Pajero Sport - Kiedy nowy sport w polsce?
Hubeeert - 20-04-2013, 21:53 Temat postu: [Foto]Promocja Pajero Sport Kilka fotek z imprezy promującej Pajero Sport, która odbyła się w pod Radziejowicami.
alfik - 20-04-2013, 22:34
Dziś w Kuklówce były jazdy testowe. Jeździłem ja i moja żona i bardzo nam się podobało. Ogromny bagażnik, wygodne fotele (ale dla mnie przód tylko w wersji elektrycznej - ma inną regulację, ręczny jest za niski dla mnie), fajne zawieszenie, SS z tylną blokadą, miękko pracujący i cichy motor - moc jest. Super i z dużym potencjałem. Mi nie podobały mi się progi, trochę szum opon, ale to czepianie się. Dla mnie to 4x4 z najlepszym stosunkiem ceny do wartości. Dla porządku muszę jeszcze zobaczyć nowego Rextona, ale kusi....
Oto filmik z jazdy:
Film z jazdy
Hubeeert - 20-04-2013, 22:36
Filmik nie bangla - ustawiony jako prywatny.
PiotrKw - 20-04-2013, 22:43
alfik napisał/a: | Dla porządku muszę jeszcze zobaczyć nowego Rextona, ale kusi....
|
Też czekam , ale nie wiem czy w salonach będą mieć na jazdy próbne . Poprzedniego nie mieli , podobno jeden egzemplarz był w Warszawie , a u nas na prowincji .... cienko .
Obawiam się tylko czy nie przegięli z silnikiem , ma byc 2.0 150 KM , trochę słabo jak na tak duży pojazd z automatem , mam w domu małe Korando też z silnikiem 2.0 ale 175 KM i 350 Nm . Przy sześcio biegowym automacie i kickdownie o dwa biegi trzeba nieraz uważać A przy Rextonie obawiam się że będzie wołowato . Bo tak jest bardzo ciekawie i elegancko zaprojektowany i wyposażony za rozsądne pieniądze .
Chociaż z drugiej strony czego bym nie oglądał i nie porównywał to i tak wychodzi ze Pajero III najbardziej mi na dziś pasuje .
Mont - 15-05-2013, 13:35
Ile to auto ma prześwitu ??
Sport oczywiście
Hubeeert - 15-05-2013, 15:46
Minimalny prześwit 215 mm
http://www.pajerosport.pl/dane-techniczne
A tu moje wrażenia z jazdy -> http://pajero.org.pl/index.php?id=225
W sumie dwa dni i około 400km
Mont - 15-05-2013, 15:55
Tobie chyba zapłacili za ten test
Z tym to mocno przesadziłeś :
Geny drapieżnika szybko dają znać, że również szybka. 178 KM mimo wagi daje radę rozpędzić cielsko spod świateł na tyle, że Pug 207 nie wie czy to co stało obok a potem znikło z przodu było naprawdę czy tylko się wydawało. Ford Mondeo w wersji PH z logo znanego banku na klapie bagażnika kręcący się po pasach ruchu z lewej na prawo uznaje wyższość japońskiego potwora z kreskówek i nie ryzykuje wjazdu przed maskę. W czym wydatnie pomaga mu ryczący klakson (aż sam się zdziwiłem słysząc jego dźwięk)
jednym zdaniem wyścigówka
o przednich fotelach nie wspominając
krótkie siedziska wybaczyłbym przy tempomacie ale tańsza wersja jest go pozbawiona
Hubeeert - 15-05-2013, 16:09
Mont napisał/a: | Tobie chyba zapłacili za ten test |
Nawet za paliwo nie zapłacili.
Opisałem swoje subiektywne wrażenia z jazdy.
178KM naprawde daje radę rozpędzić samochód - oczywiście nie jest to 3,2 s do setki, ale jak na duży samochód terenowy zbiera się bardziej niż przyzwoicie, nie mówiąc o tym, że w błotku i mokrym piasku nie brakowało mocy, żeby się wygrzebać lub wyrwać z jakiegoś wrednego miejsca.
Od świateł do świateł nie jest tym do czego ten samochód został stworzony, ale w ramach testu utarłem lekko noska. Porównując do Sporta poprzedniej generacji - jest dużo szybciej. Tak samo porównując do 136KM L200, ale jak by było z HP? Pewnie łeb w łeb tyle, że komfort jazdy, no własnie - w Sporcie jakiś* jest, w L200 brak.
