Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dusi sie dus i:/
Autor Wiadomość
Jaosh
[Usunięty]

  Wysłany: 13-03-2007, 10:13   dusi sie dus i:/

witam!
mam poważny problem z moim lancerem a mianowicie dusi sie podczas jazdy
znajomy elektromechanik powiedział ze to jest TPS czyli czujnik położenia przepustnicy , wyskoczyłęm z 200 pln kupiłęm ten czujnik jednakże po wymianie tegoż ustrojstwa dallej dolega mu choroba dusi podczas jazdy
prosze o fahową pomoc ja już nie wiem co robić :/
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 10:28   

Opisz dokładnie objawy. Dusi się podczas hamowania, dojeżdżania do skrzyżowania czy na wolnych obrotach? Jaki to dokładnie silnik?
 
 
Jaosh
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 16:11   

hmm jest to lancer 1,3 12 V rocznik 97
na wolnych obrotqach samochód normalnie przyjmuje kaz jednakże podczas jazdy gdy próbuje przyspieszyć na tych niższych obrotach sie dławi tak jakby mu brakowało benzyny
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 13-03-2007, 16:23   

ustaw zaplon /ze zmasowionym Ecu/
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Jaosh
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 16:27   

nigdy tego nie robiłem jakiś dokładniejsze dyspozycje krok po kroku są gdzies opisane?
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 13-03-2007, 16:47   

Jaosh, skorzystaj z funkcji --szukaj-- mozesz to skorygowac na wyczucie /tak jak ja to u siebie robie
1 luzuje aparat zaplonowy i delikatnie krece w prawo lak o gura 2-3 stopnie blokuje i przegazowuje
i tak az osiagne efekt
Poprostu ECU reguluje tylko w pewnym zakresie - najlepiej podjedz do znajomego mechanika niech ci dygnie
zaplon

[ Dodano: 13-03-2007, 17:01 ]
Tak dla uzupelniania w/s masowienia pinu ECU -- robi sie to aby w momencie ustawiania zaplonu na lampe ECU nie korygowalo kata przyspieszenia zaplonu i aby ustawic tzw kat standartowytj ok +6 stopni po odlaczeniu masy- Ecu przejmuje ten parametr dynamicznie, co znaczy ze zmienia kat w zaleznosci od obciazenia silnika w pewnym zadanym zakresie.
A wiec aby poprawnie ustawic kat zaplonu trzeba w warsztacie zmasowic ECU- czyli pin
Lokalizacja tego cudu najlepiej skorzystac z manuala :rolleyes:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-03-2007, 17:33   

Jaosh napisał/a:
podczas jazdy gdy próbuje przyspieszyć na tych niższych obrotach sie dławi tak jakby mu brakowało benzyny

miałem dokładnie taki sam objaw, po wymianie kabli WN (Seiwa) i świec (NGK) denerwujące zjawisko zniknęło
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
DOMIN
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 18:14   

Witam
A możę przydało by się przeczyścić przepustnice,może zabrudzenia nie pozwalają dostać się odpowiedniej ilości powietrza.
Pozdrawiam
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 18:33   

Kolego nigdy nie spiesz się z zakupem bo często mechanik błędnie stawia diagnozę i próbuje może się uda jego to nic nie kosztuje (bez urazy dla mechanika ) więc warto zasięgnąć innych opinii chociażby na forum :D

w końcu po to jesteśmy ,ale na temat

Jak ktoś ma taką misię pożycz na chwilę przepływomierz i sprawdź bo ewidentnie brakuje mu powietrza
a wszystkie powyższe rady są spox i trzeba wszystko sprawdzić co chłopaki piszą bo mieli już takie objawy w swoich autkach :D

Zyczę sukcesu
 
 
Jaosh
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 19:36   

mechanik wprowadził mnie w błąd mówiąć ze misiek był na komputerze więc uwierzyłęm i kupiłęm tps-a
w dalszym ciągu szukam przyczyny.........
jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł prosze pisać:)

zobaczymy komu przyznam pozytywa xD

PS jeśli jet ktoś z okolicy krk kto mógłby mi pomódz prosze również o kontakt:)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-03-2007, 20:06   

DOMIN napisał/a:
A możę przydało by się przeczyścić przepustnice,może zabrudzenia nie pozwalają dostać się odpowiedniej ilości powietrza.
Raczej nie. Od brudnej przepustnicy falują obroty lub gaśnie po dodaniu gazu. Przeważnie.
Najbardziej podchodzi pod te niedomagania propozycja kolegi akbi
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-03-2007, 20:10   

Nie napisałeś jeszcze czy dusi się na zimno czy także po nagrzaniu?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Jaosh
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 20:13   

świeczki są nowe co prawda kable noname i mnają 1,5 roku ściągne umyje w ludwiku jak sie poprawi tzn ze to kabelki miały przebicie co prawda spr w nocy i przebicia powierzchniowego nei było

[ Dodano: 13-03-2007, 20:15 ]
saphire napisał/a:
Nie napisałeś jeszcze czy dusi się na zimno czy także po nagrzaniu?

dusi go jak jest zimny jak jest ciepły też go dusi chociaż czasem ma przebłyski i deczko chodzi lepiej przeważnie po wyczyszczeniu swiec nagar niewielki kolor biały czyli normalny

[ Dodano: 13-03-2007, 20:24 ]
może dławi sie spalinami coś z układem wylotowym albo dolotowym ,katalizator przytkany ??
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-03-2007, 00:08   

Wąż filtr powietrza - przepustnica szczelny - opaski nie poluzowane? Wężyki w okolicy kolektora ssącego na miejscu?
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 14-03-2007, 00:39   

Jaosh napisał/a:
gdy próbuje przyspieszyć na tych niższych obrotach sie dławi

Czyli rozumiem, że na wysokich obrotach problem ten nie występuje, tak?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.