Kilka nurtujących pytań proszę o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-03-2011, 21:53
|
|
|
foto 2 to czujnik spalania stukowego - nie mam pojecia, dlaczego stamtąd cieknie - nie powinno
a foto 3 to filtr węglowy - jeden przewód idzie do baku, drugi do zaworu purge i potem do przepustnicy (a trzeci jak masz klimę się wykorzystuje) - w filtrze zbierają się opary benzyny z baku
foto 1 - nie wiem |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-03-2011, 22:33
|
|
|
Crosby napisał/a: | http://img694.imageshack.us/i/23032011155.jpg/ pierwsze foto przedstawia śrube z której sączy sie olej i pytanie czym to i jak uszczelnić żeby juz się nie sączyło | wydaje mi się, że podkładka miedziana wystarczy.
Reszta j.w. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-03-2011, 23:48
|
|
|
jak Krzyżak pisał czujnik spalania stukowego. Jesteś pewny że to olej? Czujnik jest zalany taką masą, która po rozgrzaniu robi się lepka. Coś kiedyś czytałem, że komuś ta masa wypłynęła solidnie po przegrzaniu silnika. U Ciebie wygląda OK. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-03-2011, 06:39
|
|
|
ja też pamiętam, że tam nie ma dziury do silnika - może w środku jest zaślepka (tzw. kapsel), która puszcza? - bo na 99% nie powinno się tam nic sączyć
ew. - jak piszę Andrzej - roztopił się ten czarny glut, co to czujnik jest nim zalany |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-03-2011, 08:32
|
|
|
Przede wszystkim może się sączyć spod dekla i zbierać się w miejscach zauważonych.
A jeśli nie to:
1. Wymienić podkładkę miedzianą, albo spróbować dokręcić.
2. Czujnik spalania stukowego proponuje zostawić w spokoju, bo spod niego nic się ni sączy.
4. To jest pochłaniacz oparów paliwa, filtr węglowy |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 24-03-2011, 16:21
|
|
|
Dzieki wszystkim za rady i podpowiedzi temat pewnie sie nie skończy bo teraz jak zancze grzebać przy misku to bedzie wiecej takich pytań typu co to, a na co.
Co do tego tego czujnika to mozliwe że to jakiś glut zalany nie dotykałem tego jaka ma konsystencje wydawało sie jakby to byl czarny przepalony olej, a co do pochłaniacza oparów czy to sie jakos obsluguje znaczy sie chodzi o wymiane na nowy filtry węglowe po jakims czasie sa zużyte, co do tej sruby postaram sie gdzies kupić taka podkładke miedziana i moze ja wzmocnie uszczelka na temperature, jeszcze raz dzieki pozdrawiam |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-03-2011, 19:44
|
|
|
Pochłaniacza nie ruszaj, nie ma po co |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-03-2011, 07:06
|
|
|
Crosby napisał/a: | a co do pochłaniacza oparów czy to sie jakos obsluguje |
nie |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 03-06-2011, 12:55
|
|
|
odświeże troche temat bo mojego misia chyba dopada choroba i nie mam pojęcia jaka a mianowicie kiedy jade sobie misikiem i dojeżdzam do skrzyżowania puszczam gaz daje na luz a tu mi obroty spadają tak do 600 a czasem i 450 normalnie mam ustawione tak z 850obr/min i po jakims czasie same wracaja do normalnego stanu czasem słychac taka nie rowna prace silnika jakby falował ostatnio byl robiony alternator czyli wymiana szczotek i cos tam jeszcze bo nie bylo ladowania i z początku myślałem ze obiawy ustąpią ze to moze wina alternatora ale nie nadal sie tak dzieje ze przy hamowaniu spadaja obroty. Co to moze byc czy to wina kompa, mam zamiar dac wymienić kondensatory bo juz jeden sie spalił na amen a i błędów nie wywala zadnych pomocy bo juz mi sił brakuje do tego auta i kasy |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
Isajew
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E32A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-06-2011, 13:49
|
|
|
To najczęstsza chyba przypadłość galanta,
czyszczenie przepustnicy i regulacja wolnych obrotów |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 03-06-2011, 15:32
|
|
|
myślisz że czyszczenie przepustynicy da poprawe pracy silnika przy tych obiawach co teraz mam |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-06-2011, 20:18
|
|
|
Crosby napisał/a: | myślisz że czyszczenie przepustynicy da poprawe pracy silnika przy tych obiawach co teraz mam | U mnie dało w EA. |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 06-06-2011, 16:55
|
|
|
przepustnica wyczyszczona dokładnie brak poprawy pracy silnika obroty nadal spadaja ponizej ustawionych juz mi brak sił do tego galanta ma ktoś jeszcze jakies pomysły |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 06-06-2011, 23:51
|
|
|
Najprostszym sposobem jest podkręcenie tej śrubki przy przepustnicy, delikatnie ja wkręcasz, przepustnica Ci się otwiera minimalnie i masz wyższe obroty, ustawiasz sobie jakie chcesz i gitara... Podkreślam jednak, że jest to doraźne rozwiązanie, robiłem tak u siebie jak nie miałem czasu zajrzeć co się dzieje..., ale u mnie przeważnie czyszczenie pomagało... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|