Nasze nieMiśki ;-) - Peugeot 406 - Lucifer
fj_mike - 04-10-2011, 10:44
Hamulce będą robione. Szlif lub piaskowanie. Oczywiście także wymiana płynu.
Przegląd dopiero w styczniu.
Jestem w Kvinnherad komunne, okolice Rosendal. Po pracy podeślę link do mapy
Xsystoff - 04-10-2011, 11:47
Ja bede od 10 pazdziernika w Olensvag, czyli 80km od Ciebie
fj_mike - 04-10-2011, 12:19
Do 21 października jestem w Hellesøy Verft. Ølen jest w opcji Czas pokaże
Xsystoff - 04-10-2011, 13:07
Prosze jaki ten swiat maly Jeszcze sie uda spota w Norge zrobic Ale ja bez samochodu, samolotem przylatuje do Haugesundu, a pozniej taxi do Olen.
fj_mike - 04-10-2011, 19:50
Pytanko panowie i panie (żeby nie było dyskryminacji ).
Czy śruby głowicy należy jeszcze raz dokręcić po nagrzaniu silnika?
Wszystkie zostały dokręcone momentem 70Nm.
Wystarczy czy może przejechać jeszcze raz tyle samo? Różne opinie słyszałem.
Andrew - 04-10-2011, 20:03
fj_mike napisał/a: | Czy śruby głowicy należy jeszcze raz dokręcić po nagrzaniu silnika? |
Różnie fachowcy podchodzą do tego, ale wg mnie pasuje przejechać jakieś 500-1000 km i wtedy jeszcze raz dokręcić fj_mike napisał/a: | momentem 70Nm. |
Ofkors na ciepłym silniku...
fj_mike - 04-10-2011, 20:04
andrew84 napisał/a: | Ofkors na ciepłym silniku... |
Na zimnym, przecież musiałem ją dokręcić żeby odpalić
Andrew - 04-10-2011, 20:06
fj_mike napisał/a: | Na zimnym, przecież musiałem ją dokręcić żeby odpalić |
Mi chodziło o to, że po przejechaniu tych km dokręcić na ciepłym silniku
fj_mike - 04-10-2011, 20:08
andrew84 napisał/a: | :mrgreen:
Mi chodziło o to, że po przejechaniu tych km dokręcić na ciepłym silniku |
I wszystko jasne
Andrew - 04-10-2011, 20:10
fj_mike napisał/a: | I wszystko jasne |
Ot widzisz jakie proste
Poważnie, to lepiej dociągnąć tak jak napisałem i będzie gitara
robertdg - 04-10-2011, 21:49
A jak było w instrukcji uszczelki głowicy Bo manual pokazuje 3 stopnie:
35Nm
70Nm
160stopni
Bez późniejszych poprawek
fj_mike - 05-10-2011, 06:22
Instrukcja z uszczelki mówiła o max momencie 70Nm. Manuala nie mam.
robertdg napisał/a: | 160stopni |
To niemal pół obrotu
Wczoraj wieczorem demontowaliśmy kolektor dolotowy. Po uszczelnieniu i złożeniu z powrotem - nie odpalił Porzęźił tylko rozrusznikiem.
Podejrzewam, że niechcący wypięliśmy którąś wtyczkę. Wieczorem sprawdzimy na spokojnie, wczoraj było zbyt późno.
robertdg - 05-10-2011, 07:23
Nie być taki zszokowany jakby Ci przyszło kręcic około 300stopni za jednym zamachem, wtedy mógłbyś wytrzeszcz
Marcino - 05-10-2011, 15:51
A nie mowiłem ze Pugi to porzdane autka...
A wogule to byłem w zeszłym tyd 4dni w Oslo..:)
fj_mike - 05-10-2011, 22:25
Marcino napisał/a: | A wogule to byłem w zeszłym tyd 4dni w Oslo..:) |
Jak się podobało?
Pug dzisiaj ponownie odpalony. Winny okazał się bezpiecznik.
Oliwa wymieniona na Mobil1 10w40 Super coś tam coś tam.
Jest podejrzenie przecieku na chłodnicy. Okaże się jutro.
Wydech środkowy dziurawy.
Jutro montaż osłon i innych pierdół, czyszczenie komory silnika. W weekend hamulce.
Za tydzień planujemy posłać francuza na przegląd. Zobaczymy co jeszcze wyjdzie
|
|
|