To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Kilka nurtujących pytań proszę o pomoc

Hugo - 07-06-2011, 08:30

Obroty można też zwiększyc bez ingerencji w przepustnicę, tj. na mocowaniu linki gazu i na śrubie zderzakowej.
mitsu_pl - 07-06-2011, 14:10

No to o tej śrubce i ja pisałem, tylko nie wiedziałem jak to nazwać ;)
Crosby - 08-06-2011, 13:25

w weekend zajme się tymi obrotami ale mam jeszcze jedno pytanie co mnie dziś zmartwiło otóż dzis przyniosłem sobie do pracy moje stare ecu ktore ponoć sie spaliło no i świeci się ten rażący check engine elektronik probował przywrócić go do życia ale mu się nie udało i takie moje pytanie bo pewnie elektronik tego nie zauważył



czy to jest wyjarane i czy da sie to wymienić i czy jest szansa że komp powróci do życia

Krzyzak - 08-06-2011, 13:47

trzeba wylutować i pomierzyć
a czy wróci, to nie wiadomo

Crosby - 11-06-2011, 12:16

kolejny problem jaki zauważyłem a mianowicie kiedy auto postoi przez noc i rano go odpalam włącza sie ssanie czesto gesto ruszam odrazu nie czekaja jak sie auto zagrzeje prócz zimy oczywiscie, i tu pojawia się problem auto nie chce ruszyc wogole nie ma mocy musze dawac na 3-4tyś obrotów zeby wyjechać z parkingu i potem tez podczas jazdy sie muli nie daje sie wogole rozpedzic jakby go cos hamowało ale jak dam na luz i wcisne gaz do podłogi to idzie do góry bez problemu a zaczeło sie to dziać odkad załozyłem drugie ecu nabyte przez allegro i oddałem miśka do serwisu MOTO Katowice bo rozerwało uszczelki pod wtryskami kiedy odebrałem auto z serwisu nie moglem juz nim dojechac do pracy bo tak sie mulił wymieniłem też filtr paliwa i powietrza, nowe kable NGK, nowe świece NKG nowa kopułka i palec rozdzielacza, czyściłem przepustnice ustawiałem wolne obroty auto dalej sie muli nie ma mocy. Pomocy gdzie mam szukać przyczyny i problemu czy to wina sondy lambda przepływomierza czy musze jechać dać przesterować ECU no juz nie mam pomysłu i sił wiecej stoi w garazu niż jezdzi, czekam na jakies rady pozdrawiam
Krzyzak - 12-06-2011, 18:38

wyprzedzenie zapłonu do sprawdzenia - na początek
Crosby - 15-06-2011, 17:44

wogóle zauważyłem też że dużo pali w piątek zatankowałem za 100zł przejechane mam 70km i wskazówka sięga rezerwy a była prawie na połowie skali czy to wyprzedzenie zapłonu też może byc tego przyczyną. Czym i jak mam sprawdzić to wyprzedzenie zapłonu czy musze jechać do jakiegoś warsztatu?

czy cos takiego nada sie do mojego galanta http://moto.allegro.pl/in...1654641437.html wtedy bym mógł sam diagnozować swoje auto ale pytanie czy to sie nadaje i podejdzie do złącza diagnostycznego pod kierownica



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group