To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 Ogólne - Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)

Anonymous - 25-10-2006, 12:33

Rafal_Szczecin napisał/a:

sorki ze tak pytam ale ciekawosc nie daje mi spokoju :D

hehe coś czuję, że dopadłbyś tę zabaweczkę i sprawdzał czy rzeczywiście ma 5.9sec 0-100 :mrgreen:

Anonymous - 30-01-2007, 14:32

tylko ciekawe jak z częściami do tego??????
Anonymous - 10-10-2007, 01:02

Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9 :) ) do "setki" a z częsciami na rynku angielskim nie ma żadnego problemu.
Anonymous - 10-10-2007, 11:15

Nevman1 napisał/a:
Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki"

sedan czy kombi ?

Anonymous - 10-10-2007, 13:33

leser napisał/a:
Nevman1 napisał/a:
Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki"

sedan czy kombi ?

Oba, nie ma znaczenia. Jakkolwiek sedan wyglada duuuuuużo lepiej to kombi (zwany Legnum) robi większe wrazenie na wyprzedzanych bo naprawde żadko mozna spotkać kombiaka który zostawia w tyle wszystkie pseudo sportowe auta a także większość tych z większymi aspiracjami :)
Osobiscie (mam sedana RalliArt) udało mi się zKILLować wiele BM-ek, subaru, audi, boxtera i wiele innych pretendujących do rangi "szybkich aut". Do tego napęd na 4 i aktywny tylny dyfer i zakręty same sie prostują :) :) :)

Anonymous - 10-10-2007, 14:39

Nevman1 napisał/a:
leser napisał/a:
Nevman1 napisał/a:
Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki"

sedan czy kombi ?

Oba, nie ma znaczenia.

Katalogowo jest mało danych ale z tego co mi wiadomo jest drobna różnica.

Nevman1 napisał/a:
Jakkolwiek sedan wyglada duuuuuużo lepiej to kombi (zwany Legnum) robi większe wrazenie na wyprzedzanych bo naprawde rzadko mozna spotkać kombiaka który zostawia w tyle wszystkie pseudo sportowe auta a także większość tych z większymi aspiracjami :)

No cóż przez długi czas to Volvo królowałao jako najszybsze kombi z przyspieszeniem z tego co pamietam rzędu 5,1-5,5sec. Później pojawiło SIę Audi RS4. Dosyć szybkie swoją drogą :D

Nevman1 napisał/a:
Osobiscie (mam sedana RalliArt) udało mi się zKILLować wiele BM-ek, subaru, audi, boxtera i wiele innych pretendujących do rangi "szybkich aut". Do tego napęd na 4 i aktywny tylny dyfer i zakręty same sie prostują :) :) :)


Dlaczego porównanie bez sensu, bo:
powinno się prownać auto tej samej klasy, o zbliżonych mocach,
i żeby kierowcy kierowcy mieli podobne umiejętności, wtedy można cos porównywać.
Dodam, że jedynie gdy warunki otoczenia na to pozwalają.
[edit by Hubeeert]

pozdrawiam

Anonymous - 10-10-2007, 19:29

leser napisał/a:
Nevman1 napisał/a:
leser napisał/a:
Nevman1 napisał/a:
Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki"

sedan czy kombi ?

Oba, nie ma znaczenia.

Katalogowo jest mało danych ale z tego co mi wiadomo jest drobna różnica.

Katalogowo jest mnóstwo danych. Wystarczy poszukać na necie, lub na stronie klubu (link w moim podpisie) na którą zapraszam.

leser napisał/a:
Nevman1 napisał/a:
Jakkolwiek sedan wyglada duuuuuużo lepiej to kombi (zwany Legnum) robi większe wrazenie na wyprzedzanych bo naprawde rzadko mozna spotkać kombiaka który zostawia w tyle wszystkie pseudo sportowe auta a także większość tych z większymi aspiracjami :)

No cóż przez długi czas to Volvo królowałao jako najszybsze kombi z przyspieszeniem z tego co pamietam rzędu 5,1-5,5sec. Później pojawiło SIę Audi RS4. Dosyć szybkie swoją drogą :D

Prawda, ciekawe zresztą byłoby porównanie VR-4 z RS4, myślę że jednak Audi byłoby górą.

leser napisał/a:
Nevman1 napisał/a:
Osobiscie (mam sedana RalliArt) udało mi się zKILLować wiele BM-ek, subaru, audi, boxtera i wiele innych pretendujących do rangi "szybkich aut". Do tego napęd na 4 i aktywny tylny dyfer i zakręty same sie prostują :) :) :)


Dlaczego porównanie bez sensu, bo:
powinno się prownać auto tej samej klasy, o zbliżonych mocach,
i żeby kierowcy kierowcy mieli podobne umiejętności, wtedy można cos porównywać.
Dodam, że jedynie gdy warunki otoczenia na to pozwalają.

