[XX-92]Lancer C6x i starsze - Pierścienie-wymiana..
szikuna - 28-01-2012, 15:24
xluki napisał/a: | Karol-13, Nie ubywa/przybywa oleju/płynu chłodzącego? |
Trafne pytanie. Karol-13 sprawdź też czy w płynie chłodniczym nie ma śladów oleju.
[ Dodano: 28-01-2012, 15:34 ]
Karol-13 napisał/a: | no właśnie ubywa i jednego i drugiego:P z tym,że oleju znacznie szybciej niestety, kopci na niebiesko, ale dopiero w momencie jak postoi kilka minit na biegu jałowym, albo w korku.. i do którego "fachowca" bym nie pojechał zawsze to samo-pierścienie plus uszczelka głowicy...a co do tej kompresji to jaka powinna być mniej więcej?? |
Kompresja powinna być na poziomie 10 atm.
xluki - 28-01-2012, 15:38
Karol-13 napisał/a: | no właśnie ubywa i jednego i drugiego:P | więc pewnie uszczelka głownicy jest uszkodzona.
Karol-13 - 28-01-2012, 21:27
no dziekuje Panowie za pomoc. mam nadzieje, że wymiana tych pierscieni i uszczelki plus szlif glowicy wystarczy..bo chciałbym tym autem jeszcze troceh pojezdzić, a co do przebiegu to chyba nie ma on tutaj takiego znaczenia jak przegrzanie silnika, dwie zimy temu spowodowane zamarznięciem "chłodziwa"..;/ bo właśnie od tamtego czasu zaczęły się dziać takie cuda...
Hugo - 29-01-2012, 20:39
Karol-13 napisał/a: | co do przebiegu to chyba nie ma on tutaj takiego znaczenia jak przegrzanie silnika, dwie zimy temu spowodowane zamarznięciem "chłodziwa"..;/ bo właśnie od tamtego czasu zaczęły się dziać takie cuda... | Wygląda na to, że niestety masz rację.
|
|
|