Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
Komfortowe prędkości autostradowe :) |
Autor |
Wiadomość |
pavca
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2016 Posty: 18 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 29-08-2016, 11:20 Komfortowe prędkości autostradowe :)
|
|
|
Ponieważ przymierzam się do zakupu 4x4 i jednym z kandydatów jest Outlander mam takie pytanka:
- jaka jest prędkość autostradowa Outlander-ów z silnikami 2.0 (136 kM) i 2.4 (160 kM) przy której jedzie się miło i w miarę cicho ?
- jakie obroty ma silnik na 5 biegu np. przy 120 km/h ?
Nie będzie to autko którego głównym celem jest częste pokonywanie takich tras i nie chodzi mi o to ile da się wycisnąć, ale o to przy jakiej prędkości jest komfort i ekonomia jazdy Outlander-kiem przy dalszych wypadach |
|
|
|
 |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 29-08-2016, 15:31
|
|
|
najbardziej milo sie jedzie turbiakiem tak ze 160 km/h , i z tylu ci beemkowiec od 20 kilometrów na kierunku jedzie , i tu jego zdziwienie , jak dajesz w podłoge i on wymięka:)
najlepsza podrózna autostardowa ok 160
pozamiejska jak warunki dają
nie wiem jak jest w innych , ale biegi nie są za dlugie i przy wyższych predkosciacjh jest stosunkowo glosno , ale znosnie |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 29-08-2016, 19:38
|
|
|
2.0 136km przy 140km/h 4 tys. obrotów. W Outku już powyżej 100-120 jest trochę głośno więc jak jedziesz 180 za chwilę to nie bardzo się różnią odczucia w środku:) |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2016, 20:42
|
|
|
woojas25 napisał/a: |
najbardziej milo sie jedzie turbiakiem tak ze 160 km/h |
Raczej nie jest to odpowiedź na temat bo nie o taki samochód chodziło, a gdzie tak jeździsz to już nie będę pytał, mam nadzieję, że nie tam gdzie ja. |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 29-08-2016, 21:17
|
|
|
pavca napisał/a: | przy jakiej prędkości jest komfort i ekonomia jazdy Outlander-kiem przy dalszych wypadach |
Jeśli szukasz komfortu połączonego z ekonomią to nie szukaj Outlandera I Z racji swojej bryły nie będzie ekonomiczny przy autostradowych prędkościach, wolnossące wersje co prawda mają miększe zawieszenie niż turbiacz ale i tak dość sztywne co notabene na autostradę jest pożądane. |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 29-08-2016, 21:54
|
|
|
W wersji 136 KM do 130km/h jest całkiem przyjemnie, 130-150 km/h da się spokojnie wytrzymać, 150 i więcej=zapomnij o komforcie. Ja swoim jechałem najszybciej 195 km/h po niemieckiej autostradzie i raczej tego nie powtórzę
Oczywiście jeśli mówimy o komforcie to istotne są też opony... |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
pavca
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2016 Posty: 18 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 30-08-2016, 10:28
|
|
|
Podsumowując tak przy 120 km/h jest w miarę ok i obroty ok 3,5 tys. A jak w silnikach 2,4 ? bo podejrzewam że mają inną skrzynię
[ Dodano: 02-09-2016, 10:54 ]
Hejka, nikt nie ma 2,4 ?
[ Dodano: 02-09-2016, 14:05 ]
Poszperałem trochę w manualu i wychodzi że 2.0 i 2,4 miały tą samą skrzynię i tylko wersja 2.0 Turbo ma inną |
|
|
|
 |
Ambroży
Forumowicz Ambroży
Auto: Outlander I 2006 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: ŁOMIANKI
|
Wysłany: 02-09-2016, 16:56
|
|
|
Ja regularnie podróżuje z prędkościami 140-180 i na komfort nie narzekam, jednak zwykle mam dość głośną muzykę. W górnych zakresach prędkościomierza robi się znacznie mniej ekonomiczny. Silnik 2.0 100KW. |
|
|
|
 |
cienny
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I '03 2.0 4WD
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 29 Cze 2015 Posty: 12 Skąd: Koszalin / Sztokholm
|
Wysłany: 05-09-2016, 09:57
|
|
|
Dla mnie komfort jazdy kończy się przy 140 km/h. 120km/h to prędkość do spokojnej i przyjemnej, bezstresowej jazdy. Wiadomo auto nie jest luksusowe, materiały nie te, ale z drugiej strony dla mojego komfortu bardzo ważne są konkretne czynniki. Po pierwsze komfort akustyczny. Opony, szumy powietrza, praca silnika i zawieszenia oraz skrzypienie plastików to to co najbardziej słychać i w Outlanderze I do wartości 120 na prędkościomierzu żaden z tych czynników nie daje się we znaki. Po drugie komfort resorowania. Outlander nie jest kanapą. Nie jest twardy ale raczej sztywny. Nie męczy i daje pewność kontroli nad sytuacją. To lubię. Po trzecie komfort prowadzenia. Wielowahaczowe zawieszenie w połączeniu ze stałym napędem na cztery koła daje poczucie bezpieczństwa w każdych warunkach. Oczywiście trzeba brać poprawkę na wysoko położony środek ciężkości, masę, jakość hamulców i opon. Ale i tak w wersji 2.0 136KM silnik nie jest w stanie wykorzystać zapasów przyczepności. Generalnie duży spokój i żadnych nieprzewidzianych reakcji. Po czwarte komfort psychiczny. Auto jest bezawaryjne, zwłaszcza jeśli zadbane, nie zaskakuje i budzi zaufanie.
Ładna notka reklamowa mi wyszła? |
_________________ Mitsubishi Outlander I '03
Opel Commodore A Coupe '71 |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 05-09-2016, 21:00
|
|
|
cienny napisał/a: | Ładna notka reklamowa mi wyszła? |
Możesz śmiało pisać recenzje do Auto Świata
Podpisuję się w 100%. |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 06-09-2016, 08:02
|
|
|
Podepnę się pod ten temat z nieco innym pytaniem.
Jak wygląda sprawa w Outku z wyciszeniem pracy zawieszenia? Oczywiście zakładając, że jest sprawne. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Paput
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 141 Skąd: PUŁAWY
|
Wysłany: 06-09-2016, 22:44
|
|
|
Outlander I ma twarde zwieszenie, najtwardsze auto jakie miałem, liczyłem na większy komfort resorowania w tego typu aucie ale się zawiodłem |
_________________ Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 06-09-2016, 23:32
|
|
|
Przejedź sie turbiakiem ten to dopiero sztywniak.
Fragu w najbliższym czasie wrzucam poliuretany ale raczej nie poprawi to komfortu na razie tylko w zawieszenie mostu bo więcej to już podejrzewam że plomby wypadną z zębów. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 07-09-2016, 07:00
|
|
|
Twardy nie twardy - a czy głośny w wybieraniu nierówności? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Paput
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 141 Skąd: PUŁAWY
|
Wysłany: 07-09-2016, 09:21
|
|
|
Fragu napisał/a: | Twardy nie twardy - a czy głośny w wybieraniu nierówności? |
na poprzecznych głośny, i ładnie sie dostaje po plecach wtedy;)
W sumie powiem że mam porównanie z Rav4 z 2003 roku i zawieszenie tłumiło podobnie, ale O1 fajniejsze auto niż ravka i jednak sporo cichsze w środku w trasie. |
_________________ Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest |
|
|
|
 |
|