Problemy techniczne - dusi sie dus i:/
Anonymous - 14-03-2007, 04:05
nie na wysokich obrotach problmu nie ma. metodą prób i błędów bede musiał eliminowac każdą możliwośc :/
kamilek - 14-03-2007, 08:39
Czyli tak jak pisał Akbi, przewody WN do wymiany.
szczeslaw - 14-03-2007, 11:32
Ja również stawiam na kable WN.
I nie kupuj w razie czego noname - dołóż i kup NGK.
Anonymous - 14-03-2007, 12:00
Wymień kable i świeczki, ja kupiłem swiece ngk i kable siwa.
Anonymous - 14-03-2007, 16:59
ewentualnie można by było sie dowiedziecz odczytująć liste błędów z komputera tylko w jaki sposób czy tylko podpięcie pod komputer ??
akbi - 14-03-2007, 17:10
Jaosh napisał/a: | ewentualnie można by było sie dowiedziecz odczytująć liste błędów z komputera |
a pali Ci się kontrolka Check Engine??
Anonymous - 14-03-2007, 17:47
nie ale kolega mówi że zwierając odpowiednie bezpieczniki można odczytac liste błędów i wykaże mi co jest nie tak
akbi - 14-03-2007, 20:22
zgadza się, ale jeśli nie pali się kontrolka CE, to znaczy, że nie masz błędów ... więc nie ma co sprawdzać.
Anonymous - 14-03-2007, 22:29
A może by tak kopułkę i palec wymienić w moim Lancerze pomogło. Najgorzej było na zimnym silniku w wilgotny dzień, przy ruszaniu jak nie przycisnąłem tak do 2000rpm potrafił zdechnąć. Co ciekawe jak pracował na luzie to nie było problemu dopiero pod obciążeniem zaczynał szaleć.
Anonymous - 18-03-2007, 23:36
chcę zaznaczyć że dalej walcze z problemem po wyciągnięciu świec i przeczyszczeniu mimo iż był deklikatny biały nagar auto chodziło dobrze jednak po przejechaniu 200km problem znowu wrócił jestem pod wielkim znakiem zapytania co jest tego przyczyną
Anonymous - 19-03-2007, 00:19
Możliwe że pada Ci cewka zapłonowa bo ona nie zgłasza błędów a daje podobne objawy. Warto by przejrzeć dokładnie zapłon i układ dolotowy czy przypadkiem nie ciągnie jakiegoś lewego powietrza.
|
|
|