To jaki wtedy sens porównywania? Jezeli wszystko jest identyczne bądź zbliżone to różnice będą niewielkie i zależne od wielu innych czynników niż samo auto a o porównywanie aut przecież tu chodzi.

[edit by Hubeeert]

Anonymous - 10-10-2007, 22:22

Nevman1 napisał/a:
leser napisał/a:
Nevman1 napisał/a:
leser napisał/a:
Nevman1 napisał/a:
Rzeczywiście ma 6.0 (nie 5,9:) ) do "setki"

sedan czy kombi ?

Oba, nie ma znaczenia.

Katalogowo jest mało danych ale z tego co mi wiadomo jest drobna różnica.

Katalogowo jest mnóstwo danych. Wystarczy poszukać na necie, lub na stronie klubu (link w moim podpisie) na którą zapraszam.

Chodziło mi o rozbieżności. W necie za wiele osób piesze głupoty i trzeba do tego podchodzić z dystansem. Co innego gdy w ręce wskoczą dane potwierdzone przes Mitsubishi Motors.
(lub na monitorze skany katalogów MM)

Anonymous - 10-10-2007, 22:45

[A powracając do VR4 to auto naprawdę robi 6,0 do setki a prędkość max niestety ograniczona do 250km/h. Teoretycznie po zdjęciu blokady i przy sprzyjających warunkach powinien dojść do 300km/h!!!
Poganiałem 230 - 250 przez 120km w Niemczech podczas ostatniej podróży do PL i jest to naprawdę REWELKA!!! z tym że zżarło mi pół baku paliwa (ponad 30l) więc jest to zaje%^# nieekonomiczny patent. Ale warto było :-)

Anonymous - 11-10-2007, 22:53

Nevman1 napisał/a:

A powracając do VR4 to auto naprawdę robi 6,0 do setki a prędkość max niestety ograniczona do 250km/h. Teoretycznie po zdjęciu blokady i przy sprzyjających warunkach powinien dojść do 300km/h!!!
Poganiałem 230 - 250 przez 120km w Niemczech podczas ostatniej podróży do PL i jest to naprawdę REWELKA!!! z tym że zżarło mi pół baku paliwa (ponad 30l) więc jest to zaje%^# nieekonomiczny patent. Ale warto było :-)


Jeżeli masz stock, nie dłubane zapomnij o 300. Musiałbyś mieć mega górę i wiatr w plecy.
Na płaskim nie dasz rady. A że żre jak głupi też sprawdziłem. Normalne zjawisko, moja dłubnieta Civic Vti potrafiła wchłonąć prawie 40 w ogniu na torze.

Hubeeert - 12-10-2007, 20:30

Otwieram temat. Proszę o rzeczową dyskusję o VR4 lub o powstrzymanie sie od pisania czegokolwiek.
Nie będzie ostrzeżeń przed ostrzeżeniami.

Pozdrawiam

Anonymous - 11-12-2007, 21:15

WITAM SERDECZNIE...mieszkam w UK juz jakis czas i rozgladalem sie za VR4 ale zauwazylem ze ma pare niedociagniec np: brak tempomatu, blokada predkosci (tylko 180km/h) licznik niestety tez tylko do tego momentu pokaze :( Jestem posiadaczem Galanta 2.5 V6 i szczerze mowiac mam tam doslownie wszystko...a i predkosc tez osiaga calkiem przyzwoita....paliwo niestety odcina przy 220 km/h nie wiem czy to normalne ale i tak nie jest zle. Legnum strasznie przypadl mi do gustu ale szkoda ze ma kilka tych mankamentow :(
POZDROWIONKA

swinks_UK - 11-12-2007, 23:15

To dziwne co piszesz o prędkości, bo mój ma odcięcie przy 155mph. Sprawdzone na A1 koło Newcastle. Samo odcięcie można ponoć skasować przez przeprogramowanie ECU silnika i skrzyni. Nie chcę być złośliwy ale może wziąłeś 180 mph na prędkościomierzu za kilometry? Sorry, żart. Jednak spokojnie każde VR4 dojeżdża bez problemu do 155mph. Poza tym 4x4 daje naprawdę więcej radości niż zwykła ośka.
Anonymous - 12-12-2007, 00:04

Zgadzam się z poprzednikiem.
180km/h to licznik z japonii. Tam tak mają a importowane są przerabiane elektroniką i pokazują te same liczby tylko w mph. Co do odcięcia to też się zgadzam, testowałem w niemczech na autobanie. Dokładnie 155MPH potwierdzane z GPS. A tak szczerze to dużo więcej niż 155mph nie poleci. Podejrzewam że 170 to max nie tuningowanej sztuki. A poza tym to 155mph to chyba mało kto zobaczy na swoim liczniku :)

A jesli szukasz jakiegoś VR4 to mój (niestety) będzie niedługo na sprzedaż :(

roch_27 - 14-12-2007, 15:05

Nevman1 napisał/a:

A jesli szukasz jakiegoś VR4 to mój (niestety) będzie niedługo na sprzedaż
jaka jest cena wywoławcza :?:

pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group