[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] Cenralny zamek przestał działać po złym podłączen
karolgt - 02-03-2013, 00:31
nie wiem. w sumie jedyne co możesz zrobić to albo podpiąć do niego jakoś bezpośrednio napięcie i zobaczyć jak działa. (ale ja Ci nie doradze jak to zrobić)
albo spróbować podpiąć inny.
Kuba2020 - 02-03-2013, 15:10
Mam pytanie jeżeli zamykacie samochód siedząc w środku centralka pyka w momencie zamknięcia i otwarcia czy nie chodzi mi o to czy pyka po zamknięciu i czy pyka po otwarciu
karolgt - 02-03-2013, 15:18
powinna pykać w obu przypadkach.
p.s używaj znaków interpunkcyjnych, bo bez tego ciężko zrozumieć o co chodzi nieraz.
Kuba2020 - 02-03-2013, 15:38
Sorry postaram się. A wiec pyka w obu przypadkach u mnie nie może to wina centralki ;/
londolut - 02-03-2013, 16:13
Chlopie, napisz konkrety. Jaki to model centralki, zamek silownikach fabrycznych czy dokupionych? Wiesz jakim sygnałem realizowane jest otwieranie i zamykanie?
Kuba2020 - 02-03-2013, 16:33
londolut napisał/a: | Chlopie, napisz konkrety. Jaki to model centralki, zamek silownikach fabrycznych czy dokupionych? Wiesz jakim sygnałem realizowane jest otwieranie i zamykanie? |
Samochód mitsubishi Colt rok 97 siłowniki są fabryczne i centralka tez ja dokupiłem z allegro tą Link z allegro sterowanie było minusem teraz na podanie masy działa tylko na jeden kabel fabrycznego zamka niebiesko biały czyli otwieranie a instrukcje montażu centralki z pilotami wziąłem z stąd Instrukcja montażu w CJO
[ Dodano: 02-03-2013, 19:33 ]
A to jest zdjęcie sterownika fabrycznego od centralnego na kluczyk
Zdjęcie sterownika
Szafiq - 07-09-2013, 10:11
odgrzewam kotleta
Jako,że jestem świeżo po montażu sterownika na pilota do oryginalnej centralki to mogę napisać jedno. Miałem trochę wyżej opisanych problemów,po wpięciu przestawał działać centralny zamek nawet z kluczyka, co jakiś czas same włączały się światła awaryjne pomimo,że jeszcze nie podpinałem kabla od centralki. Myślałem,że mnie zaraz coś trafi, nie dość że nic nie działało to jeszcze oryginalny zamek się popsuł(tak myślałem).
Później przypomniało mi się co napisał kolega karolgt o masie. Zmieniłem podłączenie masy do innego miejsca i wszystko zaczęło działać. Kompletnie nie wiem dlaczego tak się dzieje,ale masa po lewej stronie kolumny kierowniczej na górze NIE DZIAŁA prawidłowo.Coś tam jest do niej podpięte(u mnie była dioda plus jeszcze jakieś kable).
Jedna głupota a tyle może człowiekowi krwi napsuć.
Może komuś to pomoże i nie straci tyle czasu co ja
Pozdrawiam
|
|
|