Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:24		 | 
	
			Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-) | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 diapazon [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 24-10-2006, 18:01   Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | VR-4 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 saphire  		  
		 
         Mitsumaniak daje wędkę nie rybę
  
  
                  Auto: Laguna Coupe GT 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 18:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Piękny i bestia... Jak kiedyś wkońcu zdecyduję się i pojadę tyrać gdzieś do UK to sobie takiego sprawię...    | 
             
						
				_________________ Bartek `saphire` Siębab | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 20:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mam pytanie, czy to jest zupełnie inny silnik niż zwykłe 2.5 V6? | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roch_27  		  
		 
         moderator Nutrix Bi-Turbo
  
  
                  Auto: Arteon Shooting Brake R 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 20:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | Mam pytanie, czy to jest zupełnie inny silnik niż zwykłe 2.5 V6? | 	   podstawa tego silnika jest 6A13 tyle, że ma dwa wałki rozrządu oraz podwójny intercooler      co daje moc 280 KM    
 
 
pozdro | 
             
						
				_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo   - 26.01.12r - accident   
 
 
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 slo_mo [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 20:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | I to by było coś jakby takim sprzętem zajechał na zlocik... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 20:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Daw wałki w kazdej głowicy to w sumie daje cztery tak??? | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roch_27  		  
		 
         moderator Nutrix Bi-Turbo
  
  
                  Auto: Arteon Shooting Brake R 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 20:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | Daw wałki w kazdej głowicy to w sumie daje cztery tak??? | 	   dokładnie     
 
 
6A13 ma oznaczenie SOHC natomiast 6A13TT ma DOHC
 
 
pozdro | 
             
						
				_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo   - 26.01.12r - accident   
 
 
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 21:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ma pytanie czemu vr4 nie byl sprzedawany na europe 
 
(a jezeli byl to ile sztuk wypuscili i czemu tak malo, i czemu nie do niemczech    ) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roch_27  		  
		 
         moderator Nutrix Bi-Turbo
  
  
                  Auto: Arteon Shooting Brake R 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 21:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Rafal_Szczecin napisał/a: | 	 		  ma pytanie czemu vr4 nie byl sprzedawany na europe 
 
(a jezeli byl to ile sztuk wypuscili i czemu tak malo, i czemu nie do niemczech    ) | 	   nie było  wersji LH             
 
 
ale może za jakiś czas bedą (w gronie klubowym) - oczywiście po przeróbce made in poland    
 
 
pozdro | 
             
						
				_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo   - 26.01.12r - accident   
 
 
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stanik  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo S60 2.4i 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 21:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               super autko a te foteliki...    sa po prostu piekne. Widzialem takie w skórze w troche innym autku w Polsce (jest zreszta na sprzedaż) i wygladaja kosmicznie    Szkoda ze cena autka dla mnie zaporowa na razie.
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ #0175/KMM 
 
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG) 
 
SPRZEDANA 30.08.2007
 
AB RH+
 
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 21:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | roch_27 napisał/a: | 	 		  | nie było wersji LH  | 	  
 
 
mistrzu, to zadam pytaine : dlaczego ?  	  | roch_27 napisał/a: | 	 		  | ale może za jakiś czas bedą (w gronie klubowym) - oczywiście po przeróbce made in poland  | 	  
 
jakies przecieki ? informacje, wszyscy z checia wysluchamy, mow co wiesz     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 22:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak patrze na ten uturbiony silnik, to mysle o spręzarce Rootsa naszej z Eatona co dla VW robimy, podobno istnieje szansa dostać taka po niskiej cenie, jak by ja tak do zwykłego V6 załozyć... hmm... co prawda VR4 to nigdy nie bedzie... ale mocy przybywaj. Wiem wiem, pomarzyc moża  ale pozno już wiec połoze sie moze mi sie przyśni coś.
 
POzdrawiam | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roch_27  		  
		 
         moderator Nutrix Bi-Turbo
  
  
                  Auto: Arteon Shooting Brake R 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2006, 23:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Rafal_Szczecin napisał/a: | 	 		  roch_27 napisał/a:	
 
nie było wersji LH
 
 
 
mistrzu, to zadam pytaine : dlaczego ? | 	   proste pytanie jednak odpowiedź już nie jest tak prosta. 
 