Mont napisał/a: | o przednich fotelach nie wspominając |
No i tu jest clou wieczoru.
Miałem okazję pojechać L200 po szosie z Warszawy do Janowa Lubelskiego, tam po lasach i powrót. Plecy bolały mnie przez 2 tygodnie po. Tu po dwóch dniach jeżdżenia po nic mimo tego, że ostatnio miałem duże kłopoty z kręgosłupem.
Moja propozycja jest taka - spróbuj pojeździć, sam ocenisz gdzie przesadziłem w mojej subiektywnej ocenie.
* jakiś - bo w porównaniu do Mercedesa S-klasse go nie ma
Mont - 15-05-2013, 19:24
Masz rację, to jest auto terenowe i nie można oczekiwać cudów na szosie.
Mnie uderzyło dziwne prowadzenie, omal nie wyjechałem z zakrętu.
Niestety fotele mnie swą wygodą nie przekonały.
Ja w tym samochodzi widziałem przede wszystkim auto wyprawowe i myślę, że sprawdzi się w tej roli znakomicie pomijając autostradowe trasy
Hubeeert - 15-05-2013, 20:05
Mont napisał/a: | Ja w tym samochodzi widziałem przede wszystkim auto wyprawowe i myślę, że sprawdzi się w tej roli znakomicie pomijając autostradowe trasy |
Nie tylko wyprawowe - raczej takie, które będzie dla tzw "służb" czyli Policji, lesników, Straży itd. oraz dla ludzi, którzy chcą mieć taki samochód a duże Pajero im nie odpowiada
To jest samochód terenowy a nie kolejna RAV4 czy CRV, która teren widzi na plakacie reklamowym. Może ciągnąć łódź, lawetę, przyczepę z 1,5T ładunku itd, a że przy okazji nieźle spisuje się na drodze utwardzonej i nie jest typową nieprecyzyjnie prowadzącą się terenówką gdzie wszystko tłucze a huk wiatru nie da rozmawiać już przy 120 to tylko na plus.
Jasne, że można było lepiej jak np roleta bagażnika czy przyciski, ale za niedługo wchodzi na rynek nowy model.
Dobrze, że wreszcie tego do Polski wprowadzili bo ludziom wydawało się, że Pathfinder to jest jedyna prawdziwa japońska terenówka...
jurekschroda - 18-05-2013, 11:52
Hubeeert napisał/a: | (...)To jest samochód terenowy a nie kolejna RAV4 czy CRV, która teren widzi na plakacie reklamowym. Może ciągnąć łódź, lawetę, przyczepę z 1,5T ładunku itd(...) |
Maksymalnie może ciągnąć 2.5 T ( z masą samej przyczepy z hamulcem)
Hubeeert - 18-05-2013, 17:46
Hubeeert napisał/a: | przyczepę z 1,5T ładunku |
jurekschroda napisał/a: | Maksymalnie może ciągnąć 2.5 T ( z masą samej przyczepy z hamulcem) |
Wydawało mi się, że z mojego posta wynika, że przyczepę (o masie własnej dowolnej do 1000kg) z 1,5T ładunku, ale widzę, że mi się tylko wydawało
Oczywiście możliwe konfiguracje są od przyczepy o masie 2499 i ładunku 1 kg do przyczepy o masie 1 kg i ładunku 2499 kg
Gene - 18-05-2013, 20:09
Mont napisał/a: | pomijając autostradowe trasy | Wszystko jest względne. Dla mnie jest to auto idealnie bilansujace zalety drogowe z właściwościami terenowymi. Nie jest tak wygodne jak Wagon ale konstrukcja zapewnia duża dzielnosc na bezdrożach. Dokładnie ma to czego brakuje wcześniejszej generacji.
Bulbo - 19-05-2013, 00:48
Hubeeert, a skad zdziwienie ze przyciski sa nie podswietlane ? Przeciez zadne mitsubiszi nie ma takiego luksusu
Hubeeert - 19-05-2013, 09:01
Bulbo może dlatego, że w innych samochodach, którymi jeździłem takie "luksusy" są dostępne. Łącznie ze starymi modelami Mitsu... W których np. wzdłużna regulacja kierownicy była standartem - jak np. w Colcie czy Galancie z lat 88-92... W Colcie miałem też np. kontrolkę pokazującą kończący się płyn do spryskiwaczy.
|
|
|