To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - ODPALANIE ZMARŹNIĘTEGO L200 -6 C CO JEST GRANE ?

PiotrasL200 - 20-12-2009, 16:51

Witam!
Moja Ela stała od piątku do niedzieli pod gołym niebem przy -14C i pojawiły się takie same objawy. Obr. max. 1800 i prędkość na 2-3 biegu 30km/h bez szarpania. Powyżej obroty spadają, dławi się i szarpie. Po rozgrzaniu silnika i 15km jazdy 30km/h objawy ustąpiły i jest OK.
Pod koniec zeszłej zimy (-18C, dwa dni stania) też tak miałem z gaśnięciem włącznie (parafina?).
Gdy robiłem przegląd na 20000km na wiosnę powiedziano mi, że należy się wymiana filtra (na inny model?) i założenie jakiejś instalacji podgrzewającej filtr paliwa i smok w baku w ramach gwarancji oczywiście. Podobno to zdaje egzamin (tak jak w Patrolu?)
Ale muszę przyjechać po większych mrozach, bo na wiosnę takiej instalacji załozyć nie mogą w ramach gwarancji :lol:
Więc teraz jest okazja, jak założą to napiszę co i jak i czy daje radę.

O pompie paliwa nic nie mówili, paliwo leję na markowych stacjach. Czy wlewanie jakichś dodatków do paliwa pomoże (namotore?) i nie nachrzani czegoś?

Może ktoś wypowie się bardziej technicznie na ten temat?

pozdrawiam

HugoOrmo - 20-12-2009, 22:02

Panowie,
czy czytaliscie ten temat?
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=19608

wydaje sie, ze nic wiecej do dodania...

Zeszlej zimy to byl temat HIT...moja elka przy -26 odjechala na lawecie...ale przy mniejszych temp miala te same objawy co Wy...

1. Sprawdzcie czy macie podgrzewanie filtra
2. Wymienic filtr paliwa
3. koko-jumbo i do przodu...

Kibloo pls przenies gdzie trzeba...

Dzieki i pzdr

P.S.
A zalisz powiadam Ci nie przeprowadzaj slonia przez uchho igielne z muszla klozetowa na plecach

PiotrasL200 - 20-12-2009, 23:22

Prawda, prawda...

pzdr

pawelm157 - 21-12-2009, 03:50

Do każdego L 200 producent powinien dokładać mechanika i pełną pake części zamiennych.
Tomasz75 - 21-12-2009, 11:32

Witam W Piatek mialem ten sam problem Po przejechaniu 20 km zaczelo mulic, ale dalo sie jechac jeszcze do mniej wieciej 2 tys obrotow Kilka kilometrow i ...calkowity brak mocy Zadzwonilem po asistance W serwisie wymienili filtr paliwa na ktorym wytraca sie parafina i na razie po problemie Koszt w serwisie ok 190 zl Problem mija jak reka odjal A ze tankuje zawsze na jednej sacji orlen to mam zamiar zglosic reklamacje dotyczaca jakosci paliwa Zobaczymy co oni na to Pozdrawiam
fazacz - 21-12-2009, 14:34

chłopaki uszlachetniacz do ropy na mrozy i dobre paliwo u mnie zapomniałem uszlachetniacza i też szarpało ale mrozik puscił i ela jeździ jak trzeba :)
HugoOrmo - 21-12-2009, 14:37

pawelm157 napisał/a:
Do każdego L 200 producent powinien dokładać mechanika i pełną pake części zamiennych.


jak poczytasz forum nissana to tam paka nie starcza na te czesci zamienne... ;)
a tak serio, kazdy samochod sie psuje, zawsze w najmniej odpowiednim momencie co powoduje pewnego rodzaju frustracje uzytkownika...
do "prawdziwego" 4x4 trzeba miec "smykalke" bo L200 to wol roboczy a nie BMWx3 do jezdzenia po kaluzach bulwaru srodmiejskiego w gangu i krawacie...

pzdr

HugoOrmo - 21-12-2009, 14:38

pawelm157 napisał/a:
Do każdego L 200 producent powinien dokładać mechanika i pełną pake części zamiennych.


jak poczytasz forum nissana to tam paka nie starcza na te czesci zamienne... ;)
a tak serio, kazdy samochod sie psuje, zawsze w najmniej odpowiednim momencie co powoduje pewnego rodzaju frustracje uzytkownika...
do "prawdziwego" 4x4 trzeba miec "smykalke" bo L200 to wol roboczy a nie BMWx3 do jezdzenia po kaluzach bulwaru srodmiejskiego w gangu i krawacie...

pzdr

Anonymous - 03-01-2010, 23:06

Z moim Miśkiem były takie same objawy jak przytoczone przez kolegów przy -21 :oops:
Zbliża mi się przegląd przy 40kkm i czy w związku z tym mam prawo domagać się wymiany filtra paliwa i zamontowania podgrzewacza na koszt serwisu/producenta?

Kibloo - 03-01-2010, 23:24

center, warto przynajmniej spróbować...

pozdro

romero - 04-01-2010, 17:54

center napisał/a:
Z moim Miśkiem były takie same objawy jak przytoczone przez kolegów przy -21 :oops:
Zbliża mi się przegląd przy 40kkm i czy w związku z tym mam prawo domagać się wymiany filtra paliwa i zamontowania podgrzewacza na koszt serwisu/producenta?


Tylko nie czekaj do przeglądu.Na nowy filtr się czeka (czekało w zeszłym roku).
Ja doczekałem się na wiosnę więc wypróbowałem dopiero tej zimy.
Działa jak na razie.W zeszłym roku problemy miałem już przy -15 przy dobrym paliwie.
Pozdrawiam.

snowrider22 - 04-01-2010, 19:45

center napisał/a:
Z moim Miśkiem były takie same objawy jak przytoczone przez kolegów przy -21 :oops:
Zbliża mi się przegląd przy 40kkm i czy w związku z tym mam prawo domagać się wymiany filtra paliwa i zamontowania podgrzewacza na koszt serwisu/producenta?


na nic nie czekaj umawiaj się i wymieniaj.
wszystko na koszt gwaranta.
ja zrobiłem to w zeszłym roku zaraz po tych k....kich mrozach zajęło to kilka godzin i później nic już nie ruszało.

Anonymous - 04-01-2010, 20:31

Dziś zadzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się,że filtr wymienią mi jutro na gwarancji przy przeglądzie.Po zapytaniu o podgrzewacz Pan powiedział,że też będzie dodany na gwarancji ale trzeba się umówić na oddzielną wizytę, bo nie ma ich na stanie,montaż trwa kilka godzin i



sprowadzają te podgrzewacze bo to obecnie "gorący" towar :diabloanifire: :finga:

U mnie już -14,rano podpinałem Miśka do przenośnego aku żeby odpalił a na wieczór zamienił się z Hondą miejscem: chmurka----> garaż. Mam nadzieję,że dotrę jutro do serwisu :roll:

snowrider22 - 04-01-2010, 21:20

jakbyś miał rano problem to polej wrzątkiem filtr paliwa (bańka przy prawym błotniku pod maską jak stoisz przodem do otwartej maski)
Anonymous - 04-01-2010, 21:48

No wiem wiem,taka bańka z pompką na sprężynie :wink: Myślę,że to akumulator jest juz po prostu słaby ale dzięki za radę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group