A więc:
 
Po cześci prawdą jest iż VR-4 był (jako nowe) było dosyć drogie a wiadomo, ze funt brytyjski bardzo dobrze utrzymuje się na rynku ( co świadczy o zamożności)     druga sprawa to, że w Japonii również  jeździ się po "dziwnej" stronie     
 
Nie potrzeba było zmieniać pierwotnej konstrukcji auta (podwozie, układ kierowniczy).  
 
 
 	  | Rafal_Szczecin napisał/a: | 	 		  jakies przecieki ? informacje, wszyscy z checia wysluchamy, mow co wiesz    | 	   ze mna jest jak z pampersem      nie wyciśniesz nic a nic      ale jak coś bedziesz pierwszy, który sie dowie      
 
 
pozdro | 
             
						
				_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo   - 26.01.12r - accident   
 
 
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-10-2006, 11:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no dobra ale nie wyprodukowano ZADNEJ sztuki na rynek europejski    
 
 
vr4 czyli naped na 4 lapki si ? oraz moc 280 kucy .
 
skrzynia 5 czy juz moze 6 ? jezeli piatka to ta sama co w V6 ? (naturalnie wzmocniona itp) czy to juz moze calkiem inna konstrukcja ?
 
na fotkach widac automat z tiptronicem (tiptronikiem    ) czy wychodzily tez wersje z manualem ? 
 
 
sorki ze tak pytam ale ciekawosc nie daje mi spokoju    	  | roch_27 napisał/a: | 	 		  |  jak coś bedziesz pierwszy, który sie dowie  | 	  
 
 
hehe sie rozumie    staly kontakt mamy wiec G    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 TommiCrazy  		  
		 
         Forumowicz VR-4 LIFE
  
                  Auto: UKOCHANE 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 903 Skąd: Alderley Edge UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-10-2006, 11:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               taaa, jest ich sporo w uk do sprzedania i ceny sa nawet od 2500 funtow..ale ubezpieczenie auta jest bardzo wysokie, 20 grupa ubezpieczeniowa ( czyli to samo co auta sportowe jak imprezy, lancery, jaguary czy porshaki ) za autko trze rocznie zaplacic w moim przypadku 26 lat (1700funtow w najtanszej firmie )
 
 
jesli byla by mozliwosc zarejestrowania takiego w polsce bez przekaldki kierownicy to bym sobie takim teraz wrocil do polski, byc moze jest przepis ze auta wystepujace tylko z kierownica po prawej stronie, niemajace odpowiednika mozna zarejestrowac w naszym kraju, niemam pewnosci, ale wkoncu galant ma druga nazwe , LEGNUM, a ta napewno niewystepuje w spisach ubezpieczycieli jako LHD.
 
 
a co do roznic, to sa wieksze niz przypuszczacie, przedewsyztskim naped jest zaporzyczony z lancera, system kontroli trakcji sa blizniacze, skrzynie sa zarowno w manualu jaki i w tiptroniku.
 
 
napweno i hamulce sa mocniejsze , sadze ze przynajmniej takie jak w 3000gt
 
a za moc tego auta odpowiadaja dwie turbinki, sa dwie wersje 260 koni oraz 280
 
 poprzedni galant 93-96 tez mial wersje vr4, widzialemw uk do sprzedania za 1500- 2900 funtow, silnik v6 tyle ze dwu litrowy, tez na du turbinach, moc 240 koni w serii.
 
 galant vr4 w zdrowym stanie powienie przyspieszac do setki w 6 sekund.
 
sam ciekaw jestem jak zwrotne jest to auto, czy to raczej samochod na autostrady czy tez auto na wiejskie krete drogi. | 
             
						
				_________________ Galant E38A GLSI 4x4
 
Starion Turbo widebody 2.0T
 
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
 
Outlander 2.0 PHEV 5HS
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |