To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - c52 - co to za model?

Krzyzak - 30-07-2010, 07:05

fuegos napisał/a:
zuzyty pasek rozrzadu ktory ma juz mikropekniecia

to się nie zastanawiaj tylko zmień - koszt paska + napinacza to 65 zł (zamienniki japońskie jakości oryginału np. Mitsuboshi lub SUN + NTN) i święty spokój na długo...

Anonymous - 30-07-2010, 08:20

fuegos napisał/a:
widac ze przy aparacie nikt nie grzebal


Opowiem Ci swoją historię ;-)

1. Kupiłem auto, zapłon był za późny.
2. Wyprzedziłem zapłon.
3. Jeździłem, jeździłem ...
4. Wymieniłem kopułkę, zapłon był za wczesny.
5. Znowu musiałem ustawić zapłon.

Osochozi?
Ad 1. W starej kopułce już się kruszyły te bolce. Z racji tego iskra przeskakiwała później.
Ad 4. Po wymianie kopułki na taką ze zdrowymi bolcami iskra zaczęła przeskakiwać wcześniej.


Weź opóźnij ten zapłon, 10 minut roboty, a być może rozwiążesz problem ;-)

fuegos - 30-07-2010, 12:15

rozrzad jest juz zamowiony w pl. w poniedzialek bedzie wyslany wiec w przyszly weekend napewno go wymienie. generalnie czesci ktore tutaj mozna kupic to przewaznie jakies badziewie drozsze niz cos dobrego w kraju. co najbardziej mnie zaskoczylo to wycieraczki firmowane przez halfords (market samochodowy jak norauto) kosztuja 40 funtow za pare albo tarcze hamulcowe jakies podejrzanej firmy 30 funtow za sztuke! W takich sytuacjach ratuje jeszcze ebay choc nie zawsze maja to co by sie chcialo... dzisiaj na probe opoznie zaplon i zobaczymy co bedzie. wieczorem napisze czy pomoglo.

[ Dodano: 31-07-2010, 22:31 ]
no wiec regulacje zaplonu nie daja zadnych efektow. przejrzalem kilka rzeczy w aucie i chce wymienic tarcze hamulcowe. znalazlem takie lecz sprzedawca twierdzi ze nie beda pasowac. wymiary zgadzaja sie z tymi teoretycznie pasujacymi wiec nie wiem czy je brac czy nie...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group