To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - zakup lancera 2.0 DID 2008- nr vin

krzychu - 31-01-2012, 18:05

Znaczy nie wiem nad czym tutaj myśleć. 2.0 DiD w Lancerze to stara konstrukcja VW na pompowtryskach. Koniec i kropka. Taka sama było w Outku i Gradisie. Z początku produkcji przynajmniej na polskę były bez DPF-a, a potem niestety z DPF-em zamkniętym (nie tak jak w Outku otwartym - bezproblemowym). Np. na rynek niemiecki od razu z DPF-em poszły.

1,8 MIVEC DiD to konstrukcja na Common Rail....

gzesiolek - 31-01-2012, 18:21

krzychu, no nad tym, ze sprzedawca od ktorego chce kupic auto AERO677 sie upiera ze ten jego jest na CR, a ASO Mitsu nie potrafi na szybko tego zweryfikowac... bylem na 90% pewny ze nie bylo CR w tych TDI u Mitsu, ale szukalem sladu na papierze i znalazlem katalog gdzie jest czarno na bailym potwierdzone to co pisalem... wiec sprzedawca nierzetelny (i ten od auta i ten w salonie)

i tylko tyle albo az tyle...
a AERO677 sam oceni jak do tego podejsc...

krzychu - 31-01-2012, 18:26

gzesiolek napisał/a:
ze sprzedawca od ktorego chce kupic auto AERO677 sie upiera ze ten jego jest na CR


A.... No tak jakiś tam handlarz prawie przegadał paru fanów marki :axe: Nie można wierzyć handlarzowi! Wiele razy przecież czytaliśmy bzdury w ogłoszeniach.

A sprzedawca w salonie to może warto go usprawiedliwić... Może był młody (stażem), a Lancerów z 2.0 TDI mało się sprzedawało ze względu na dość zaporową cenę.

gzesiolek - 31-01-2012, 18:33

krzychu, toz to nikt nie napisal ze "tak jest to CR" :P tylko nie chcialem sie upierac nim nie znalazlem potwierdzenia :mrgreen:

poza tym jam tylko uzytkownik, a coraz czesciej maz uzytkowniczki, a nie jakis wielki fan marki :mrgreen:

AERO677 - 31-01-2012, 20:22

krzychu napisał/a:
A.... No tak jakiś tam handlarz prawie przegadał paru fanów marki Nie można wierzyć handlarzowi! Wiele razy przecież czytaliśmy bzdury w ogłoszeniach.

A sprzedawca w salonie to może warto go usprawiedliwić... Może był młody (stażem), a Lancerów z 2.0 TDI mało się sprzedawało ze względu na dość zaporową cenę.


To już rocznik auta się nie zgadza, oraz to, że nie ma CR tylko pomopwtryskiwacze.

krzychu, a może Ty wiesz, czy lancery X mają ocynk? Co oglądam modele po stłuczkach to rdza aż miło.

krzychu - 31-01-2012, 20:26

AERO677 napisał/a:

krzychu, a może Ty wiesz, czy lancery X mają ocynk? Co oglądam modele po stłuczkach to rdza aż miło.


Nie mam takiej wiedzy, ale jak po stłuczce to co ma do tego ocynk? W dzisiejszych czasach nic nie jest wieczne (co gorsza Ci co to produkują nie chcą, żeby było wieczne).

Trik - 31-01-2012, 22:21

AERO677 napisał/a:
To już rocznik auta się nie zgadza, oraz to, że nie ma CR tylko pomopwtryskiwacze

O ile dobrze pamiętam, nie ma i nie było w Lancerach silnika 2.0 wieśwagena na CR. To normalny 2.0 TDI pod zmienioną nazwą tj. DID. Jedyną różnicą między rocznikami lub krajami może być filtr DPF.
Dopiero od silnika 1.8 MIVEC(4N13 konstrukcja Mitsubishi) czyli od roku 2011 jest CR ze zmiennymi fazami, z tym całym filtrowym zamieszaniem i normą Eu5.
BTW Lancer ma ocynk, tylko co z tego, jeśli grubość blach jest tak mała że ło joj. Pewnie ruda po roku zgłodu padnie :lol: .

AERO677 - 01-02-2012, 12:08

Dziękuję Panowie za informację, takiej wiedzy nawet w salonie nie mają. Dlatego uważam, że nie ma to jak doradzić się forumowiczów.

