To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Komfortowe prędkości autostradowe :)

Georg - 07-09-2016, 10:26

cienny napisał/a:
Ładna notka reklamowa mi wyszła?

To jest obiektywny opis ...w przeciwieństwie do niektórych krzywdzących i wyraźnie tendencyjnych postów o Outlanderze na tym forum. :wink:

Marcin_Gdynia - 07-09-2016, 13:19

Bzyk_R1 napisał/a:
Przejedź sie turbiakiem ten to dopiero sztywniak. :D
Fragu w najbliższym czasie wrzucam poliuretany ale raczej nie poprawi to komfortu :) na razie tylko w zawieszenie mostu bo więcej to już podejrzewam że plomby wypadną z zębów.


Po poliuretanach jest jeszcze bardziej hardkorowo :D
Ostatnio machnąłem swoim turbiakiem trasę północ-południe i śmiało mogę potwierdzić, że te 120kmh jest optymalne na autostradzie.
Obroty niecałe 3tys zapewniają jako taki komfort akustyczny. Spalanie rzędu 11-12litrów LPG :wink:

Fragu - 07-09-2016, 13:32

Marcin_Gdynia napisał/a:
że te 120kmh jest optymalne na autostradzie.
Obroty niecałe 3tys zapewniają jako taki komfort akustyczny. Spalanie rzędu 11-12litrów LPG


piszesz o Turbiaku czy wolnossaku?

woojas25 - 07-09-2016, 15:23

przy 160 km/h mam 4000rpm na 5 bieg
W@sio - 07-09-2016, 20:51

Co przy seryjnym wydechu nie jest męczące na dłuższą metę ;-) uwierz mi
pavca - 08-09-2016, 14:25

A co myślicie o automacie w Outlander-ze ? Z filmików jakie oglądałem na YouTube wychodzi że automat ma w okolicy 3 tys. obrotów przy 120 km/h :) Czy jest to na tyle trwała skrzynia że warto w nią inwestować ?
MarcinGdy - 09-09-2016, 08:58

Fragu napisał/a:
Marcin_Gdynia napisał/a:
że te 120kmh jest optymalne na autostradzie.
Obroty niecałe 3tys zapewniają jako taki komfort akustyczny. Spalanie rzędu 11-12litrów LPG


piszesz o Turbiaku czy wolnossaku?


Piszę o turbiaku :)
<przypomniałem sobie hasło do starego konta>

Bzyk_R1 - 11-09-2016, 15:48

Bez urazy koledzy ale jeżdżąc na autostradzie takim wozem jak O1T nie bądźcie zawalidrogami. Te przepisowe 140km/h można spokojnie lecieć:)
qba1983 - 13-09-2016, 07:55

tez za bardzo nie wiem o czym mowicie, jade 160 jak chce pogadac, a jak mi sie spieszy jade 200, a dla komfortu podkręcam radyjko :twisted:
pavca - 13-09-2016, 08:25

Troszeczkę dyskusja odbiega od tematu :( To że Turbo ma inną skrzynie to wiem. Chodzi głównie o zwykłe 2.0 i 2,4 w automacie bo manual ma tą samą co 2.0 :(
Emejcz - 20-09-2018, 00:21

To jakie w końcu są obroty na piątce w 2.0 turbo manual? Ktoś coś konkretnego?
radek79 - 20-09-2018, 10:07

Emejcz napisał/a:
To jakie w końcu są obroty na piątce w 2.0 turbo manual? Ktoś coś konkretnego?

w całym zakresie prędkościomierza :mrgreen:
przejedź się i będziesz wiedział

Bzyk_R1 - 20-09-2018, 11:21

Emejcz napisał/a:
To jakie w końcu są obroty na piątce w 2.0 turbo manual? Ktoś coś konkretnego?



Zadaj konkretne pytanie to dostaniesz taką samą odpowiedź. Np. przy 4500rpm na 5 biegu jest 180 km/h

nahar - 21-09-2018, 10:57

5 jest bardzo dluga wg mnie. Licznikowe 140 i masz 3500 rpm. 160 to 4000.
Do jazdy na autostradzie O1T jest super bo wlasciwie nie musisz ruszac biegow. Piatka wystarcza. Oczywiscie w normalnym ruchu a nie jak masz zawalona droge jak A2 w niedziele wieczorem od Wiskitek do Warszawy.

Spozycie paliwa tez ok biorac pod uwage ze to benzyna a nie ropniak. No chyba ze jezdzisz na autostradzie 110 bez wyprzedania to faktycznie outek pali duzo jal to porownamy do np Avensis 1.8 :P

szydlos - 10-10-2018, 12:02

Wczoraj własnie to testowałem trochę :D Misiek 2,4

120km/h około 3tyś
140km/h około 3,6tyś
160km/h około 4-4,1tyś

i tu już kończył się komfort jazdy jezeli chodzi o głośność

przy 220km/h auto powoli jakby zaczynało startować do lotu :lol:

próbowałem max.225km/h bo się Pas mi kończył.

Ogolnie tak do 130-140 jedzie się ok jak dla mnie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group