To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Techniczne - [1.8DI-D] niebieski dym

aircross - 02-02-2015, 20:04

a nie można 3.5 tys tys obr na 6 biegu?
krzychu - 03-02-2015, 07:27

aircross napisał/a:
a nie można 3.5 tys tys obr na 6 biegu?


A to nie będzie jakaś prędkość z zakresu tych niedopuszczalnych na polskich drogach?

Wedrowiec - 03-02-2015, 12:33

3 tyś. to 150 na liczniku czyli realnie jakieś 137-140 km/h. 3,5 da jakieś 160-165 realne więc już mandat.
Hubeeert - 03-02-2015, 12:50

tokyo napisał/a:
Raz na jakis czas trzeba temu silnikowi wstawic ognia no 3 bieg 3500/4000 obrotow zal tempomat i tak 20 km.

Można tylko po co?
Wystarczy normalna jazda z normalnymi prędkościami na dystansie 15-30km. ECU sam podnosi temperaturę DPFa i kontroluje proces.
pablo diablo napisał/a:
jeżeli ktoś kupił samochód z tym silnikiem dla ekonomicznego spalania i pyrka nim do pracy i z powrotem po mieście i sie cieszy że spalanie małe, proponuje przygotować pieniądze na drogie naprawy. 1.8 DID to silnik w trasę przede wszystkim trasa.
Nieprawda.
Bojakk - 03-02-2015, 17:12

Ja bym nie demonizował DPFu, jak się mu pozwoli spokojnie dopalać w sprzyjających warunkach - nawet po mieście można go przegonić i wygrzać (choć oczywiście w trasie dużo łatwiej) to problemów raczej nie powinien stwarzać, przynajmniej do pewnego przebiegu, ale to jak każdy. Oczywiście żaden współczesny diesel nie nadaje się do jazd miejskich po 5km.

Podobnie z tą jazdą na 3cim biegu 3-4k rpm, akurat na tak niskim biegu obciążenie silnika nie jest bardzo duże, zdecydowanie lepiej jest jechać np. 90km/h na 5ce. Kiedyś gdzieś doczytałem, że przy wypalaniu dobrze jest także unikać gwałtownych przyspieszeń, bo mimo wyrzucania kłębów dymu nie wpływa to pozytywnie na sam proces wypalania sadzy.

Pzdr.
bojakk



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group