Mam jeszcze pytanie do wersji SPORT. Czy w skład tego pakietu wchodzi np. obniżone zawieszenie?
Z tego co wiem to na pewno: dokładki zderzaka przód, listwy progowe, lotka tylna, alu 18" coś jeszcze?

wersja sport obejmowała też jakieś wyposażenie wewnątrz? np skórzana kierownica i skórzana gałka?

apikus - 01-02-2012, 12:13

W Polsce i chyba w europie nie było wersji SPORT i to chyba nazwa sprzedającego.
Kierownica skórzana i gałka są już od wersji Invite.

AERO677 - 01-02-2012, 12:15

apikus napisał/a:
W Polsce nie było wersji SPORT i to chyba nazwa sprzedającego.
Kierownica skórzana i gałka są już od wersji Invite


chodzi mi o pakiet sportowy, nie wiem jak to się dokładnie nazywa w Lancerze.

krzychu - 01-02-2012, 13:10

Po winie jest, że to Intense. Czyli wersja z grubszych stabilizatorem (to ta różnica w zawieszeniu), 18 calowymi felgami i ospojlerowaniem dolnym. A i jest radio Rockford Fosgate (ale to tam z pamięci musiał byś do katalogu zobaczyć). W każdym razie Sport to był w poprzednim Lancerze i to przed liftem. Potem też był Intense.
AERO677 - 01-02-2012, 14:28

właśnie wróciłem z salony:
- nie można sprawdzić historii serwisowej, nie ma takiej możliwości (auto z Francji)
- ocynk: jest
- podałem vin, w systemie Mitsu wyskoczyło, że to jednak rocznik 2008
- silnik: były tylko ma pompowtryskiwaczach
- skóra w lancerach jest eko
- wskazówki: sprawdzić przed zakupem turbinę, ponieważ w 2.0did lubi się pocić oraz podobne te silniki lubią pić olej (nawet do 2l na 10kkm)

Ogólnie nie mają problemów z tymi silnikami, zawieszenie powinno do 100tys.km na PL drogach wytrzymać.

Pozostaje mi ocenić przebieg auta po zużyciu elementów zawieszenia.

[ Dodano: 01-02-2012, 14:44 ]
krzychu napisał/a:
Po winie jest, że to Intense


Intense ma w standardzie czujniki parkowania. Ale w modelu, który mam jechać ogladać nie widze ich na zderzakach. W, którym miejscu montują czujniki na zderzakach? Może są gdzieś estetycznie schowane?

http://www.mitsubishi.pl/...ancer-Sportback

apikus - 01-02-2012, 15:15

AERO677 napisał/a:
podobne te silniki lubią pić olej (nawet do 2l na 10kkm)

A to może być prawda, jeździłem Passatem z 2,0 TDI i przez 3000 km "pożarł" 1 litr oleju.

Marianekk - 01-02-2012, 15:32

AERO677 napisał/a:
nie można sprawdzić historii serwisowej, nie ma takiej możliwości (auto z Francji)

Zweryfikuj telefonicznie mailowo we Francji w serwisie gdzie był robiony.
Z Francji auta są sprowadzane w jeszcze gorszym stanie iz z Niemiec przeważnie po dzwonach,powodziach przeznaczone do recyklingu nie wspominając ze Diesel jest tam wolem roboczym.
Pozdrawiam
Marian

AERO677 - 01-02-2012, 15:32

Dokładnie, wystarczy wpisać w google "passat 2.0 TDI bierze olej" i wyskakuje lektura na cały wieczór :) Dlatego można kupić juz paska 2006-2007 za 32-35tys. zł. Ciekaawe ile bedą warte za 4 lata? 15 tys zł? :lol:

[ Dodano: 01-02-2012, 15:37 ]
Marianekk napisał/a:
Zweryfikuj telefonicznie mailowo we Francji w serwisie gdzie był robiony.
Z Francji auta są sprowadzane w jeszcze gorszym stanie iz z Niemiec przeważnie po dzwonach,powodziach przeznaczone do recyklingu nie wspominając ze Diesel jest tam wolem roboczym.


Wiem, wiem to mnie też martwi, że jest z Francji. Wszystko okaże się jak zobaczę auto na własne oczy.
Mamy ustalone, że jak wjadę na serwis i z autem coś będzie nie tak jak z tego co obiecywał, czyli oryginalny lakier, bezwypadkowy to on płaci za przegląd.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group