[XX-92]Colt C50 i starsze - c52 - co to za model?
Krzyzak - 30-07-2010, 07:05
fuegos napisał/a: | zuzyty pasek rozrzadu ktory ma juz mikropekniecia |
to się nie zastanawiaj tylko zmień - koszt paska + napinacza to 65 zł (zamienniki japońskie jakości oryginału np. Mitsuboshi lub SUN + NTN) i święty spokój na długo...
Anonymous - 30-07-2010, 08:20
fuegos napisał/a: | widac ze przy aparacie nikt nie grzebal |
Opowiem Ci swoją historię
1. Kupiłem auto, zapłon był za późny.
2. Wyprzedziłem zapłon.
3. Jeździłem, jeździłem ...
4. Wymieniłem kopułkę, zapłon był za wczesny.
5. Znowu musiałem ustawić zapłon.
Osochozi?
Ad 1. W starej kopułce już się kruszyły te bolce. Z racji tego iskra przeskakiwała później.
Ad 4. Po wymianie kopułki na taką ze zdrowymi bolcami iskra zaczęła przeskakiwać wcześniej.
Weź opóźnij ten zapłon, 10 minut roboty, a być może rozwiążesz problem
fuegos - 30-07-2010, 12:15
rozrzad jest juz zamowiony w pl. w poniedzialek bedzie wyslany wiec w przyszly weekend napewno go wymienie. generalnie czesci ktore tutaj mozna kupic to przewaznie jakies badziewie drozsze niz cos dobrego w kraju. co najbardziej mnie zaskoczylo to wycieraczki firmowane przez halfords (market samochodowy jak norauto) kosztuja 40 funtow za pare albo tarcze hamulcowe jakies podejrzanej firmy 30 funtow za sztuke! W takich sytuacjach ratuje jeszcze ebay choc nie zawsze maja to co by sie chcialo... dzisiaj na probe opoznie zaplon i zobaczymy co bedzie. wieczorem napisze czy pomoglo.
[ Dodano: 31-07-2010, 22:31 ]
no wiec regulacje zaplonu nie daja zadnych efektow. przejrzalem kilka rzeczy w aucie i chce wymienic tarcze hamulcowe. znalazlem takie lecz sprzedawca twierdzi ze nie beda pasowac. wymiary zgadzaja sie z tymi teoretycznie pasujacymi wiec nie wiem czy je brac czy nie...
|
|
|