na ten:
http://forum.mitsumaniaki...p=672064#672064
A wydaje mi się że jednak popularność tego segmentu (mniejszych SUV-ów? Crossover czy coś) jest dużo mniejsza niż kompaktów... więc nie grozi duża migracja z Lancera 1,5 na ASX-a 1,6 przecież nie bardzo się tutaj coś zyska po za innym wyglądem....
Sensowna wersja z dieslem 4x4 będzie niestety kosztować...
Nie przewidywał bym dużej popularności 1,6 (chyba że właśnie ktoś rozważy zamiast Lancera). Outek prawie się nie sprzedawał jak nie było diesla. A teraz wersję benzynowe mają tylko zapaleńcy a tych niestety jest mało.
gzesiolek - 08-04-2010, 10:15
krzychu, do 4x4 tylko diesel, ale do crossovera z 2WD na miasto...
patrzac ile sie sprzedaje Qashqai i SX4 z benzyniakami to juz sprawa jest otwarta...
No wracajac do watku Lancer z diselkiem tym nowym jesli bedzie z pozycjonowany cenowo nie wyzej niz z diselkiem VW, albo nawet troszke nizej, to moze byc niezlym hitem...
krzychu - 08-04-2010, 10:21
gzesiolek napisał/a: |
patrzac ile sie sprzedaje Qashqai i SX4 z benzyniakami to juz sprawa jest otwarta... |
Masz jakieś dane? No do miasta ale co się zyska względem Lancera? Na pewno nie prowadzenie, wymiary podobne, bagażnik nie sądzę aby był większy, jedynie będzie się wyżej siedzieć i inaczej wygląda.
gzesiolek napisał/a: | No wracajac do watku Lancer z diselkiem tym nowym jesli bedzie z pozycjonowany cenowo nie wyzej niz z diselkiem VW, albo nawet troszke nizej, to moze byc niezlym hitem... |
Ten diesel od VW jest sporo za drogi z tego co można sądzić po wymaganej dopłacie. Ten 1,8 musi być tańszy bo inaczej nie było by sensu go robić... Jeśli dopłata nie będzie tak zaporowa do diesla jak w Lancerze to popularność tego modelu z tym silnikiem będzie bardzo duża. Jeśli też dopłata do 4x4 nie będzie zaporowa to Diesel 2WD też może zostać wycofany z niektórych rynków (Outlander też jest 2WD ale to perełki z innych rynku na które nie ma klientów na rynku wtórnym)
szaolin - 03-05-2010, 11:36 Temat postu: 2.0 did Nowy diesel = choroby wieku dziecięcego. Ten dwulitrowiec od VW jest co prawda drogi ale w skodach (dane od kolegi z serwisu ASO) ma już w niektórych egzemplarzach po 350000km bez najmniejszych problemów. Czego więcej można oczekiwać od diesla?
krzychu - 03-05-2010, 16:54 Temat postu: Re: 2.0 did
szaolin napisał/a: | Czego więcej można oczekiwać od diesla? |
Lepszej kultury pracy, większej elastyczności, lekkości w sensie twardości pracy na pierwszym biegu? Tego ja bym oczekiwał i do tego będzie tańszy od tej przestarzałej konstrukcji VW.
A ten diesel w skodach to chyba inna wersja (jest tego naprawdę sporo i niektóre wersje były/są mniej awaryjne) bo ten z outlanderów za dobrej opinii nie ma.
Pawcho - 03-05-2010, 20:48
dzisiaj w Automaniaku był teścik autka. Wersja disel 150km 4/4, ma wg.nich kosztować 86tys.Generalnie zyskał pozytywne oceny.
j-rules - 03-05-2010, 21:06
czy ten tescik z automaniaka mozna gdzies na necie obejrzec? Przegapilem.. ;(
krzychu - 04-05-2010, 10:39
No z tego co oglądałem to nie wypowiedzieli żadnej wady Same super, fajne, naprawdę tak jak mówią...
A ten diesel podobno nawet od 1000 obrotów się zbiera. Ciekawe czy z górną granicą obrotów też jest tak dobrze?
Pawcho - 05-05-2010, 08:57
J-Rules kup tygodnik TO&OWO tam masz program TVN TURBo i zobacz kiedy emitowane bedą powtórki lub na stronie internetowej /chyba mają/.Tak jak napisał Krzychu chwalili go cho ten teścik był krótki i dośc ogólny.Głównie jako konkurent Skody Yeti.
|
|
|