Outlander I GEN Techniczne - Komfortowe prędkości autostradowe :)
Georg - 07-09-2016, 10:26
cienny napisał/a: | Ładna notka reklamowa mi wyszła? |
To jest obiektywny opis ...w przeciwieństwie do niektórych krzywdzących i wyraźnie tendencyjnych postów o Outlanderze na tym forum.
Marcin_Gdynia - 07-09-2016, 13:19
Bzyk_R1 napisał/a: | Przejedź sie turbiakiem ten to dopiero sztywniak.
Fragu w najbliższym czasie wrzucam poliuretany ale raczej nie poprawi to komfortu na razie tylko w zawieszenie mostu bo więcej to już podejrzewam że plomby wypadną z zębów. |
Po poliuretanach jest jeszcze bardziej hardkorowo
Ostatnio machnąłem swoim turbiakiem trasę północ-południe i śmiało mogę potwierdzić, że te 120kmh jest optymalne na autostradzie.
Obroty niecałe 3tys zapewniają jako taki komfort akustyczny. Spalanie rzędu 11-12litrów LPG
Fragu - 07-09-2016, 13:32
Marcin_Gdynia napisał/a: | że te 120kmh jest optymalne na autostradzie.
Obroty niecałe 3tys zapewniają jako taki komfort akustyczny. Spalanie rzędu 11-12litrów LPG |
piszesz o Turbiaku czy wolnossaku?
woojas25 - 07-09-2016, 15:23
przy 160 km/h mam 4000rpm na 5 bieg
W@sio - 07-09-2016, 20:51
Co przy seryjnym wydechu nie jest męczące na dłuższą metę uwierz mi
pavca - 08-09-2016, 14:25
A co myślicie o automacie w Outlander-ze ? Z filmików jakie oglądałem na YouTube wychodzi że automat ma w okolicy 3 tys. obrotów przy 120 km/h Czy jest to na tyle trwała skrzynia że warto w nią inwestować ?
MarcinGdy - 09-09-2016, 08:58
Fragu napisał/a: | Marcin_Gdynia napisał/a: | że te 120kmh jest optymalne na autostradzie.
Obroty niecałe 3tys zapewniają jako taki komfort akustyczny. Spalanie rzędu 11-12litrów LPG |
piszesz o Turbiaku czy wolnossaku? |
Piszę o turbiaku
<przypomniałem sobie hasło do starego konta>
Bzyk_R1 - 11-09-2016, 15:48
Bez urazy koledzy ale jeżdżąc na autostradzie takim wozem jak O1T nie bądźcie zawalidrogami. Te przepisowe 140km/h można spokojnie lecieć:)
qba1983 - 13-09-2016, 07:55
tez za bardzo nie wiem o czym mowicie, jade 160 jak chce pogadac, a jak mi sie spieszy jade 200, a dla komfortu podkręcam radyjko
pavca - 13-09-2016, 08:25
Troszeczkę dyskusja odbiega od tematu To że Turbo ma inną skrzynie to wiem. Chodzi głównie o zwykłe 2.0 i 2,4 w automacie bo manual ma tą samą co 2.0
Emejcz - 20-09-2018, 00:21
To jakie w końcu są obroty na piątce w 2.0 turbo manual? Ktoś coś konkretnego?
radek79 - 20-09-2018, 10:07
Emejcz napisał/a: | To jakie w końcu są obroty na piątce w 2.0 turbo manual? Ktoś coś konkretnego? |
w całym zakresie prędkościomierza
przejedź się i będziesz wiedział
Bzyk_R1 - 20-09-2018, 11:21
Emejcz napisał/a: | To jakie w końcu są obroty na piątce w 2.0 turbo manual? Ktoś coś konkretnego? |
Zadaj konkretne pytanie to dostaniesz taką samą odpowiedź. Np. przy 4500rpm na 5 biegu jest 180 km/h
nahar - 21-09-2018, 10:57
5 jest bardzo dluga wg mnie. Licznikowe 140 i masz 3500 rpm. 160 to 4000.
Do jazdy na autostradzie O1T jest super bo wlasciwie nie musisz ruszac biegow. Piatka wystarcza. Oczywiscie w normalnym ruchu a nie jak masz zawalona droge jak A2 w niedziele wieczorem od Wiskitek do Warszawy.
Spozycie paliwa tez ok biorac pod uwage ze to benzyna a nie ropniak. No chyba ze jezdzisz na autostradzie 110 bez wyprzedania to faktycznie outek pali duzo jal to porownamy do np Avensis 1.8
szydlos - 10-10-2018, 12:02
Wczoraj własnie to testowałem trochę Misiek 2,4
120km/h około 3tyś
140km/h około 3,6tyś
160km/h około 4-4,1tyś
i tu już kończył się komfort jazdy jezeli chodzi o głośność
przy 220km/h auto powoli jakby zaczynało startować do lotu
próbowałem max.225km/h bo się Pas mi kończył.
Ogolnie tak do 130-140 jedzie się ok jak dla mnie.
|
|
|