To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Peugeot 406 - Lucifer

fj_mike - 04-10-2011, 10:44

Hamulce będą robione. Szlif lub piaskowanie. Oczywiście także wymiana płynu.

Przegląd dopiero w styczniu.

Jestem w Kvinnherad komunne, okolice Rosendal. Po pracy podeślę link do mapy ;)

Xsystoff - 04-10-2011, 11:47

Ja bede od 10 pazdziernika w Olensvag, czyli 80km od Ciebie :)
fj_mike - 04-10-2011, 12:19

Do 21 października jestem w Hellesøy Verft. Ølen jest w opcji ;) Czas pokaże
Xsystoff - 04-10-2011, 13:07

Prosze jaki ten swiat maly ;) Jeszcze sie uda spota w Norge zrobic :) Ale ja bez samochodu, samolotem przylatuje do Haugesundu, a pozniej taxi do Olen.
fj_mike - 04-10-2011, 19:50

Pytanko panowie i panie (żeby nie było dyskryminacji :mrgreen: ).
Czy śruby głowicy należy jeszcze raz dokręcić po nagrzaniu silnika?
Wszystkie zostały dokręcone momentem 70Nm.
Wystarczy czy może przejechać jeszcze raz tyle samo? Różne opinie słyszałem.

Andrew - 04-10-2011, 20:03

fj_mike napisał/a:
Czy śruby głowicy należy jeszcze raz dokręcić po nagrzaniu silnika?

Różnie fachowcy podchodzą do tego, ale wg mnie pasuje przejechać jakieś 500-1000 km i wtedy jeszcze raz dokręcić
fj_mike napisał/a:
momentem 70Nm.

Ofkors na ciepłym silniku...

fj_mike - 04-10-2011, 20:04

andrew84 napisał/a:
Ofkors na ciepłym silniku...

Na zimnym, przecież musiałem ją dokręcić żeby odpalić :mrgreen:

Andrew - 04-10-2011, 20:06

fj_mike napisał/a:
Na zimnym, przecież musiałem ją dokręcić żeby odpalić :mrgreen:
:mrgreen:
Mi chodziło o to, że po przejechaniu tych km dokręcić na ciepłym silniku :badgrin:

fj_mike - 04-10-2011, 20:08

andrew84 napisał/a:
:mrgreen:
Mi chodziło o to, że po przejechaniu tych km dokręcić na ciepłym silniku :badgrin:

I wszystko jasne :mrgreen:

Andrew - 04-10-2011, 20:10

fj_mike napisał/a:
I wszystko jasne :mrgreen:

Ot widzisz jakie proste :P
Poważnie, to lepiej dociągnąć tak jak napisałem i będzie gitara :wink:

robertdg - 04-10-2011, 21:49

A jak było w instrukcji uszczelki głowicy :?: Bo manual pokazuje 3 stopnie:
35Nm
70Nm
160stopni
Bez późniejszych poprawek

fj_mike - 05-10-2011, 06:22

Instrukcja z uszczelki mówiła o max momencie 70Nm. Manuala nie mam.

robertdg napisał/a:
160stopni

To niemal pół obrotu :shock:

Wczoraj wieczorem demontowaliśmy kolektor dolotowy. Po uszczelnieniu i złożeniu z powrotem - nie odpalił :evil: Porzęźił tylko rozrusznikiem.
Podejrzewam, że niechcący wypięliśmy którąś wtyczkę. Wieczorem sprawdzimy na spokojnie, wczoraj było zbyt późno.

robertdg - 05-10-2011, 07:23

Nie być taki zszokowany jakby Ci przyszło kręcic około 300stopni za jednym zamachem, wtedy mógłbyś wytrzeszcz :P
Marcino - 05-10-2011, 15:51

A nie mowiłem ze Pugi to porzdane autka...
A wogule to byłem w zeszłym tyd 4dni w Oslo..:)

fj_mike - 05-10-2011, 22:25

Marcino napisał/a:
A wogule to byłem w zeszłym tyd 4dni w Oslo..:)

Jak się podobało?

Pug dzisiaj ponownie odpalony. Winny okazał się bezpiecznik.
Oliwa wymieniona na Mobil1 10w40 Super coś tam coś tam.

Jest podejrzenie przecieku na chłodnicy. Okaże się jutro.
Wydech środkowy dziurawy.

Jutro montaż osłon i innych pierdół, czyszczenie komory silnika. W weekend hamulce.
Za tydzień planujemy posłać francuza na przegląd. Zobaczymy co jeszcze wyjdzie :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group